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Was ist KACE?

KACE® von Quest unterstützt deine UEM-Strategie (Unified Endpoint Management), indem es dir hilft, jedes Gerät in deiner Umgebung zu entdecken und zu verfolgen, administrative Aufgaben zu automatisieren, Compliance-Anforderungen auf dem neuesten Stand zu halten und dein Netzwerk vor diversen Cyberbedrohungen zu schützen. Entdecke, verwalte und sichere all deine Endpunkte von einer Konsole aus, während du deine traditionellen und modernen Endpunkte zusammen verwaltest, einschließlich Windows-, Mac-, Linux-, ChromeOS- sowie iOS- und Android-Geräte.

Wer verwendet KACE?

Die Lösung wurde für alle entwickelt, die sich ein vereinfachtes Management all ihrer Endpunkte wünschen: Inventar, Service-Desk, Asset-Management, Lizenz-Compliance, Sicherheit, Mobilität und mehr. 50 Geräte? 50.000? KACE kann das bewältigen.

KACE Software - 1
KACE Software - 2
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KACE Software - 4
KACE Software - 5

Du bist nicht sicher, ob KACE das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

KACE

KACE

4,0 (24)
2,40 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
59
4
4,0 (24)
3,9 (24)
3,9 (24)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
14,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
203
70
4,1 (6.757)
4,3 (6.757)
4,1 (6.757)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu KACE

Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Für Startups
Hilfe Desk-Management
ManageEngine Endpoint Central
Am besten bewertete Funktionen
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Korrektur-Management
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Pulseway
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Server-Überwachung
Addigy
Am besten bewertete Funktionen
Korrektur-Management
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Sicherheitsmanagement
EcholoN
Am besten bewertete Funktionen
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Ticket-Management
Wissensbasis-Management
Virima
Am besten bewertete Funktionen
IT-Asset-Management
Inventarverwaltung
Verfolgen von Vermögensanlagen
VIZOR IT Asset Management
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
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Am besten bewertete Funktionen
Störfallmanagement
Supportticket-Management
Ticket-Management
Alloy Navigator
Am besten bewertete Funktionen
Inventarverwaltung
Supportticket-Management
Ticket-Management

Bewertungen über KACE

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,0
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
3,9
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
38%
4
29%
3
33%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy to log issues

5,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

I use this software as a user to submit tickets and bugs to support and IT and have no issues as a user. I'm able to send an email to the internal IT email address and it opens a ticket for me.

Nachteile:

Sometimes I know IT has issues using this to push software within our org, but I don't know much about that

William
IT Service Specialist III in USA
Hochschulbildung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Excellent tool for mid-size organizations.

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: We have been able to create labels and queries to organize all of our devices into groups, buildings, rooms, etc. We've also been able to script a lot of mundane tasks that would normally have required a great deal of "sneaker-net" and thusly a lot of wasted time. We've also been able to get our imaging process down to a level where our Tier 1 personnel can perform it, and image entire groups of PC's without having to physically touch them.

Vorteile:

I've been using KACE (SMA and SDA) for the past 6+ years. I've been able to build it up to handle patching, scripting, imaging, reporting, and labelling/querying to my particular use cases. It is easy to learn and easy to implement, and although not very graphical, it does mostly allow you to do whatever you need to do in order to manage your organization. I feel it is in the "sweet spot" of management tools, for organizations that are too large to manage manually, but small enough that they don't need the likes of SCCM/Big Fix/etc. Customer service and tech support have always been wonderful, there have been several occasions when support helped me through a problem, and even admitted that the problem was on their side, and their communication was always fantastic.

Nachteile:

About the only role where I feel KACE is lacking is self-service software distribution. Getting the user to click on the tray icon is a bit clunky, and I'd rather see a browser link to more of a GUI page (like a web page) of software self-service installs that the end-user can perform. Because of this, we've moved towards Chocolatey for our software package management and distribution.

Andrey
Andrey
Senior IT Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Hochschulbildung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Bloated and confusing

3,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

The product is mature and fully featured. Has many bells and whistles. The marking/sales team will always tell you that it can do anything you throw at it. Patching is the biggest workload we throw at it, and it seems to work OK most of the time. Many of the other modules are indeed very useful and fully-functional. Keep reading for the gotchas...

Nachteile:

There is no unity between the different modules, other than the color scheme of the UI. Each modules has its own complexities, and just because you learned how to use one doesn't mean you now know how to use them all. It takes a significant amount of work to configure the appliance to be useful and functional. Training the team to use it is a monumental task, since the trainer has to be learning as they teach.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Forschung, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

DELL KACE K1000 IT Asset Management Tool

4,0 vor 11 Monaten

Kommentare: Overall, Dell KACE K1000 is a comprehensive IT management solution that can help you automate IT tasks, a wide range of features, like patch management, software deployment, and inventory management,helps us to manage the company assets and remote devices easily and to maintain compliance

Vorteile:

I have used DELL KACE K1000 Asset and Inventory Management to tool for more than 3 years, it's a great tool to manage and keep track of your oranganization assets and devices.Dell KACE K1000 provided Patch management solution which helps organizations to automate the process of identifying, deploying, and tracking patches for their IT assets, using labels to separate the different appliances or devices and patching test machines using labels makes the patching management process easy. Patching devices using DELL KACE patch management feature is easy to use and configure.

Nachteile:

Ticket System provided by KACE K1000, I couldn't bring the ticket system I developed in K1000 to Production as I had intermediate knowledge in SQL Queries.

Daniel
Systems Administrator in USA
Gastgewerbe, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

You Get What You Pay For

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Reporting is robust and informative. Inventory automatically includes warranty status for Dell products. It’s probably the cheapest option in this space.

Nachteile:

Page load times will be very high (30+ seconds) unless it’s running on a server with an SSD. It's not possible to view the patching history for a specific computer, only the most recent patching attempt.