SnapCall

SnapCall

von seampl

Wer nutzt diese Software?

Digital companies convinced that voice is the best channel to convert on specific paths during the digital journey: onboarding, payment page, high value products ...

Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4/5
  • Kundenservice 5/5
  • Funktionen 5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5/5

Produktinformationen

  • Startpreis 25,00 $/Monat
  • Preisinformationen Monthly and yearly plan according to your needs. No commitment.
  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Persönlich
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • seampl
  • https://snapcall.io
  • Gegründet 2016

Über SnapCall

SnapCall replaces all the phone numbers of your website and app with smart calls buttons. It's a smarter way to handle your phone support, focusing it on high value clients and conversations only.
SnapCall reduces your phone requests by filtering inbound calls according to specificcriteria, allowing you to get pre-qualified calls full withdataabout the customer and its journey.

SnapCall Funktionen

  • Analytik
  • Befragung / Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
  • Anrufüberwachung
  • Automatisches Telefonwählgerät
  • Berichterstattung / Analyse
  • Call-Center-Management
  • IVR / Spracherkennung
  • Kontaktmanagement
  • Prädiktive Wähler
  • Telemarketing-Management
  • VoIP (IP-Telefonie)

Die hilfreichsten Reviews für SnapCall

SnapCall: A great addition to any professional website.

Bewertet am 30.10.2019
Jessica T.
Owner / Graphic Designer
Grafikdesign, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, it's a great product with A LOT of great features that many businesses can benefit from.

Vorteile: There are several points that I love about this software, however, my two favorite features would be the ability to add a "call button" to virtually any website, and the ability to extract information before speaking with a customer. I love the information extraction ability. I can easily have an understanding of what the customer is looking for, before we actually speak. It's really a great feature, and the call button is easy to install.

Nachteile: The only downside I can find with this software is that, depending on the package, you are limited on the number of calls and digital calls you can receive, however, if you have a proper understanding of your business and your needs, this shouldn't be an issue.

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