Was ist Document360?

Erstelle eine Self-Service-Wissensdatenbank, arbeite mit anderen an dieser zusammen und veröffentliche sie mit der nutzerfreundlichen SaaS-Plattform für das Dokumentenmanagement.
Verwalte mehrere Versionen und nutze den Markdown-Editor und fortgeschrittene Analysen. Du erhältst zuverlässige Sicherheit und Übereinstimmung mit deiner Markenidentität.

Wer verwendet Document360?

Wissensmanagementlösung für alle Unternehmen, die Peer Reviews, Kategorienverwaltung, Analyseleistung, Datensicherung, Versionsverwaltung, Abschlagunterstützung, Wiederherstellung und mehr unterstützt.

Wo kann Document360 bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Mac (Desktop), Windows (Desktop), Linux (Desktop), Chromebook (Desktop)

Über den Anbieter

  • Kovai.co
  • Ansässig in Sidcup, UK
  • 2017 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Argentinien, Armenien, Aserbaidschan, Australien und 67 weitere

Sprachen

Englisch

Document360 Kosten

Startpreis:

99,00 $/Monat
  • Ja, kostenloser Test verfügbar
  • Ja, Gratisversion verfügbar

Document360 bietet eine Gratisversion und eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Document360 ist ab 99,00 $/Monat verfügbar.

Preismodelle Kostenlose Testversion

Über den Anbieter

  • Kovai.co
  • Ansässig in Sidcup, UK
  • 2017 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Afghanistan, Argentinien, Armenien, Aserbaidschan, Australien und 67 weitere

Sprachen

Englisch

Document360 – Videos und Bilder

Document360 Software - 1
Document360 Software - 2
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Videos zu Document360
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Document360 Funktionen

  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Benutzer-Management
  • Content-Management
  • Dashboard
  • Diskussionen / Foren
  • Feedback-Management
  • Inhalt-Bibliothek
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kommentare / Notizen
  • Kundenspezifisches Branding
  • Mehrsprachig
  • Rich-Text-Bearbeiter
  • SEO-Management
  • Self-Service Portal
  • Textbearbeitung
  • Volltextsuche
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Widgets
  • Wissensbasis-Management
  • Wissensmanagement
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Document360

Anwendungen und Desktopfreigabe und -ansicht, Anmerkungstools, Instant Messaging, Webfolien und Whiteboards.
Help Customers Help Themselves with a Knowledge Base
Die effizienteste Möglichkeit, technische Dokumentation, Benutzerhandbücher, Richtlinien und vieles mehr zu erstellen, zu verwalten und zu veröffentlichen.
Zendesk ermöglicht Unternehmen, Support zu bieten, mit Selbstbedienung zu skalieren und sich durch proaktives Engagement zu differenzieren. Erfahre mehr über Zendesk
Die weltweit beliebteste Software zur Erstellung von Blogs und Webseiten. Es ist eine Open-Source-Software, die kostenlos benutzt werden kann.
Die Knowledge Base-Software von ProProf eignet sich für die Erstellung von Wissensdatenbanken, FAQs, Hilfeseiten, Dokumentation, Nutzerhandbüchern und mehr.
Online-Dokumentations- und Wissensdatenbank-Tool. Unterstützt Teamarbeit, Single-Sourcing, SSO, passwortgeschützte Dokumente, Export zum Drucken usw.
Ein perfekter Live-Chat, E-Mail-Automatisierung und einfacher Helpdesk in der erschwinglichen Software, die du lieben wirst.
Interactive product tours & user onboarding, customer self-serve help, and internal/external knowledge base software.

Bewertungen über Document360

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,9
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
70%
4
28%
3
2%
Christeen
Christeen
SEO Specialist in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Great overall, could add a couple of more features

5,0 vor 2 Jahren

Kommentare: Overall I find it a far preferable option to reduce the tickets that shoulder the customer support. The best tool for creating a product Knowledge base and FAQ pages.

Vorteile:

It gives you a central hub of information. Rather than searching and asking for support issues faced by employees through cluttered information, you encourage to find answer themselves. It can be used as both internal and external knowledge base. Top features for me in this tool is the powerful analytics that tells you what people have and what they are looking for, allowing you to plug the gap. This makes your knowledge base more reliable and usable. You can have user restriction access meaning complete control over who is able to access what. If you want to keep your information private.

Nachteile:

The only issue I see is you can import content from WordPress and no word or CHM. Though these are nice to have options I personally prefer having it.

Jay
Chief Information Officer in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Best knowledge base for our needs

5,0 vor 4 Wochen Neu

Vorteile:

It feels very intuitive. We first implemented an open-source solution that had a lot of great features but there were more than a few quirks that made it difficult to scale for the entire department to use. With Document360, it just seems to work. Creating and editing content is easy. Building and rearranging the navigation is easy. And customer support has been very responsive. There seems to be good energy behind the product with a strong pipeline of new features. We evaluated several competing products and Document360 came out on top.

Nachteile:

The cost grows considerably with larger teams. The enterprise package comes with 20 authors but after that pricing is per author and there is no distinction between active content creators and casual content creators. I would like my entire department to be able to create knowledge articles but I know that many, if not most, will do so infrequently and the $19/month per user is steep for what they're contributing. I would like to introduce Document360 to the entire organization but the cost would be prohibitive for the number of users we would like to allow to create content but would do so very infrequently.

In Betracht gezogene Alternativen: Microsoft SharePoint, Helpjuice und ProProfs Knowledge Base

Gründe für den Wechsel zu Document360: It was more intuitive and best fit with our workflows.

Aarthi
Senior Technical Writer in Indien
Informationstechnologie & -dienste, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

The easiest and best tool for KB

3,0 vor 2 Monaten

Vorteile:

Very easy and intuitive tool for KB Gives complete ownership to writers to manage the end-to-end workflow of documentation Inbuilt image and table styles make work much easier SEO and Analytics give broader understanding of how to design KB

Nachteile:

Inflexible home page editor Introduction of span styles on copy-paste Junk characters with periods, quotes, etc. Difficulty in working with callouts Unavailability of preview or staging for intermediate check or review

Jarren
Jarren
Software System Support Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Versicherung, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great Knowledge Base Product!

4,0 vor 4 Monaten

Kommentare: For a long time, our end-user documentation was located on SharePoint and over the years became very outdated and unorganized. Document360 has changed the way we design, organize, and maintain all of our end-user documentation for our technology applications at a reasonable price. If you are looking for a true Knowledge Base solution to solve a similar issue, I recommend Document360.

Vorteile:

Document360 provides a Knowledge Base SaaS that is robust, but easy to use and maintain. The content tools feature(s) allows for you to design and create your documentation at a macro level, making the micro editing of that documentation very smooth. SSO and Security Permissions make for a more secure environment and analytics dashboards provide insights into your environment, documentation, and potential knowledge gaps.

Nachteile:

Like any SaaS, there are occasionally bugs you are likely to run into with Document360. With that being said, Document360 has a support system in place to help navigate you through those issues.

In Betracht gezogene Alternativen: Microsoft SharePoint

Warum Document360 gewählt wurde: As mentioned above, SharePoint did not prove to be a good solution for us any more to maintain our documentation and we needed to move to a true Knowledge Base.

Zuvor genutzte Software: Microsoft SharePoint

Uthara
Technical Documentation Lead in Indien
Medienproduktion, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Alternative for DITA for small to mid tier organizations

5,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: As I'm moving to a new org, I'm seeing what I can do to take Document360 along with me.

Vorteile:

Document360 has been a breath of fresh air for me after seeing organizations taking it too far with DITA. I will applaud the tool for its simple UI-just MS Word-like and very easy to use! Its powerful Search funtionality is itself enough to make you an instant fan of the platform. Not sure about their backend SEO, but I make use of the slug, short description, and H2 & H3 headings and keywords to optimize my content.

Nachteile:

Experience with Tables can be improved, but I'm told by their Customer Servicing team that some enhancements are on the way.