Durchschnittliche Bewertung

10 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 169,00 $
  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native

Angaben zum Hersteller

  • ABBYY Software House
  • http://www.abbyy.com/

Über ABBYY FlexiCapture

ABBYY FlexiCapture ist eine leistungsstarke Datenerfassungs- und Dokumentenverarbeitungslösung von einem weltweit führenden Technologieanbieter. Es wurde entwickelt, um Dokumente beliebiger Struktur und Komplexität in geschäftsfähige Daten zu verwandeln. Dank der preisgekrönten Erkennungstechnologien, der automatischen Klassifizierung von Dokumenten sowie einer hochgradig skalierbaren und anpassbaren Architektur können Unternehmen und Organisationen jeder Größe ihre Geschäftsprozesse optimieren, die Effizienz steigern und Kosten senken.

ABBYY FlexiCapture Funktionen

  • Audit Trail
  • CRF-Tracking
  • Dateneingabe
  • Datenüberprüfung
  • Dokument-Indexierung
  • Dokumenten-Abbildung
  • Fernerfassung
  • Formularverwaltung
  • Studienmanagement
  • Verteilte Erfassung
  • 1099 Preparation
  • Aging Tracking
  • Betrugserkennung
  • Cash Management
  • Datenextraktion
  • Duplizierte Zahlungswarnung
  • Electronic Funds Transfer
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Lieferanten-Management
  • PO Reconciliation
  • Rechnungsverarbeitung
  • Recurring Payments
  • Scheckausstellung

Die hilfreichsten Reviews für ABBYY FlexiCapture

FlexiCapture is truly the Flexible

Bewertet am 4.10.2016
Jordan K.
EDI Manager
Automotive, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Consolidated Metco choose ABBYY after an extensive review and vetting process. A review of 14 OCR options ultimately ended with FlexiCapture as the winner. The ABBYY support offered through UFC is nothing less than THE pinnacle of service. Our questions, concerns, and mistakes are always met with efficient and well thought solutions. With the implementation assistance from UFC, we automated the entry of 35,000+ invoices and POs so far in 2016. Our people that were doing data-entry are now quickly verifying scans and moving onto other tasks.

Vorteile: Flexibility and removing over 80% of our data-entry.

Nachteile: The line-item error messages for item's that we are not using is very annoying, but workable.

Antwort des Softwareanbieters

von ABBYY Software House an 11.10.2016

Thank you for your feedback! We are happy to work with you! ABBYY Team

Best product to capture the hard copy records to store in system

Bewertet am 25.7.2018
Devinder singh G.
Senior Software Developer
Computer-Software, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Easy to store hard copy result in system.

Vorteile: Create one template for single type or one typed hardcopy and rest of the work has been done by flexi capture
This is the best we can use the API to merged the same with asp.net and the things gets automatic

Nachteile: Currently the hardcopy with low ppt cant be recognised 100 percent correct need to do extra effort in that

Antwort des Softwareanbieters

von ABBYY Software House an 26.7.2018

Hi, Devinder Singh Guleria!
Thank you for your rewiew. We are glad that our product helped you!
Best Regards,
ABBYY team

Great software that uses OCR to read the contents of a scanned image and then perform some actions

Bewertet am 5.8.2018
Verifizierter Rezensent
ICT Service Desk Analyst
Personalbeschaffung & -besetzung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It enabled the business to save time and money and eliminate a manual process which involved scanning and emailing an invoice to a particular client. It is generally easy to use for staff. Any exceptions or failures could be seen on the verification station and dealt with.

Nachteile: If a section in a batch failed verification the the remainder of the batch wouldn't be verified until the failure was cleared. We frequently saw SharePoint related exceptions and they would often require a few retries (send the document back to processing) before the document would go through to SharePoint.

Abbyy Flexicapture upgrade / replacement

Bewertet am 11.10.2016
Jason P.
Manager
51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We recently upgraded / replaced an aging Abbyy FormReader 6.5 system to Abbyy Flexicapture 11 system. The replacement went very smoothly. We did not use an upgrade path as our hardware on 6.5 system was very old as well as wanting our staff to learn the new system. We were very delighted with the flexibility the new version had. We can export straight to a database, dump to flat files, basically whatever we needed, it could be done. We are able to setup scripts for certain fields to make sure the data falls within certain limits. We can setup fields with only certain allowed answers and alert our staff if something falls outside of those limits. Abbyy Flexicapture is an extremely powerful system. We worked with User Friendly Consulting, Inc - https://www.ufcinc.com/ to purchase / implement the new system. Most of the work on new system was done in house but when we had questions or issues, UFC was very prompt with answering our questions. They were a pleasure to deal with when most other integrators wouldn't even return our calls. All in all, we were very happy we chose Abbyy as well as working with UFC.

Vorteile: The flexibility

Antwort des Softwareanbieters

von ABBYY Software House an 17.10.2016

Thank you for your feedback! We are happy to work with you! ABBYY Team

probably good if you don't have a lot of integration

Bewertet am 12.12.2017
Adam A.
IT Helpdesk
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
3 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Takes paper out of the mix. Easy to get approvals and to do invoice validations again your ERP system.

Nachteile: Always having slowness issues. They want you to update the software all the time and you have to do an uninstall/reinstall.

Lies weitere Bewertungen