Simplesat

Simplesat

von Simplesat

Wer verwendet Simplesat?

– IT-Dienstleister (MSPs) – Technologieunternehmen mit Kundenserviceteams – Unternehmen, die Helpdesks wie Zendesk, Freshdesk, Intercom, ConnecTwise oder Autotask verwenden

Was ist Simplesat?

Angenehm einfach zu bedienende Ein-Klick-Zufriedenheitsumfragen für serviceorientierte Fachleute.

Simplesat – Details

Simplesat

https://www.simplesat.io

Gegründet 2016

Simplesat – Preisübersicht

Simplesat ist verfügbar ab 79,00 $/Monat. Simplesat bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Simplesat findest du unten.

Startpreis

79,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Simplesat Funktionen

CEM Software (Customer Experience Management)
Analytik
Befragungs-/Umfragemanagement
Dashboard
Empfindungsanalyse
Kundensegmentierung
Multichannel-Datenerfassung
Negatives Feedback Management
Prädiktive Analytik
Textanalyse
Wissensmanagement

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

360-Grad-Feedback
Analytik
Berichterstattung über Anrufe
Feedback-Sammlung
Umfrage-Management
Überwachung der Beschwerden

Simplesat – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 57 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.9/5
Kundenservice
4.9/5
Funktionen
4.5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.8/5
Stephen M.
CTO
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.3.2019

"Excellent value, above-and-beyond customer service"

Kommentare: There are quite a few products in this space and we evaluated a bunch before settling on Simplesat. We haven't been disappointed! We're getting extremely helpful feedback from clients that then drives our training and operational processes.

Vorteile: Simplesat's support has been phenomenal. There have been a number of times where I've had a question, feature suggestion, or beta request and they've gone above and beyond to provide instructions and help us design custom surveys. In cases where they didn't have the feature we wanted yet, they were straightforward about where it fell in their roadmap and then actually reached out to follow up when the requested feature became available for beta testing.

Nachteile: There are a couple of features I would still like to have (like a documented API and better reporting tools), but they're getting there.

Antwort des Softwareanbieters

von Pronto Holdings an 27.3.2019

Hey Stephen, thank you so much for this feedback.

Noted about the API and reporting tools. On the roadmap!

Please keep the great feedback coming.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.3.2019
Jay K.
Help Desk Manager
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.3.2019

"Works as described and better!"

Vorteile: It gives us the opportunity to get QUICK, honest feedback from our users. We have the ability to schedule to whom, when and what trigger responses they go out to. The ease of setting it up useful and the recorded info we get allows us to focus not only on areas of improvements, but do what we did right the first time, better the next go round.

Nachteile: Every once in a while I will get an "anonymous" survey.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 19.3.2019
Steven B.
Operations Manager
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.3.2019

"Fantastic for providing real-time feedback from customers"

Kommentare: It has allowed us to get feedback on a micro scale and identify specific clients who need more attention but also macro trends that have allowed us to course-correct quickly to keep up with changing trends.

Vorteile: Super easy to implement, very easy for those receiving the survey to complete, the customer support team is second-to-none!

Nachteile: I would add some additional reporting features so that I can better track trends over time but the team has taken that feedback (and already implemented some of it) and I see the features coming out on a regular basis. But overall I have zero complaints.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.3.2019
Joshua G.
Director
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.3.2019

"Has potential however not a mature product yet"

Kommentare: I think this product has the potential to be a great poduct however at the moment it still has some development to go before I would consider moving from our incumbent solution.

Vorteile: I like the website widget for sharing feedback publically. The integration of NPS surveys alongside ticket surveys is great.

Nachteile: The dashboarding is not developed enough for me yet. Other products are more conducive to a single dashboard you'd want to put up on a wall screen to display feedback with relevent information and filters.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.3.2019
Samuel S.
Operations Manager
Informationstechnologie & -dienste, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.3.2019

"Quality Product and Value"

Kommentare: Really good product and I would recommend.

Vorteile: It offers a visually appealing and professional way for us to collect customer satisfaction and promoter scores from our clients that they actually respond to because its so simple.

Nachteile: The product is still in earlier development stages, so there is potentially more functionality which you could get out of it and deeper integration too

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.3.2019