Wer verwendet Act!?

Für KMU, die ihr Unternehmenswachstum vorantreiben wollen, ist Act! eine CRM- und Marketing-Automatisierungs-Software, die das Wachstum erleichtert. Im Gegensatz zu anderen Systemen, ist Act! die einzige Plattform, die sich perfekt an Ihre individuellen Bedürfnisse anpassen lässt.

Was ist Act!?

Mit einem bewährten CRM-System und einer leistungsstarken Marketing-Automatisierung erleichtert Act!, kleinen und mittleren Unternehmen das Wachstum. Act! zählt seit mehr als 30 Jahren zu den Vorreitern auf dem Markt für CRM-Lösungen und Mittelstandssoftware, und bietet heute den großen Funktionsumfang, die unübertroffene Flexibilität und den zusätzlichen Mehrwert, die es für jeden Kunden wie maßgeschneidert machen.

Act! – Details

Act!

https://www.swiftpage.com

Gegründet 1987

Act! – Kostenübersicht

Act! bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Act! ist ab 31,00 €/Monat verfügbar.

Startpreis

31,00 €/Monat

Preisinformationen

€31 - Jährliche Abrechnung

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Act! Funktionen

CRM-Systeme
Angebote / Vorschläge
Aufgabenmanagement
Dokumentenspeicher
E-Mail Marketing
Gebietsmanagement
Interne Chat-Integration
Kalender-/Erinnerungssystem
Lead Scoring
Lead-Generierung
Marketing-Automatisierung-Integration
Mobiler Zugriff
Segmentierung
Social-Media-Integration
A/B-Tests
Analytik / ROI-Verfolgung
Anpassbare CTAs
Drip-Kampagnen
Dynamische Inhalte
Lead Scoring
Sales Intelligence
Segmentierung
Social Marketing
Suchmaschinen-Marketing
Websitebesucher-Nachverfolgung
Zielseiten / Web-Formulare

Act! – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 613 Nutzerbewertungen

Gesamt
3,7/5
Benutzerfreundlichkeit
3,7/5
Kundenservice
3,4/5
Funktionen
3,7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,8/5
Thomas O.
Director, Business Development
Pharmazeutika, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.5.2018

"Love the ease of use for both entering data and retrieving info"

Kommentare: I use it to track my clients and prospects and I can tell anyone the last time I made contact, what that was - letter, Email, Phone Call, etc. and it allows me to connect important info to any of my clients, prospects, friends and family.

Vorteile: The fact that I was able to use the product immediately with no instruction was a great pro. Entering data and retrieving info about a client is easy, and building history of calls, Email messages, letters in a record is great.

Nachteile: I am not happy with support as all they do is provide a fix when there is a problem, but not direction in how to build reports or use other functionality. I have had to fix the same problem with direction from their service group several times. If I ask for help with reports they tell me I need to find a consultant for that.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.5.2018
Paul B.
Managing Director
Elektrische/elektronische Fertigung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.10.2019

"A GOOD STABLE BASE FOR CRM ... JUST WISH ENHANCING WAS A LITTLE EASIER"

Kommentare: We need ACT, and it is the core of what we do. We would like to see ways that we can add depth and richness to a good platfrom

Vorteile: I like the fact that a team of 5 can share effectively in real time, I like the ease of changing layouts and adding fields, and with Seamless the ablity to easily prdcue high quality documenation. It's link to outlook and ODBC is good and it is a stable, which being at the core of our business is a good thing

Nachteile: There are many things I think we could do to be more productive but can't, and we do see fields being changed or lost "by themselves". The web version was a poor version of the Pro, and we haven't been able to make it available when offline, which is a frustration.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 31.10.2019
Matthew L.
Account Exec
Verlagswesen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020

"OK for the basics "

Vorteile: It did it’s job: kept my leads organized in groups and allowed me to track activity with notes.

Nachteile: Keep in mind I probably had an older version of the software. It did it’s job to track leads but was kind of slow and clunky. The overall interface had a dated look to it. It didn’t sync with your emails either.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.5.2020
Bud M.
President
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    3/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 16.4.2017

"22 year plus customer Sage / Act"

Kommentare: Years ago Act software helped me build a tremendous mortgage business. Out of that experience, I am reaching out to offer some effective criticism to enhance your product. Good luck! Feel free to contact me anytime.

Vorteile: I was probably one of the first purchasers of Act. It is a great program that needs a company to put some serious thought behind making it work better. After shopping several other CRM software's I still think it is above the rest in both user friendly and functionality. You price for the product is more than fair (in fact, I think low) but the software runs like it is somebody's part time job.

Nachteile: Customer service is the worst. The guys in India are great and I have nothing bad to say about them but is there some reason I need to sit on a phone 45 minutes waiting to speak to the representative? Again I think Act could be the CRM leader but I don't see much improvement over the past few years. The principles of this company have sat back and let opportunities walk by not focusing on the customers needs. With all the apps and technologies available Act should have more to offer.When I purchase a product I do not expect to have to spend hours chasing down my answers through videos.

  • Quelle des Nutzers 
  • Quelle: SoftwareAdvice
  • Bewertet am 16.4.2017
Stuart P.
Owner
Versicherung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2020

"Good for small business needs"

Kommentare: Been using it for 15 years. Good overall,

Vorteile: Highly customizable fields. At each upgrade, all my changes are carried forward without me needing to do anything. Solid follow-up system.

Nachteile: My only complaint is the size of the application on the screen. The settings that I use on the screen work for all my other programs. This displays just a bit smaller than I would like. Haven't found a way to correct.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.5.2020