SurveyMonkey CX

SurveyMonkey CX

von SurveyMonkey

Wer verwendet SurveyMonkey CX?

Kleine bis mittlere Unternehmen, die entweder keine Lösung zur Messung der Kundenzufriedenheit haben oder nach einer speziell entwickelten Lösung mit Mehrwert-Funktionen und einer ganzheitlichen Sicht suchen.

Was ist SurveyMonkey CX?

SurveyMonkey CX ist eine schlüsselfertige NPS-Lösung mit robusten Funktionen zum Erfassen, Verstehen und Reagieren auf Kundenfeedback. Löse personalisierte Umfragen über mehrere Kanäle aus, um die Antwortraten zu erhöhen. Identifiziere Verbesserungsbereiche mithilfe fortschrittlicher Analysen – von der Analyse der wichtigsten Faktoren bis hin zu Branchenbenchmarks. Ergreife Maßnahmen schneller, indem du Vorgänge mit Kunden schnell abschließt. Teile NPS-Einblicke ganz einfach mit deinem Team anhand von nutzerdefinierten Berichten, Datenexports und Integrationen.

SurveyMonkey CX – Details

SurveyMonkey

https://cx.surveymonkey.com/

Gegründet 1999

SurveyMonkey CX – Kostenübersicht

SurveyMonkey CX bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

SurveyMonkey CX Funktionen

CEM Software (Customer Experience Management)
Analytik
Befragungs-/Umfragemanagement
Dashboard
Empfindungsanalyse
Kundensegmentierung
Multichannel-Datenerfassung
Negatives Feedback Management
Prädiktive Analytik
Textanalyse
Wissensmanagement
Einstellungen (Personalbeschaffung)
Ertragsmanagement
Gesundheitswerte
Gewinn- / Verlust-Analyse
Kommunikationsmanagement
Konto-Benachrichtigungen
Kontoverwaltung
Kunden-Lebenszyklus-Management
Kundenbindung
Nutzungsverfolgung/-analyse
Abwanderungsraten-Management
Analytik
Community-Management
Feedback-Sammlung
Gamification
Inhalt-Syndizierung
Kommunikationsmanagement
Live-Chat
Video-Inhalte
360-Grad-Feedback
Analytik
Berichterstattung über Anrufe
Feedback-Sammlung
Umfrage-Management
Überwachung der Beschwerden

SurveyMonkey CX – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 45 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,6/5
Kundenservice
4,6/5
Funktionen
4,3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,5/5
Libby D.
Customer Experience Executive
Personalbeschaffung & -besetzung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.2.2019

"An Excellent CX Software!"

Kommentare: My overall experience with Survey Monkey CX has been great from the start. They provide exceptional customer service and their staff are always keen to listen to any suggestions we have of additions to the software that could help us.

Vorteile: The customer support you receive with Survey Monkey is excellent. They are always on hand via phone or email to help with any questions or queries you may have. The software itself is easy to use whilst being able to provide great insights into how our own customers rate all areas of our service, which in turn helps us to improve our own service as a business. The new reporting feature also saves us time when we have to create our own CX feature reports by providing us with an NPS score breakdown and also showing us our NPS trends.

Nachteile: It would be beneficial to have an export or download feature on individual responses as we do a lot of work through the month based on specific replies and this can make the process quite manual for us.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 20.2.2019
Jeff B.
VP of Customer Service
Finanzdienstleistungen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.9.2019

"Survey Monkey CX is a great way to learn about customers needs"

Kommentare: Overall my experience with them has been positive. Their support team is very good.

Vorteile: I like the flexibility it gives to communicate with our customers. Great follow up tools to let your customer know you are actually doing something with their feedback.

Nachteile: The reporting offered out of Survey Monkey CX is weak. I found myself having to recreate reports because there is not a good way to export them.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.9.2019
Khalil A.
Investor
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Kostenlose Testversion
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2020

"Best for gathering information "

Kommentare: Great and definitely recommend to anyone interested to gather information for questions

Vorteile: This app is very great, it allows you to easily gather information you need to your questions, it is widely used and one of the leadings

Nachteile: I like almost everything about this but I wish they make improvements for mobile users to be easier to use on phones

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 3.4.2020
Daniel H.
Director of Performance Improvement
Non-Profit-Organisation Management, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.2.2019

"Great Circle"

Kommentare: It has helped us focus more on our client/stakeholder experience and gives us the ability to survey more frequently. Their customer service has been exceptional.

Vorteile: Reporting in real-time and the ability to add other staff to the platform so they can consume the data on their own. I also appreciate the ability to communicate with stakeholders in an easy way.

Nachteile: For our organization, there is a lot of functionality we wish the platform had. The ability to be an anonymous respondent, creating custom tags, emoji or slider scales, and more features for the automated reports.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.2.2019
Crystal P.
Telephone Agent
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.3.2019

"The BEST CX Software available!"

Kommentare: One of the biggest issues at my previous job was not having the resources to be able to get information from and about our customers/clients, SurveyMonkey CX solved this issue for me, I love being able to prepare a survey asking exactly what questions I need to be answered. Plus at the end of each survey, you are given the option to sign up for regular surveys and you are rewarded by gift card or you can choose to have your earnings donated to a charity.

Vorteile: SurveyMonkey CX is one of the best software I have used in a while, it is so simple to use, but what I really like about this software is how easy it makes to get customer feedback, comments, ideas, etc.

Nachteile: There is not anything really that I disliked about the SurveyMonkey CX software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 13.3.2019