Was ist mCase?

Unlike mere casework tools, mCase is the only solution designed around your unique needs, from the expert in case management software. mCase is a completely configurable cloud-based solution that makes case management tasks faster and more efficient. With mCase, staff can support their clients in the office and out in the field, using mobile devices and the web...even when connectivity is not available. mCase's embedded dashboards and analytics make data access and reporting easy.

Wer verwendet mCase?

Cloud-based human services solution that helps businesses of all sizes with resource allocation, service planning, reporting/analytics, workflow management, and more.

Wo kann mCase bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • RedMane Technology
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

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mCase

Nicht verfügbar
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35,00 $/Monat
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Nicht verfügbar
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2.000,00 $/Monat
Kostenlose Version
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mCase Funktionen

  • Anfangsbeurteilung
  • Behandlungsplanung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Compliance-Verfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Fall-Aufzeichnungen
  • Für Praxen für mentale Gesundheit
  • Kundenmanagement
  • Programm-Management
  • Terminplanung
  • Zielsetzung / Nachverfolgung

Alternativen für mCase

Delightful software for Allied Health & NDIS Providers.
DrCloudEMR ist zertifiziert und sicher. Anpassen von Arbeitsabläufen, klinische Entscheidungsunterstützung, cloud-basierte EMR für verhaltensorientierte Gesundheitsorganisationen.
Integriere das Spender- und Freiwilligen-/Eventmanagement in NewOrg und schaffe neue Möglichkeiten der Mittelbeschaffung auf der Grundlage des Engagements von Interessengruppen.
It is a HIPAA-compliant case management system that provides enterprise, security, and infrastructure features to streamline processes.
ClientTrack is a case management system where organizations intake, assess, refer, and report on client behavior and program efficacy.
CareLogic ist ein nutzer*innenfreundliches elektronisches Patient*innendatensystem (EHR), die für Verhaltensmedizin- und Human Services-Organisationen entwickelt wurde.
CentralReach ist eine führende EMR-, Praxis-Management- und klinische Plattform für Anbieter von Applied Behavior Analysis (ABA) Therapien.
Eine Alles-in-Einem Fundraising-Lösung, die Online-Spendenseiten und Email-Marketing umfasst und mehr als ein Dutzend Add-ons zur Auswahl hat!
Nutzerfreundliches, flexibles und leistungsstarkes Fallmanagementsystem, das von Angestellten, Hilfskräften und Führungskräften gleichermaßen geschätzt wird.
Steigert die Verwaltungskapazität jeder Human-Service-Agentur, jeder Größe, unabhängig des Standorts um mindestens 25 %. Reduziert Stress und Risiken.
A flexible fully-featured case management system on the Salesforce platform, designed to drive radically better social impact.
Customizable case management software for social services. Easily manage intakes, services, and funder reports in one place.
Secure, web-based, highly configurable case management platform that supports every aspect of case management.

Bewertungen über mCase

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7 (3)
Benutzerfreundlichkeit
4,7 (3)
Kundenservice
5,0 (3)
Funktionen
4,7 (3)
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0 (3)

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
33%
Dele O.
President in USA
Informationstechnologie & -dienste, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

mCase Integration

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Case management for Juvenile justice system.

Vorteile:

This solution is based on a .Net platform with advanced features and functionality. Because of it's service oriented architecture, this system integrated very easily with existing and legacy systems. I particularly like the search algorithm which work like google search and produce very refined and relevant results.

Nachteile:

I think the only thing I could think about will be the integration of artificial intelligence into some of the core workflow and search. Although they did say they are working on this.

Mynesha G.
Neighborhood Change Agent in USA
Öffentliche Sicherheit, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

MCase Ratings

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: mCase is easy to use and even easier to implement. RedMane has stood with us and made sure that the solution that we have envisioned for our city department came to fruition. This is a great solution for any application or scope of project.

Vorteile:

This software is very easily configured to meet our specific requirements for data fields, workflow, reporting, and dashboards. We can also use it on mobile devices which helps our field staff collect data with ease.

Nachteile:

We are yet to find any negatives to using mCase.

Keverine d. G.
Keverine d. G.
Training Coordinator in Amerikanische Jungferninseln
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Staatsverwaltung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

USVI

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: mCase was implemented in the Virgin Islands as a solution to operate DSNAP in the aftermath of two Cat 5 hurricanes.

Vorteile:

It was easy to learn and use. The fact that it was easy to add features to the system was a great benefit for our agency. i.e we were able to get a customized feature that made it easier to pin the DSNAP EBT cards.

Nachteile:

There are some features that I felt could have been a little more user friendly or provide more. For instance the search function; could have been simplified to offer better results. That includes the ability easily identify when a client was included on another application.