Wer nutzt diese Software?

iFill PDF helps individuals and organizations of all sizes save time and money utilizing iFill's host of powerful document and client management features.

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktinformationen

  • Startpreis 10,00 $/Monat
  • Preisinformationen Tiered pricing options based on total number of forms sent.
  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung Online

Angaben zum Hersteller

  • Glad Tech
  • https://ifillpdf.com
  • Gegründet 2017

Über iFill PDF

We love your ideas! Any enhancements or feature requests are promptly reviewed and implemented if it means your life will be easier! Additionally, here are a few features iFill PDF currently includes: document annotating, e-sign forms, accept payments with credit card or bank account, upload files, export documents to 3rd party CRM or accounting software, field validation, automatic field detection, and many more!

iFill PDF Funktionen

  • Anpassbare Vorlagen
  • Audit Trail
  • Aufgaben-Fortschrittsverfolgung
  • Authentifizierung
  • Automatische Erinnerungen
  • Dokumentanalytik
  • Mobile Unterschrift
  • Unterzeichnung mehrerer Parteien
  • Anmerkungen
  • Digitale Unterschrift
  • In PDF umwandeln
  • PDF-Leser
  • Verschlüsselung
  • Wasserzeichen
  • Zusammenführung / Anfügung

Die hilfreichsten Reviews für iFill PDF

iFill PDF has increased my book of business by 30% in less than 6 months!

Bewertet am 14.7.2018
Dustin S.
Insurance Agent/Broker
Versicherung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Increased my work efficiency and made my clients much happier!

Vorteile: The customer service is phenomenal! I can personally request features and enhancements to the system which are then released within days. It's awesome to be a customer and feel like I am team member of the software. Another plus is the ease of use and efficiency. This is how my business grew so quickly. Sending and receiving forms is a breeze.

Nachteile: There isn't a lot that I do not like about this software. Again, if I think of something that will make my life easier, I simply ask for it to be added to the system.

Lies weitere Bewertungen