Wer verwendet NotifyVisitors?

Für alle Online-Geschäfte

Was ist NotifyVisitors?

Benachrichtigungsverwaltungs- und Automatisierungstool – zeige Benachrichtigungen basierend auf dem Besucherverhalten an und wähle aus mehreren Targeting-Regeln aus.

NotifyVisitors – Details

Tagnpin

http://www.invitereferrals.com/

Gegründet 2011

NotifyVisitors – Preisübersicht

Preisoptionen anzeigen

NotifyVisitors bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von NotifyVisitors ist ab 49,00 $/Monat verfügbar.


Startpreis

49,00 $/Monat Preisinformationen

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

NotifyVisitors – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Support während der Geschäftszeiten
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web

Training

  • Live Online
  • Dokumentation

NotifyVisitors Funktionen

  • Kampagnen-Segmentation
  • Landing Pages / Web-Formulare
  • Multivariate Tests
  • Risikokarten
  • Split-Tests
  • Statistische Relevanz-Analyse
  • Test-Planung
  • Trichter-Analyse
  • Umfragen
  • Visueller Editor
  • Zielgruppen-Targeting

Siehe die vollständige A/B Testing Tools Liste

  • Dashboard
  • Dynamische Karten
  • Einbettbare Karten
  • Element-Analytik
  • Für den Vertrieb
  • Für die Wissenschaft
  • Radiale Abbildung und Zuordnung
  • Territoriales Mapping
  • Verhalten-basiertes Mapping
  • Website-Analytik

Siehe die vollständige Heatmap Tools Liste

  • A/B-Tests
  • Customer Journey Mapping
  • Dashboard
  • Kampagnen-Tracking
  • Kanalzuordnung
  • Leistungskennzahlen
  • Prädiktive Analytik
  • ROI-Tracking
  • Social Media-Kennzahlen
  • Website-Analytik

Siehe die vollständige Marketing Analysesoftware Liste

  • A/B-Tests
  • Analytik / ROI-Verfolgung
  • Anpassbare CTAs
  • Drip-Kampagnen
  • Dynamische Inhalte
  • Lead Scoring
  • Sales Intelligence
  • Segmentierung
  • Social Marketing
  • Suchmaschinen-Marketing
  • Websitebesucher-Nachverfolgung
  • Zielseiten / Web-Formulare

Siehe die vollständige Marketing Automation Software Liste

  • A/B-Tests
  • Abgebrochene Verkaufsprozesse wiederherstellen
  • Empfehlung-Maschine
  • Erfahrungsmanagement
  • Inhaltsanalytik
  • Kampagnen-Segmentation
  • Konten-basiertes Marketing
  • Kontextabhängige Zielansprache
  • Kundenprofile
  • Verhalten-basiertes Targeting
  • Website-Personalisierung

Siehe die vollständige Personalisierungssoftware Liste

  • A/B-Tests
  • Ablauf-Benachrichtigungen
  • Analytik
  • Benachrichtigung planen
  • Geo-Zielgruppenerfassung
  • Geräte-Targeting
  • Kampagnen-Segmentation
  • Kontextabhängige Zielansprache
  • Mobile Benachrichtigungen
  • Visuelle Benachrichtigungen
  • Web-Benachrichtigungen

Siehe die vollständige Push Notification Software Liste

  • Benutzerdefinierte Umfrage-URLs
  • Datenanalyse-Werkzeuge
  • E-Mail Marketing
  • Fragen-Verzweigung
  • Fragenkatalog
  • Mobile Umfrage
  • Offline-Antwort-Sammlung
  • Unterstützt Audio / Bilder / Video
  • Verzweigungslogik
  • Website-Intercept-Umfragen

Siehe die vollständige Umfragetools Liste

NotifyVisitors Alternativen

Mehr Alternativen zu NotifyVisitors

NotifyVisitors – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

5/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,9
Kundenservice 4,7
Funktionen 4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis 5

Software bewerten

Teile deine Erfahrungen mit anderen Softwarekäufern.

Eine Bewertung schreiben
Ben T.
Co-Founder
Personalwesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 23.7.2020

"Kudos to the team !"

Kommentare: It was really better experience and i must recommend everyone to choose NotifyVisitors.

Vorteile: As working in an advertisement company Heatmap has improved my digital experiences. It helped me to organise my required activities by graphical representation . From creating customer polls to see how many people visited and what users did on my website. It made my work easier. Not only that it also helped me to collect information regarding my users interactions and help me to understand my audience in the color coded system. I could easily connect with customers' behaviour towards my website which could be hard without heatmap. I would recommend using Heatmap through Notify Visitors because once you connect with them, you will connect forever.

Nachteile: a few tiny bugs were found which I’m sure could be easily dealt with.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 23.7.2020
Samantha E.
International Growth & Strategic Relationship Consultant - UK & USA
Welthandel & internationale Entwicklung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.10.2020

"My business made a good profit from the combo of NotifyVisitors’ Heatmaps and form analysis."

Vorteile: We were very well guided by the support team who patiently answered our very basic frequent questions. Hats Off to the NotifyVisitors Support team. They are the best! I and my teammates learned the importance and use of Heatmap technology. We were able to identify our visitors’ requirements and segment them into different categories. Not only that, it actually threw light on which products are popular and which are not. We were able to make marketing packages and threw in the unpopular ones with the most popular to get things off our shelves. We realized which products to order more, and which ones to discontinue. As for the form analysis, we realized we had a lot of fields in our form that were not really required and were frustrating for our visitors. As a result, they just did not care to complete, and quit instead.

Nachteile: We are happy with the team and support; however, we would appreciate some insight into how different businesses have used their facilities.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.10.2020
Brian c. A.
Founder
Bankwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 22.7.2020

"Thanks to Notify Visitors . I have a better understanding of reality."

Vorteile: With so many tools I thought that Heatmap would be pretty expensive but the price is affordable. It is nicely built, addresses the issues and resolves my problems quickly and not even time consuming. Heatmap has improved my digital experiences in so many ways that I cannot even describe it and kept me connected with the world even when I am in my cubicle office. I would like to thank the members of Notify Visitors and will express my desire to keep going because I as a customer want to “keep going” with you people.

Nachteile: Even though I faced a few problems in the beginning while understanding the tools of heatmap, it was a piece of cake when my colleague explained everything to me.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 22.7.2020
Jc M.
Regional Brand Manager - Innovations for Meals, South East Asia
Essen & Trinken, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    4 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.8.2020

"Automation saves us a lot of time"

Kommentare: I'm really happy to use this mobile banner.

Vorteile: As a banner production business, we would personally like to thank and appreciate NotifyVisitors because through it we have learned about this Mobile banner software which was really effective for our business.

It's really cost effective and we don't really have to use an email back and forth. We don't have to depend on the developer to create a preview page. It helps both the advertiser and the publisher to save their time or they can relax or they can start working on the next advertisement set. The Mobile banner gets the stage they actually deserve and it makes the clients and the visitors happy because they get to see the advertisement without any work or struggle.

Nachteile: We get really happy customers through the Mobile banner but the problem with it is that website visits might increase but there might not be qualified visitors or customers who are actually going to buy.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 19.8.2020
Jim L.
GM and SVP VidCon
Unterhaltung, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.8.2020

"And Surprisingly I came in contact with NotifyVisitors Chatbot."

Kommentare: Great experience till now!

Vorteile: One of my friends recommended me using Chatbot for the rapid growth of it. While surfing I saw chatbot being marketed and luckily I clicked NotifyVisitors Chatbot. It dazzled me in several ways by providing answers to general questions in a very sophisticated manner. So I employed the Chatbot technique of NotifyVisitors, to connect with the world. It deals with multiple customers by providing online assistance via messaging apps as well as phone calls, according to their preferences. I would recommend you all use a Chatbot for better results in the future as it is affordable and unload the burden of not knowing because they help you provide knowledge.

Nachteile: In the beginning I had some problems with the setup but my team helped me out and in no time I got used to it. Some users majorly old people find it difficult or get really uncomfortable talking to a Robot which is just fine and is absolutely normal.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 14.8.2020