Wer verwendet SnapCall?

Digital companies convinced that voice is the best channel to convert on specific paths during the digital journey: onboarding, payment page, high value products ...

Was ist SnapCall?

SnapCall replaces all the phone numbers of your website and app with smart calls buttons. It's a smarter way to handle your phone support, focusing it on high value clients and conversations only.
SnapCall reduces your phone requests by filtering inbound calls according to specificcriteria, allowing you to get pre-qualified calls full withdataabout the customer and its journey.

SnapCall – Details

seampl

https://snapcall.io

Gegründet 2016

SnapCall – Preisübersicht

SnapCall ist verfügbar ab 25,00 $/Monat. SnapCall bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für SnapCall findest du unten.

Startpreis

25,00 $/Monat

Preisinformationen

Monthly and yearly plan according to your needs. No commitment.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

SnapCall Funktionen

CEM Software (Customer Experience Management)
Analytik
Befragungs-/Umfragemanagement
Dashboard
Empfindungsanalyse
Kundensegmentierung
Multichannel-Datenerfassung
Negatives Feedback Management
Prädiktive Analytik
Textanalyse
Wissensmanagement

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.

Anrufüberwachung
Automatisches Telefonwählgerät
Berichterstattung / Analyse
Call-Center-Management
IVR / Spracherkennung
Kontaktmanagement
Prädiktive Wähler
Telemarketing-Management
VoIP (IP-Telefonie)

SnapCall – Nutzerbewertungen

Zeigt 1 von 1 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Jessica T.
Owner / Graphic Designer
Grafikdesign, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2019

"SnapCall: A great addition to any professional website."

Kommentare: Overall, it's a great product with A LOT of great features that many businesses can benefit from.

Vorteile: There are several points that I love about this software, however, my two favorite features would be the ability to add a "call button" to virtually any website, and the ability to extract information before speaking with a customer. I love the information extraction ability. I can easily have an understanding of what the customer is looking for, before we actually speak. It's really a great feature, and the call button is easy to install.

Nachteile: The only downside I can find with this software is that, depending on the package, you are limited on the number of calls and digital calls you can receive, however, if you have a proper understanding of your business and your needs, this shouldn't be an issue.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 30.10.2019