Zappix Visual IVR

von Zappix

0 Bewertungen
Zappix Visual IVR

Wer nutzt diese Software?

Primarily catering to mid and large sized contact centers, it is an IVR self-service platform that helps with collaboration tools, visual IVR, outbound engagement and more.

Durchschnittliche Bewertung

  • Gesamt
  • Benutzerfreundlichkeit
  • Kundenservice
  • Funktionen
  • Preis-Leistungs-Verhältnis

Produktdetails

  • Preisinformationen Contact Zappix for pricing details.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Zappix
  • https://www.zappix.com

Über Zappix Visual IVR

Zappix transforms the user journey during contact center interactions through intuitive app-like environments, increasing self-service, reducing calls to live agents, and lowering costs.

Zappix offers a cloud-based digital self-service platform for enterprise contact centers. The Visual IVR can be accessed from IVR, URLs, & text requesting the link. Available options are customized to the specific inquiries of a particular contact center.

Zappix Visual IVR Funktionen

  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Call Center
  • Mehrfache Skripts
  • Stimmenanpassung
  • Telefon-Tasteneingabe
  • Text in Sprache (verwandeln)
  • Umfrage-Management
  • Voice-Mail
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)