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Was ist SingleOps?

Laut Hersteller die führende End-to-End-Software für Gärtnereien und Landschaftspflege CRM, Kostenvoranschläge, Terminplanung, Arbeitsaufträge, Arbeitszeitblätter, Rechnungsstellung, Inventar, Auftragskalkulation, QB-Synchronisation und mehr. Dieses System wurde mit der Überzeugung entwickelt, dass Technologie und ein leistungsfähiges Geschäftstool Nutzern das Leben leichter machen kann. SingleOps wurde entwickelt, um deinen Alltag zu vereinfachen und Zeit und Geld zu sparen.

Wer verwendet SingleOps?

SingleOps wird für eine Vielzahl von Outdoor-Services-Märkten eingesetzt, einschließlich Rasenpflege, Baumpflege, Full-Service-Landschaftsgestaltung und Landschaftsbedarf/Rollrasen.

SingleOps Software - 1
SingleOps Software - 2
SingleOps Software - 3
SingleOps Software - 4
SingleOps Software - 5

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SingleOps

SingleOps

4,4 (78)
200,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
76
5
4,3 (78)
4,3 (78)
4,5 (78)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
1,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
36
1
3,7 (305)
3,8 (305)
3,9 (305)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu SingleOps

Propertyware
Am besten bewertete Funktionen
Miet-Nachverfolgung
Mieter-Portal
Online-Zahlungen
ServiceTitan
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Kundendienst-Historie
Terminplanung
Aspire
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Job-Management
Service Fusion
Am besten bewertete Funktionen
Arbeitsauftragsverwaltung
Echtzeit-Updates
Versandmanagement
Dynamics 365
Am besten bewertete Funktionen
Bestell-Management
Einkommen & Bilanz
Finanzberichterstattung
ServSuite
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Quickbooks Online
Am besten bewertete Funktionen
Finanzberichterstattung
Kontenabgleich
Rechnungserstellung
Thryv
Am besten bewertete Funktionen
Online-Abrechnung
Rechnungserstellung
Social-Media-Integration
Arborgold
Am besten bewertete Funktionen
Für Baumpfleger
Terminplanung
Versandmanagement

Bewertungen über SingleOps

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,3
Kundenservice
4,5
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
71%
4
16%
3
5%
2
1%
1
6%
Justin
Outside Sales in USA
Bau, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Texas Loves Single Ops

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: It has been great, the people at single ops are great to work with as well.

Vorteile:

How easy and detailed it is for our customers.

Nachteile:

No complaints, single ops has been great for our company and very transparent for our customers.

Kris
Co-Owner in USA
Verbraucherdienste, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Single Ops Review

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: Overall, our experience with Single Ops has been positive. They continue to build upon customer service and the addition of a dedicated Customer Success Mgr has been a great addition.

Vorteile:

Single Ops provides the best customer & work management solution for our business.

Nachteile:

The downside to Single Ops is the limited GL integration with financial accounting software is with QuickBooks only. When we initially started using Single Ops we used Sage accounting software. Since Single Ops is limited to Quickbooks GL integration we had to convert our financial software over and we learned the hard way that it is better to convert over to QB first, then implement Single Ops.

Andrew
Managing Partner in USA
Hausmeisterservice, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

Support is a joke

1,0 vor 2 Monaten Neu

Kommentare: I am no longer a customer, I am now a hostage until our contract expires.

Vorteile:

It looks slick, thought that would help sales

Nachteile:

Everything else, especially the company.

Chandra
Business Operations Manager in USA
Verbraucherdienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung
Quelle: SoftwareAdvice

In Betracht gezogene Alternativen:

Searched and found the best fit for us...

5,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Overall the experience has been GREAT! The onboarding process was absolutely amazing. We went through the entire process and the person I worked with from the team at SingleOps really listened to me when I explained what I needed the system to do and how I needed to see it on my end. They were thorough and when my onboarding was complete, I felt very confident in using the software and then teaching it to our team.

Vorteile:

We like that we have one system that does it all. From preparing the proposal in the field, sending that to our customers as quickly as possible, the CRM that is built in and then taking the same information and our field crew using it to complete the job exactly as it was explained to the customer. We used to have to take information from one system into 2 others and we were making errors and not all the information was being passed. This system makes it seamless and everyone sees the same information from start to finish.

Nachteile:

I would like it to have a few more calendar features such a recurring tasks and appointments. Also the text notifications are not automated like the emails. I do wish that capability was there and hope to see it in the future. I also would like to see a few more personalization features on the routing software that truly allow routing to take place, but overall, it works and we have found ways to make it do what we want.

Debra
CFO in USA
Landwirtschaft, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

SingleOps is a great solution for our business!

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: We have a deep appreciation for the folks working at Singleops as they too are growing with an amazing platform with a unique way to bring all the portions of the sales process together, beginning with a Lead, then moving to a proposal, to an active job, to completed and invoicing the customer. The notification system is wonderful allowing for emails and texts.

Vorteile:

SingleOps allows for us to utilize templates for all of our Divisions of Service

Nachteile:

The setup of the software is extremely complex and not simple to setup. It takes a major commitment of time and energy and costing to get the most out of the platform.