KACE

KACE

von Quest Software

Wer verwendet KACE?

We work organizations that have over 100 endpoints with operating systems.

Was ist KACE?

KACE fast-to-implement, easy-to-use systems management and deployment solutions provision, manage, secure, and service your growing network-connected devices, including iOS & Android, Windows PCs, Macs, Chromebooks, Tablets, Linux, UNIX, and Windows Servers, printers, storage and IoT while delivering rapid ROI.
KACE Features: Inventory, IT Asset & iOS/Android Device Management; Software License Compliance & Management; Operating System & Software Deployment; Patch Management and Service Desk.

KACE – Details

Quest Software

http://www.quest.com

Gegründet 1987

KACE – Preisübersicht

KACE ist verfügbar ab 1,85 $/Monat. KACE bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für KACE findest du unten.

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Startpreis

1,85 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

KACE Funktionen

Help-Desk-Software
Automatisiertes Routing
Dokumentenspeicher
E-Mail-Integration
Echtzeit-Chat
IT-Asset-Management
Kundenspezifisches Branding
Management von Dienstgütevereinbarungen (SLA)
Multi-Channel-Kommunikation
Netzwerküberwachung
Self-Service Portal
Ticket-Management
Verfolgung von Interaktionen
Warnungen / Eskalation
Wissensbasis-Management
Compliance Management
Inventarverwaltung
Kapazitätsmanagement
Korrektur-Management
Lizenzmanagement
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Wartungsplanung
Zugriffskontrollen/Berechtigungen
Überprüfung von Vorfällen

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KACE – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 8 Nutzerbewertungen

Gesamt
3.9/5
Benutzerfreundlichkeit
3.9/5
Kundenservice
3/5
Funktionen
4.2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.2/5

Easy to log issues

Bewertet am 12.4.2019
Verifizierter Rezensent
Business Project Manager
Computer-Software, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I use this software as a user to submit tickets and bugs to support and IT and have no issues as a user. I'm able to send an email to the internal IT email address and it opens a ticket for me.

Nachteile: Sometimes I know IT has issues using this to push software within our org, but I don't know much about that

Kace for service desk

Bewertet am 4.12.2018
Elizabeth S.
Electronic Documentation Administrator
Non-Profit-Organisation Management, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
3/5
Kundenbetreuung
3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My overall experience with Kace is pretty positive. There are some quirks as there is with any software, but for the most part, it is reliable for what I need to do on a daily basis.

Vorteile: I like that users can customize their tickets (how they are created and responses)

Nachteile: The View by drop downs/changing views is sometimes finiky

Great Internal Ticket System

Bewertet am 23.10.2018
Verifizierter Rezensent
Esthetician, Certified Master Pedicurist
Informationstechnologie & -dienste, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Internal ticketing system and integrates well with other support applications

Vorteile: System is used for ticketing and software pushes. Super easy to submit and manage tickets and assign to different queues

Nachteile: There isn't anything I dislike about this software

Asset Management Gold

Bewertet am 4.12.2019
Dillon K.
Service Delivery Project Manager
Umweltdienstleistungen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: KACE has been wonderful for us for years. We did use it for full issue ticketing with the company for years but have recently moved to another program for this purpose. We still use the product daily as a software repository and asset management. The level of detail that this product provides is exactly what we need for our computer inventory.

Vorteile: I like how we can run scripts, check software on each computer and implement custom attributes and comments in our computer information

Nachteile: the GUI for Users is less than optimal. The GUI is more of an administrator view and it isnt very appealing for users to integrate with.

Easy to log issues

Bewertet am 8.5.2019
Verifizierter Rezensent
Esthetician, Certified Master Pedicurist
Verbraucherdienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I can submit tickets and issues based on category and assign them to specific users. Works especially great for historical tracking and closing the feedback loop

Nachteile: i have nothing negative to say about this software