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Was ist CareStack?

Mit vollständig integrierten Modulen für Terminplanung, klinische Planung, Abrechnung, Patientenbindung und Business-Management kannst du mit CareStack alle wichtigen Funktionen deiner Praxis auf einer intuitiven Plattform verwalten. Mit einer Reihe von Support- und Trainingsoptionen erhält die Praxis von Anfang an die persönliche Aufmerksamkeit und Unterstützung.

Einfach ausgedrückt, schreibt CareStack die Regeln, wie eine intelligente Lösung für die Zahnheilkunde aussehen soll, neu – für Gruppen, DSO und Einzelpraxen.

Wer verwendet CareStack?

CareStack eignet sich ideal für Einzelstandorte und DSOs mit mehreren Standorten. Carestack bietet in der Cloud ein einmaliges Managementerlebnis für Zahnarztpraxen.

CareStack Software - 1
CareStack Software - 2
CareStack Software - 3
CareStack Software - 4
CareStack Software - 5

Du bist nicht sicher, ob CareStack das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

CareStack

CareStack

4,7 (70)
698,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
66
12
4,4 (70)
4,5 (70)
4,6 (70)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
69
Keine Integrationen gefunden
3,0 (73)
2,6 (73)
2,8 (73)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu CareStack

Carestream Dental
Am besten bewertete Funktionen
Abrechnung & Rechnungsstellung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
Eaglesoft
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
Dentrix Ascend
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
Open Dental
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
Dentrix
Am besten bewertete Funktionen
Behandlungsplanung
Diagramm-Erstellung
Terminverwaltung
Dentrix Enterprise
Am besten bewertete Funktionen
Behandlungsplanung
Diagramm-Erstellung
Verwaltung von Patientenakten
ORYX
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Curve Dental
Am besten bewertete Funktionen
Diagramm-Erstellung
Terminverwaltung
Verwaltung von Patientenakten
Denticon
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Kundenmanagement
Terminplanung

Bewertungen über CareStack

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
77%
4
17%
3
4%
2
1%
Tim
Tim
CEO in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Gesundheit, Wellness & Fitness, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Carestack review

5,0 vor 5 Monaten

Vorteile:

I've been through several major software transitions during my time as a manager at Fortune 500 companies, so I knew how important choosing a management software would be. Carestack has been supportive, actively engaged, and willing to push out new features based on our feedback. Their support team is extremely responsive, and their innovation driven mindset has created significant value for our locations

Nachteile:

Just like anything, you get out of it what you put into it. Spending the necessary time up front to ensure that the functionality was there for our needs was a big lift, but it ultimately paid off.

Rob
Rob
Co-Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Our All-in-one PMS started us up!

5,0 vor 5 Monaten

Kommentare: The platform is really an all-in-one option and saves our office time and money by requiring fewer hardware elements, and fewer software integrations.

Vorteile:

Has all the features we need + the support to help when we need. Also: a true interest in improving the product with regular updates that don’t break the software.

Nachteile:

All software is imperfect and has a learning curve. The marketing/communications tools are basic, but improving. Sometimes there are too many ways to do the same thing. This can make the initial onboarding a bit more confusing.

Jennifer
Executive Administrative Assistant, DAII in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Carestack is awesome!

5,0 vor 4 Wochen Neu

Kommentare: After working 20+ years with the same software, I was a bit hesitant of the change. However, it was almost seamless. The team at Carestack was there the entire process and they made it so fluid. Overall it was a fantastic experience

Vorteile:

The reporting, the ease of learning the program. The customer service.

Nachteile:

This a pro and con. There are multiple ways to do the same thing. So sometimes you can doubt yourself if you are doing it the most efficient way

David
Bookkeeper in USA
Medizinische Praxis, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Bookkeeper's nightmare

2,0 vor 2 Jahren

Kommentare: I am struggling to provide the same service to my employer as I was before onboarding CareStack. CareStack costs about three times as much as our previous service, but it has about a third of the reporting capabilities. My primary task with the software is to track income based on multiple providers at multiple practice locations, and it takes about an extra 10-15 hours per week to manually extrapolate the data which had been accessible at the click of a button with previous softwares. Based on the way the reports are designed, I don't believe the engineers even know the difference between production and collection, as those terms pertain to a medical/dental practice. I've had a support ticket in for seven months, and whenever I check in to see if there's any progress (about once a month), I'm told to be patient, and then asked what the problem was again. You know that feeling you get when someone’s six-year-old answers the phone and says they’ll remember your message?

Vorteile:

The layout is intuitive. It's easy to learn and understand how things are supposed to work. Multiple locations are able to share data seamlessly.

Nachteile:

Collections reporting is severely insufficient. Customer support seems to exist only to deflect and forget.

Gabriella
Practice Manager in USA
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Great Experience with Carestack

4,0 vor 4 Monaten

Kommentare: Overall, I'm so pleased by our experience with Carestack. The customer service is impeccable, and the product works very well. There are so many capabilities that I haven't even been able to explore yet.

Vorteile:

The customer support carestack offers is incredible. Their account manager program is wonderful, super informative as well as efficient.

Nachteile:

Carestack is very complex and requires quite a bit of training to utilize.