SnapCall

von seampl

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SnapCall

Wer nutzt diese Software?

Digital companies convinced that voice is the best channel to convert on specific paths during the digital journey: onboarding, payment page, high value products ...

Durchschnittliche Bewertung

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Produktdetails

  • Startpreis 25,00 $/Monat
  • Preisinformationen Monthly and yearly plan according to your needs. No commitment.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • seampl
  • https://snapcall.io
  • Gegründet 2016

Über SnapCall

SnapCall replaces all the phone numbers of your website and app with smart calls buttons. It's a smarter way to handle your phone support, focusing it on high value clients and conversations only.
SnapCall reduces your phone requests by filtering inbound calls according to specificcriteria, allowing you to get pre-qualified calls full withdataabout the customer and its journey.

SnapCall Funktionen

  • Analytik
  • Befragung / Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
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  • Anrufüberwachung
  • Automatisches Telefonwählgerät
  • Berichterstattung / Analyse
  • Call-Center-Management
  • IVR / Spracherkennung
  • Kontaktmanagement
  • Prädiktive Wähler
  • Telemarketing-Management
  • VoIP (IP-Telefonie)