DeskDirector Portal

DeskDirector Portal

von DeskDirector

Was ist DeskDirector Portal?

Lets your customers feel in-control when requesting IT support with this portal solution.

DeskDirector Portal – Details

DeskDirector

https://www.deskdirector.com

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DeskDirector Portal Funktionen

MSP Software (Managed Services Provider)
Abrechnung & Rechnungsstellung
Backup und Recovery
CRM
Dashboard
Fernzugriff
Help-Desk
Korrektur-Management
Live-Chat
Problemmanagement
Projektmanagement
Terminplanung
Content-Management
Dokumentenmanagement
Echtzeit-Chat
Filesharing
Kollaboration
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DeskDirector Portal – Nutzerbewertungen

Zeigt 2 von 2 Nutzerbewertungen

Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
5/5
Priscila B.
Head of Sales and Marketing
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.10.2018

"DeskDirector, your complete package for better MSP customer experience"

Vorteile: We have been using DeskDirector for a number of years. Through DeskDirector we have broken the silos of visibility and allowed all of our customers to enjoy the same support experience each time. One of the key frustrations of managing Information Technology is keeping up to date on service issues. Service tickets can take many different paths - some over in minutes and other that last for two weeks and involve review and further planning. At Lancom, we think our clients should be able to keep on top of service tickets without drowning in details. We think they should be able to do this without having to remember account names, passwords and portal web addresses - that's our job! and that's exactly how DeskDirector helps us! For more info refer to the details on our website: https://www.lancom.co.nz/learn-the-lancom-button

Nachteile: The software works, adds value, and allows us to maintain our customers. So, nothing to add here!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.10.2018
Fred B.
Director of Managed Services
Informationstechnologie & -dienste, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2018

"ConnectWise Customer Portal that works!"

Vorteile: This is a way better customer portal that is more user friendly than the built in ConnectWise portal.

Nachteile: There is some legacy stuff that needs to be removed.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.10.2018