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Was ist Process PA?

Bewege deinen Vorstand online mit Process PA, dem modernen, einfach zu bedienenden Governance-Portal. Dies geschieht durch die Automatisierung der Prozesse, die für einen reibungslosen Ablauf deines Vorstands erforderlich sind. Process PA hilft den Ausschussmitgliedern auch dabei, sich über die Online-Dokumentation über ihre Vorstandsverpflichtungen auf dem Laufenden zu halten. Alles wird in einem sicheren Online-Cloud-Speichersystem gespeichert, das den Top-Industriestandards entspricht.

Jetzt ausprobieren für Verbände, Clubs, gemeinnützige Organisationen und Unternehmen.

Wer verwendet Process PA?

Process Pa bedient den Vorstand und die Verwaltungsausschüsse von Verbänden, Clubs, gemeinnützigen Organisationen, KMUs und Regierungen. Melde dich für eine kostenlose 30-Tage-Testversion an und erfahre, wie Process PA deinem Vorstand helfen kann.

Process PA Software - 1
Process PA Software - 2
Process PA Software - 3

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Process PA

Process PA

4,2 (64)
115,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
12
Keine Integrationen gefunden
4,0 (64)
4,2 (64)
4,6 (64)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
10,99 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
236
92
4,4 (12.719)
4,4 (12.719)
4,3 (12.719)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Process PA

Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Management von Performance-Auswertungen
Projektplanung/Terminierung
Diligent Boards
Am besten bewertete Funktionen
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Teamwork.com
Am besten bewertete Funktionen
Anpassbare Felder
Projektzeiterfassung
Strategische Planung
Tasks in a Box
Am besten bewertete Funktionen
Agenda verwalten
Google Docs
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenerstellung
Filesharing
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Dropbox Business
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Filesharing
Sichere Datenspeicherung
Microsoft Teams
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Chat
Videokonferenzen
OnBoard
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
BoardPro
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenmanagement
Filesharing
Meeting-Management

Bewertungen über Process PA

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
39%
4
45%
3
14%
1
2%
'Kim's
Registered BAS Agent in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Sport, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

CLUB CHANGER!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: With Process PA the Club retain ownership of all documents and have an easy hand over process at each change of committee.

Vorteile:

Before Process PA we had no official way of ensuring all club documents were retained by the club. It also ensured easy transitioning to new committee members.

Nachteile:

Occasionally having to get support to make changes that I couldn't make to dates for example.

KERRYANNE
CEO in Australien
Kunst & Handwerk, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Getting our act together

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The responsiveness of the developer to questions or issues (mostly user issues) is excellent!

Vorteile:

A purpose made portal for board and governance functions especially for a Not For Profit organisation is very helpful

Nachteile:

That it is not as intuitive as it could be for board members who are not technically savvy

Susan
Contract Administrator in Australien
Non-Profit-Organisation Management, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Review Process PA

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We run the Executive Committee meetings through Process PA. We also keep various governance documents on file within the program. When it works to its full capacity, it is quite marvelous, but this is not always the case.

Vorteile:

Having everything all in one place. When it works to full functionality, it is marvelous. It is very intuitive for a user experience.

Nachteile:

I find it to be a bit "flaky" at times. It is NOT the internet / wifi that is at fault - because there are no problems with any other programs or cloud software in use from my own office. There are times that emails (agendas etc) will not send and then ultimately fail to send after some hours. The next day there will be no problem. Committee members have found it impossible to download documents (e.g. attachment within the agenda). All they can get is a blank page - or nothing at all.

Andrew
President in Australien
Religiöse Einrichtungen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Process PA perfect for Australian NFPs

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Process PA allows me to track all the agendas and minutes of the different entities I manage. It creates agendas and minutes that are easy to share. It facilitates agenda and minute sharing and tracks attendance and voting. It covers all meeting related details.

Vorteile:

This software is designed in Australia for all types of corporate entities.

Nachteile:

Using some features isn't always intuitive but it is easy to rectify any missteps you might make.

Jenny
Minister of Religion in Australien
Religiöse Einrichtungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Some good features, some areas to work on

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: It has been an improvement on the Word document agenda previously used for this particular committee. There are some (probably relatively minor) frustrations in formatting, some cumbersome elements, and some features that have been more helpful than anticipated (especially tracking action items from meetings). Generally I prefer it to the previous way of setting and distributing an agenda and keeping minutes, however there are some (already noted) conveniences that would make it even more helpful/easier to use.

Vorteile:

Taking minutes has been easy for the particular meetings for which I act as secretary. (Caveat noted in "cons" below re proposals) Convenience of having all documents included in agenda as attachments, keeping everything needed for the meeting very accessible Makes it easy to follow up on action items and note what has and has not been completed

Nachteile:

Have not been able to copy and paste a table into the meeting agenda, meaning it has to be recreated each meeting. A workaround has been to add the table as an attachment. The agenda items have not saved between meetings, meaning the headings have to be manually changed each time to suit the particular committee's standard agenda. Somewhat cumbersome to add in the proposals at meetings with the delegated responsibilities. Often holding up a meeting to ensure these are captured accurately before moving to the next item.