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Was ist KACE?

KACE® von Quest unterstützt deine UEM-Strategie (Unified Endpoint Management), indem es dir hilft, jedes Gerät in deiner Umgebung zu entdecken und zu verfolgen, administrative Aufgaben zu automatisieren, Compliance-Anforderungen auf dem neuesten Stand zu halten und dein Netzwerk vor diversen Cyberbedrohungen zu schützen. Entdecke, verwalte und sichere all deine Endpunkte von einer Konsole aus, während du deine traditionellen und modernen Endpunkte zusammen verwaltest, einschließlich Windows-, Mac-, Linux-, ChromeOS- sowie iOS- und Android-Geräte.

Wer verwendet KACE?

Die Lösung wurde für alle entwickelt, die sich ein vereinfachtes Management all ihrer Endpunkte wünschen: Inventar, Service-Desk, Asset-Management, Lizenz-Compliance, Sicherheit, Mobilität und mehr. 50 Geräte? 50.000? KACE kann das bewältigen.

KACE Software - 1
KACE Software - 2
KACE Software - 3
KACE Software - 4
KACE Software - 5

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KACE

KACE

4,0 (24)
2,40 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
58
4
4,0 (24)
3,9 (24)
3,9 (24)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
205
70
4,1 (6.652)
4,3 (6.652)
4,1 (6.652)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu KACE

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Am besten bewertete Funktionen
CRM
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Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
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Remote-Zugriff/-Kontrolle
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Am besten bewertete Funktionen
Korrektur-Management
Remote-Zugriff/-Kontrolle
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Ticket-Management
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Am besten bewertete Funktionen
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Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Supportticket-Management
Ticket-Management
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Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über KACE

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
38%
4
29%
3
33%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy to log issues

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

I use this software as a user to submit tickets and bugs to support and IT and have no issues as a user. I'm able to send an email to the internal IT email address and it opens a ticket for me.

Nachteile:

Sometimes I know IT has issues using this to push software within our org, but I don't know much about that

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Forschung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

DELL KACE K1000 IT Asset Management Tool

4,0 vor 6 Monaten

Kommentare: Overall, Dell KACE K1000 is a comprehensive IT management solution that can help you automate IT tasks, a wide range of features, like patch management, software deployment, and inventory management,helps us to manage the company assets and remote devices easily and to maintain compliance

Vorteile:

I have used DELL KACE K1000 Asset and Inventory Management to tool for more than 3 years, it's a great tool to manage and keep track of your oranganization assets and devices.Dell KACE K1000 provided Patch management solution which helps organizations to automate the process of identifying, deploying, and tracking patches for their IT assets, using labels to separate the different appliances or devices and patching test machines using labels makes the patching management process easy. Patching devices using DELL KACE patch management feature is easy to use and configure.

Nachteile:

Ticket System provided by KACE K1000, I couldn't bring the ticket system I developed in K1000 to Production as I had intermediate knowledge in SQL Queries.

Andrey
Andrey
Senior IT Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Bloated and confusing

3,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The product is mature and fully featured. Has many bells and whistles. The marking/sales team will always tell you that it can do anything you throw at it. Patching is the biggest workload we throw at it, and it seems to work OK most of the time. Many of the other modules are indeed very useful and fully-functional. Keep reading for the gotchas...

Nachteile:

There is no unity between the different modules, other than the color scheme of the UI. Each modules has its own complexities, and just because you learned how to use one doesn't mean you now know how to use them all. It takes a significant amount of work to configure the appliance to be useful and functional. Training the team to use it is a monumental task, since the trainer has to be learning as they teach.

Daniel
Systems Administrator in USA
Gastgewerbe, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

You Get What You Pay For

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Reporting is robust and informative. Inventory automatically includes warranty status for Dell products. It’s probably the cheapest option in this space.

Nachteile:

Page load times will be very high (30+ seconds) unless it’s running on a server with an SSD. It's not possible to view the patching history for a specific computer, only the most recent patching attempt.

Emma
Technician Support Analyst in USA
Bildungsmanagement, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Powerful and customizable (but a little out of date)

4,0 vor 2 Jahren

Kommentare: There was a little bit of a learning curve, and I had to decide whether to use managed installation vs shell scripts vs Kscripts, or whether to do scripted installations vs images, but ultimately I appreciate having that choice and alternative options in case my first attempt at something doesn't go as planned

Vorteile:

I like how easy it is to troubleshoot most scripts and application packages. The "Run Now Status" page in the SMA lets me see where we're at, what's failing, and why.

Nachteile:

It's still 32-bit! Super frustrating when Powershell and Registry scripts don't work, and you spend ages troubleshooting only to realize KACE defaults to the 32-bit versions. For this reason, scripts that work in the SMA might not work in the SDA and vice versa, which makes for twice the troubleshooting. Also, the SDA still doesn't support Windows 11