Pencil In

Pencil In

von Pencil In

Wer verwendet Pencil In?

Small business between 1-4 employees that deliver repeat services to their client base.

Was ist Pencil In?

Take bookings, credit card payments and send invoices with the Pencil In client management app. Optimise your billable hours by allowing clients to book and pay in real time. Identify outstanding payments and cancelled bookings so you can manage payments that are at risk. Pencil In is the app for small business

Pencil In – Details

Pencil In

http://www.pencilinapp.com

Gegründet 2015

Pencil In – Preisübersicht

Pencil In ist verfügbar ab 8,00 $/Monat. Pencil In bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Pencil In findest du unten.

Startpreis

8,00 $/Monat

Preisinformationen

Pencil In is priced based on Add-on modules.

Kostenlose Version

Ja

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Pencil In Funktionen

Mobile Kreditkartenverarbeitungssoftware
Bar-Transaktionen
Elektronische Quittungen
Elektronische Unterschrift
Kontaktlose NFC
Mobiler Kartenleser
PCI-Compliance

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Anruferinnerung
E-Mail Erinnerungen
Kalenderverwaltung
Online-Buchung
SMS-Erinnerungen
Terminbestätigungsverfolgung
Terminplanung
Umschuldung
Wiederkehrende Termine
Zahlungs-Erinnerungen
Automatisierte Terminplanung
Gruppen-Terminplanung
Kalender-Synchronisierung
Kundendatenbank
Mehrere Standorte
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Online-Zahlungen
Termin-Erinnerungen
Wiederkehrende Termine
Zimmerbuchungsverwaltung

Pencil In – Nutzerbewertungen

Zeigt 4 von 4 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.8/5
Benutzerfreundlichkeit
4.8/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5

Perfect booking system

Bewertet am 9.1.2019
Josh J.
Enterprise Account Executive
Computer-Software, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Pencil in was incredibly easy to get started with, they were priced well for my small business. Looking forward to growing with the use of tool.

Vorteile: Extremely user friendly
Priced well
Ideal for small growing businesses

Nachteile: Nothing bad to say really to say service has been responsive

Best Client Booking System

Bewertet am 29.10.2019
Suzanne F.
Personal Trainer
Gesundheit, Wellness & Fitness, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Clients can book in or cancel with ease. You can choose up to when cancellations are made. Love the calendar where you can see what your day holds. Love the support Pencil in offers.

Vorteile: I love the ease when first setting it up both as a business and a client. My clients also love how they can book or cancel easily. I luuvvve the options to set up class times, personal training sessions with clients and you have the option to put which instructor you want the session with. I also love the help and support from the creators of the App. They are so quick to fix any problem you may come across. And they don't mind at all when you have done something not quite right and can't figure out why it's not working properly 🤣🤣🤣 . This App really is great .

Nachteile: Can't think of anything at the moment. So far have been really impressed.

Love this app

Bewertet am 10.11.2018
Alice T.
Health and Fitness Trainer
Gesundheit, Wellness & Fitness, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: There customer service is great. I love the ability to take my business on the go and manage everything from the mobile. This app has saved me so much time and money, I couldn't recommend it enough.

Vorteile: This app makes running my business super easy. I manage my clients bookings and payments on the app. I really like how customers can see my availability. I was losing track of customers with all the back and forth. This just streamlines the process. They are realising new features every week. This is an app that is going to grow with our business.

Nachteile: Nothing. Love the app but I would like to see a few more reports for the new payment module.

Design makes very easy

Bewertet am 12.10.2018
Verifizierter Rezensent
Trainee
Buchhaltung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: You can create your own design, import files to get it validated by the team.

Nachteile: No click through option, will not be able to export html/css out of this.