Statuspage

von Atlassian

4.5 / 5 4 Bewertungen
Statuspage

Wer nutzt diese Software?

Organizations of all sizes that build (or rely on) SaaS services.

Durchschnittliche Bewertung

4 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 29,00 $/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • Atlassian
  • https://www.statuspage.io

Über Statuspage

Statuspage is the industry standard for incident communication. Thousands of top web tech companies like Dropbox and DigitalOcean use Statuspage to communicate during downtime. Instead of hosting their own pages and maintaining cumbersome email lists, they rely on Statuspage to deliver a great experience for their customers with features like email & text notifications, incident templates, and Uptime Showcase.

Statuspage Funktionen

  • Audit Trail (Prüfpfad)
  • Aufgabenmanagement
  • Disaster Recovery
  • Korrekturmaßnahmen (CAPA)
  • OSHA-Compliance
  • Sicherheitsmanagement
  • Ticket-Management
  • Ursachen-Diagnose
  • Vorfall-Berichterstattung

Die hilfreichsten Reviews für Statuspage

A System Status in our fingertips

Mit Google übersetzen Bewertet am 11.6.2019
José T.
IT Services Manager
Transport/Güterfrachtverkehr/Schienenverkehr, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I would like to be contacted by Statuspage in order to check the possibility to colaborate in new businesses.
Thank you.

Vorteile: It's a clean, and clear, solution.
Very easy to implement.
Added value for an IT department.
Once that we use Statuspage as a service, their output information can be analised and audited with confidence.

Nachteile: From whom that was responsible for in house equivalent software implementation, is a bit strange to loose the control of a so important software. Nevertheless there is noting to deslike it.

Updates are making a good service even better

Mit Google übersetzen Bewertet am 24.6.2019
Sara A.
Customer Success Manager
Telekommunikation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: Just as we were struggling to add the 'widget' to our websites, Statuspage updated that feature so we can now do that easily without the intervention of one of our developers. This service makes it easy for our relatively small support team to communicate with customers quickly and efficiently.

Nachteile: I would like a testing/staging version so that we can easily run through a test or drill outage on our 'staging' platform to easily prepare the team. Otherwise, no real gripes now that they updated the widget!

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