Wer nutzt diese Software?

SmartRecord ist hauptsächlich für den Cloud-PBX- und Contact-Center-Markt konzipiert. Es wird von Service Providern als Mehrwertdienst entweder innerhalb ihres Netzwerks oder über das Enghouse Cloud-System betrieben.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • Enghouse Networks
  • https://enghousenetworks.com/
  • Gegründet 1984

Über In-Network Cloud Recording

Der SmartRecord-Cloud-Call-Recorder von Enghouse bietet Serviceanbietern Lösungen für wertsteigernde Aufzeichnungen, Qualitätsmanagement- und Analyselösungen, die neben Diensten wie Cloud PBX, UC, Contact Center oder SIP-Trunking angeboten werden. SmartRecord wird auch von Mobilfunkanbietern verwendet, um Geschäftskunden in Branchen wie Finanzen, Versicherungen und Gesundheitswesen regulierungskonforme Aufzeichnungen zu ermöglichen. Anbieter haben die Wahl, SmartRecord in ihrem Netzwerk oder über das Enghouse Cloud-System zu betreiben.

In-Network Cloud Recording Funktionen

  • Archivierung
  • Aufzeichnung bei Bedarf
  • Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
  • Bookmarking-Aufzeichnung
  • Dateitransfer
  • Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
  • Programmierte Aufnahme
  • Sofortiger Abruf
  • Teilen von Anrufen
  • Verteilte Anrufaufzeichnung
  • Videoanruf-Aufzeichnung

Die hilfreichsten Reviews für In-Network Cloud Recording

Easy to Use, Above Par Recording Software

Bewertet am 7.6.2019
Juan L.
Pro Boxing Promotor/Manager
Sport, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, the software’s features are above par, running fully-integrated and smooth-functioning in all its call recording functions. It is especially quick at instant retrieval, call sharing, archiving and file transfer. You can get training online live, in-person, documentation or webinars instantly. The software streamlines recording solutions using its superb features including an intuitive management system that guarantees value-added recording. This software is at the height of its usefulness and connectivity beneficial for many businesses. The Cloud solution is supported and deployed in both AWS S3 storage solutions and Amazon Web Services. With Enghouse Networks’ reliable call recording software, small to big operators are able to secure to send communication records with their clients spanning several industries from healthcare to finance.

Vorteile: The In-network Cloud Recording software by Enghouse Networks is an advanced, easy-to-use and quality-driven software that enhances any mobile service provider. A reliable call recording software, its unmatched analytics solutions go hand in hand with trustworthy services like UC, Cloud PBX, SIP trunking and contact centers. The advantages are numerous when buying thee In-network Cloud Recording product. It ensures mobile providers can handle data cloud recordings from a reliably intelligent source. This call recording innovation works finest with its full span of useful functions: call sharing, file transfer, archiving, distributed call recording, event-triggered recording, instant retrieval, recording bookmarking, on-demand recording, scheduled recording, and screen activity. It also offers webinars, person sessions, training by documentation, and live online software. Its pros do not stop there, as In-network Cloud Recording, which has been around for over a decade and deploys secure data all across the world, can aid your recordings through the help of manual provisioning, automated billing, and guaranteed connections to various business and messaging portals and platforms, such as web API support. Moreover, its end-user features are plenty. These include: real-time alerting, live call monitoring, agent desktop recording, performance agent evaluation toolset, CRM integration, call detail reporting (including dashboard), and much more.

Nachteile: The minor drawbacks to Enghouse Networks In-network Cloud Recording is it does not support Mac, iOs or Android platforms. In addition, a video call recording feature would have been a very useful addition to the package overall.

Lies weitere Bewertungen