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Was ist WestFax?

Sichere, HIPAA-konforme, cloudbasierte Faxserver-Lösung, mit der Benutzer Faxe mit hohem Volumen senden und empfangen können. Das Unternehmen hat Hunderte von HIPAA-konformen API-Integrationen für einige der größten Healthcare-Unternehmen der Welt durchgeführt. Wenn du dich für WestFax entscheidest, stellt dir das Unternehmen einen speziellen API-Programmierer zur Verfügung, der dich bei jedem Schritt unterstützt. Wenn du nach Fax-API-Integration, Faxübertragung mit hohem Volumen, Fax an E-Mail oder einer anderen Faxlösung suchst, hilft dir WestFax.

Wer verwendet WestFax?

Medizin, Finanzdienstleistungen, Versicherungen, Bildung.

WestFax Software - 1

Du bist nicht sicher, ob WestFax das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

WestFax

WestFax

4,9 (16)
0,02 $
einmalig
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
32
Keine Integrationen gefunden
5,0 (16)
5,0 (16)
5,0 (16)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
60,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
25
4
5,0 (6)
5,0 (6)
5,0 (6)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu WestFax

FaxCore
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
XM Fax
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Biscom Digital Fax
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail zu Fax
Fax zu E-Mail
iFax
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail zu Fax
Elektronisches Fax
Sendungsverfolgung
FaxLogic
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail zu Fax
Fax zu E-Mail
FoIP
mFax
Am besten bewertete Funktionen
Elektronisches Fax
Fax zu E-Mail
Whitelist/Blacklist
Fax.Plus
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail zu Fax
Fax zu E-Mail
Sendungsverfolgung
InterFAX
Am besten bewertete Funktionen
Elektronisches Fax
Fax zu E-Mail
Sendungsverfolgung
Retarus
Am besten bewertete Funktionen
Elektronisches Fax
Fax zu E-Mail
FoIP

Bewertungen über WestFax

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
4,9
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
94%
4
6%
Chris
Chris
Solutions Engineer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

A diamond in the very rough electronic fax space

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: After 25 years in networks and software this is the best breath of fresh air I have ever seen. The value is so far beyond the competition that it's almost unreal. I would have thought it to good to be true had I not seen it repeatedly myself over years at this point.

Vorteile:

Has all the features clients want and, if they don't, and it makes sense, they add it.

Nachteile:

Any criticism I have ever provided has been acknowledged and improved (and I have had many suggestions). Rare in this space.

Raymond
Director of Strategic Alliance, Technical Solutions Consultant in USA
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Best cloud fax solution for our clients

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Provides all the compliance needed for our clients and delivers confirmation page archive and retrieval.

Vorteile:

Implementation and all of the security features were delivered with a price point that provided a 1 week ROI

Nachteile:

I wish we would have known about West Fax sooner!

Keri
CFO in USA
Psychische Gesundheitsfürsorge, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Westfax

4,0 vor 5 Jahren

Vorteile:

It is so easy to send and receive faxes. We don't have worry about whether our fax line is working anymore.

Nachteile:

I haven't utilized the software very much yet, so I haven't found anything I disliked yet.

Antwort von WestFax

vor 5 Jahren

Hi Keri, We are sorry you found the overall quality of our product to be lacking a 5 star rating. We take these reviews very seriously and will strive to improve. Even a 4 star review is not good enough for our team. Please let us know how we can improve.

Rich
Director of Professional Services in USA
Computer- & Netzwerksicherheit, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

WestFax reseller review

5,0 vor 9 Monaten

Kommentare: Thus far they have been a very supportive partner who has a fantastic support team in place to assist Flex and our customers.

Vorteile:

I find securing any identifiable information is a top reqirement. Enabling our clients to have the business continuity to send and receive faxes from home, office, and other locations ensures continuity of their business. Coupled with all of the compliance requirements and data security is also key. WestFax has been responsive adapting to the needs of our customer which has continued to make the solution even stronger in business today. The solution works great and their support has been fantastic. From Sales to technical support, WestFax truly appreciates their business partners and customers.

Nachteile:

We don't really have any specific "Cons" to note. It is key however, to ensure we provide feedback for any integration and workflow challenges to ensure WestFax is aware and continue to develop new features that align with our client's needs.

Douglas
CEO in USA
Informationstechnologie & -dienste, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

API works flawlessly and excellent support and documentation

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We have our Inbound / outbound Fax API working and we don't ever think about it. It just works. We aren't doing HIPAA but we appreciate that they are really focused on security as well.

Vorteile:

Documentation was excellent!. We were up and running in about an hour after we were provisioned. Tech support was a real person (Not a chat bot somewhere in another part of the world). They were responsive and helped us with some of our issues with getting the software integrated into our backend.

Nachteile:

That we didn't find them sooner. We were using a webportal from some other company for a few years and it was getting old.

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