Was ist CommentSold?

CommentSold ist eine Social-Commerce-Plattform, die die Art und Weise revolutioniert, wie Online-Einzelhändler Geschäfte machen.
Die Lösung macht das Einkaufen einfach und unterhaltsam, indem sie Interaktionen in Echtzeit ermöglicht und die Unternehmer in die Lage versetzt, über soziale Medien, Websites und mobile App zur nächsten Generation von Einzelhändlern zu werden.
Die Plattform umfasst einen robusten Funktionssatz für die Verwaltung des Tagesgeschäfts, einschließlich automatisierter Rechnungsstellung, Verkaufsanalysen, Kundendaten und Bestandsdetails, der den Eigentümern hilft, schnelle und informierte Geschäftsentscheidungen zu treffen.

Wer verwendet CommentSold?

B2C-Unternehmen wie Einzelhandel und Inlandserzeugnishandel im ganzen Land.

Wo kann CommentSold bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Android (mobil), iPhone (mobil), iPad (mobil)

Über den Anbieter

  • CommentSold
  • Ansässig in Huntsville, USA
  • 2017 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • CommentSold
  • Ansässig in Huntsville, USA
  • 2017 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

CommentSold – Videos und Bilder

CommentSold Software - 1
CommentSold Software - 2
CommentSold Software - 3
CommentSold Software - 4
CommentSold Software - 5
6 weitere anzeigen
Videos zu CommentSold
CommentSold Software - 1
CommentSold Software - 2
CommentSold Software - 3
CommentSold Software - 4
CommentSold Software - 5

Kosten ähnlicher Produkte wie CommentSold vergleichen

CommentSold

49,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
29,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
29,95 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
20,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

CommentSold Funktionen

  • Angebotsmanagement
  • Auftragsmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestandskontrolle
  • Bestandsoptimierung
  • Bestandsprüfung
  • Bestandsverfolgung
  • Bestell-Management
  • CRM
  • Content-Management
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • Einkaufswagen
  • Für kleine Unternehmen
  • Inventarverwaltung
  • Kanalmanagement
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kontakt-Datenbank
  • Kostennachverfolgung
  • Lead-Engagement
  • Leistungskennzahlen
  • Mobile Zahlungen
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Marketing
  • Nachbestellungen verwalten
  • Online-Abrechnung
  • Online-Zahlungen
  • Produktkennzeichnung
  • Rechnungshistorie
  • SEO-Management
  • Social Media-Überwachung
  • Social-Media-Integration
  • Steuerrechner
  • Suchen / filtern
  • Versand-Management
  • Zahlungsabwicklung

Alternativen für CommentSold

Cin7 bietet Bestandverwaltung und Automatisierung von Bestellungen und Produktion über das Lager/3PL bis hin zu jedem von dir verwendeten B2B-/B2C-Vertriebskanal.
Digitalisiere und automatisiere deine Prozesse mit der passgenauen ERP Software (Enterprise Resource Planning) speziell für Händler und Dienstleister. Erfahre mehr über Vepos
Die führende Buchhaltungssoftware für Kleinunternehmen. Sofortiger Zugriff auf Kunden-, Lieferanten- und Mitarbeiterinformationen.
Automates selling, fulfillment, inventory, and supply chain in an all-in-one system. Multi-channel sales order management.
Dieser cloudbasierte POS zentralisiert das Inventarmanagement, das Mitarbeiter*innenmanagement und die Verkaufsberichterstattung sowie die Buchhaltung standort- und kanalübergreifend. Erfahre mehr über Lightspeed Retail
Midsize-Kleidung-Einzelhändler und -Großhändler, die so schnell und profitabel wie möglich wachsen wollen.
Ob B2B oder B2C: Mit der Commerce Cloud treiben Sie eine schnelle und nutzerfreundliche Umstellung auf den Online-Vertrieb voran. Erfahre mehr über Salesforce Commerce Cloud
Die Auftragsverwaltungssoftware von SalesWarp bietet unübertroffene Leistung, sodass Unternehmen mehr verkaufen, mehr produzieren können und weniger verwalten müssen.
Cloud based Android POS & E-Commerce solution with great features and tools for modern retailers such as Fashion Stores, Supermarkets.
Geeignet für Unternehmen in den Bereichen Einzelhandel, Großhandel, Produktion und Lebensmittelproduktion mit einem gewissen Anspruch an die Verwaltung ihrer Lagerbestände.
Caspio ist eine Low-Code-Plattform zur Erstellung von Online-Datenbankanwendungen ohne Programmierung. Erfahre mehr über Caspio
STORIS bietet Möbelhäusern integrierte Einzelhandelsmanagement-Softwarelösungen für jede Facette ihrer Abläufe.
Spruce software is easy to use and completely integrated, helping building suppliers streamline processes and reduce costly errors.

Bewertungen über CommentSold

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,8
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
84%
4
14%
3
1%
1
1%
Brianna
Brianna
Business Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

CommentSold

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Before we had CommentSold we had to go through and invoice every person individually. This took forever, especially when we started processing more orders. CommentSold does all of the heavy lifting for us and it takes out a lot of the human errors that we were experiencing before.

Vorteile:

I love how easy it is for our customers to use. They can shop easily on our page or through the website. Customers can also see things that are still in stock on the website which helps us move older inventory!

Nachteile:

There really isn’t anything that I don’t like about this software!

Carissta
Owner in USA
Fluggesellschaften/Luftfahrt, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Everyone needs comment sold in their life!

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: Overall I truly do love comment sold despite some of its down fall. I do think it’s expensive, but overlook its price tag for all it offers.

Vorteile:

Comment sold has completely changed the way I do business. It’s got everything feature plus some that you would ever need to be completely organized and it’s all very simple to use. The app feature has boosted my business drastically. Being able to up load products quickly, check customers purchase history, tracking my sales, inventory break down and so much more is my favorite parts! You would not regret purchasing!

Nachteile:

Customer service is a down fall in my opinion when on a mobile device. Many times I’ve tried to contact them and if my phone screen closes it puts me back at the end of the line and starts the conversation completely over. The old chat system was so much better than the update and that needs fixed. Some of us chat with support while at work and can’t keep our phones open at all times. So that’s frustrating for me. Also, I wish the website set up was a lot easier. I sync Shopify just because their shipping is a lot better than comment sold shipping. It’s a bonus that you can sync the two because where one lacks the other picks up so it really works out in the end.

Antwort von CommentSold

vor 10 Monaten

Hi Carissta! Thank you so much for taking the time to leave us feedback. We're so happy to hear CommentSold was integral in changing the way you operate your business! We are always striving to make our customer service experience the best and most efficient for our retailers so that you receive the assistance you need in a timely manner. This feedback is incredibly helpful for us - I'll be sure to pass it along to the rest of our team. Looking forward to your continued success in the future!

Jennifer
Owner in USA
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Does not help increase sales volume

1,0 vor 10 Monaten

Kommentare: The service is great just not set out to be what it says it has t brought me in any new customers like it claims.

Vorteile:

The fact that it does allow customers to pay in 4 easy payments.

Nachteile:

How it tells me how much I’ve earned since I started using the product.

Antwort von CommentSold

vor 10 Monaten

Hi Jennifer! Thank you for taking the time to leave us feedback. We're happy to hear you found CommentSold's services great but we're sorry to hear it did not work out for your business. While you are in charge of creating your own followers, CommentSold does strive to help you engage customers with more comment selling, which can potentially lead to more traffic on your other selling channels such as your website. Again, we appreciate you taking the time to leave us feedback and wish you continued success in the future!

April
Owner in USA
Luxusgüter & Schmuck, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

The biggest improvement to my online presence!

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: The benefits this service has given me is more than I can list. I recommend it to anyone who asks and has a high enough monthly sales volume to afford. I may have started before my sales volume was as high as intended for a service that takes a %, but the time it saves me is very much worth those minimal fees.

Vorteile:

Prior to CommentSold I would host online live shows, after each show would spend 3 to 5 hours billing my purchasing customers. This included reminding them with photos which items they had purchased. It was a HUGE time suck for me personally. I was drowning in my billing and unable to keep up with day to day tasks. I now have a GREAT customer base, the ability to appease their needs better and more efficiently, and have been able to dramatically increase my product selection. I wouldn't be this far in my business without CommentSold!

Nachteile:

I hope that one day there are more tools for our online website editing. The release this year was amazing, I am sure the next will be better!

Antwort von CommentSold

vor 10 Monaten

Hi April! Thank you for taking the time to leave us a review. We're so happy to hear that CommentSold has helped you and your business - especially when it comes to invoicing after live sales and increasing your product selection! Looking forward to your continued success in the future!

Traci
Owner in USA
Einzelhandel, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

CommentSold...I'm a believer!

5,0 vor 10 Monaten

Kommentare: I love my experience with CommentSold! I frequently utilize the chat function to ask for assistance, our Account Strategist is so friendly and helpful, and we LOVE the APP! Our site is gorgeous too. I absolutely love this platform!

Vorteile:

I absolutely love CommentSold and recommend it to any small business owner that utilizes live streaming for retail sales. The help functions that walk you through any possible setup question you have are very comprehensive and easy to follow, and the chat support is always there for anything you might need. The videos that auto upload to the website and APP are crucial to the success of our business, I love it!

Nachteile:

The only thing that would make this perfect is to integrate Synclogic directly without the Shopify extension.

Antwort von CommentSold

vor 10 Monaten

Hi Traci! Thank you for taking the time to leave us a review. We're so happy to hear about the ease of your setup experience and the great success you've had implementing CommentSold for your business! Looking forward to your continued success!