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VINCLE Retail Execution & Monitoring

VINCLE Retail Execution & Monitoring

Was ist VINCLE Retail Execution & Monitoring?

VINCLE Retail Execution für CPG und Biowissenschaften verwaltet verschiedene KPIs für jeden Kunden und Besuch, definiert gemäß der Kundenbewertung den richtigen Weg für dein Unternehmen, steigert die Leistung deines Vertriebsteams durch Push-Benachrichtigungen und prüft deine Verkaufsaktivitäten. Diese sind einige der relevantesten Funktionen, die VINCLE Retail Execution umfasst.

Wer verwendet VINCLE Retail Execution & Monitoring?

Große und mittlere Unternehmen in den Bereichen Verbrauchsgüter und Biowissenschaften.

VINCLE Retail Execution & Monitoring Software - 1
VINCLE Retail Execution & Monitoring Software - 2
VINCLE Retail Execution & Monitoring Software - 3
VINCLE Retail Execution & Monitoring Software - 4
VINCLE Retail Execution & Monitoring Software - 5

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VINCLE Retail Execution & Monitoring

VINCLE Retail Execution & Monitoring

4,2 (17)
25,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
12
1
4,5 (17)
4,3 (17)
4,3 (17)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
20,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
205
70
4,1 (6.652)
4,3 (6.652)
4,1 (6.652)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu VINCLE Retail Execution & Monitoring

Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
CRM
Hilfe Desk-Management
Produktkatalog
Pipedrive
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
Online-Buchung
Zendesk Sell
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
Salesforce Sales Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Für Vertriebsteams/ -organisationen
Gemeinsame Kontakte
Kundennachverfolgung
Copper
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Sales-Pipeline-Management
Verfolgung von Interaktionen
SalesRabbit
Am besten bewertete Funktionen
Leistungsmanagement
Verfolgung von Interaktionen
Zielsetzung/-verfolgung
Mindtickle
Am besten bewertete Funktionen
Asynchrones Lernen
Gemischtes Lernen
Tests/Bewertungen
Mindmatrix
Am besten bewertete Funktionen
Asset-Kategorisierung
Bibliothek von Vermögenswerten
Kanalmanagement

Bewertungen über VINCLE Retail Execution & Monitoring

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,2
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,3
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
29%
4
65%
3
6%
Laura
Back Office in Spanien
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Useful tool to carry out sales activity in-store and get relevant information about progress from BO

5,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Vincle is really friendly, agile and intuitive software. Real time analytics about reached results, are available anywhere, and they allow managers and directors improve go-to-market approach with better decisions. Likewise, you count on a large list of reports available to present sales progress to customers, with a really positive impact on the add value of our services on each visit.

Nachteile:

You may spend some time on data introduction. There are a lot of relevant information you may fill in at Vincle.

ADRIAN
RETAIL SALE MANAGER in Spanien
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In the beginning I did have problems to communicate, but the new versions quickly solved the problem

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

The software is intuitive and easy to use for the users. The multiple options it has really make your work easier; the planning assistant, for example, really help you to successfully complete your routes.

Nachteile:

The planning assistant option can be confusing if you've planned the visit to a particular place and the next day that same place still appears in the app. In the agenda, in the monthly vision version, I would like to see which centers I have visited instead of the number of centers. Lastly, I think it's a mistake not to include the type of offer in the prices, in the audit section, as this can lead to some mistakes in the audit of products.

Enric
IT Director in Spanien
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Highly accepted front office solution with some issues to improve in the back office

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Front office usability Easy Access to a great amount of information Good performance in Mobility usage

Nachteile:

BackOffice user interface and functionality. Lack of classification criteria and its application in all entities

ALICIA
RETAIL SALE MANAGER in Spanien
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In general, it brings me peace of mind since I don't have to worry about losing any information

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

It's a very simplified app, which makes it very easy to use. It's simple and quick in general. I like having the option of programming my route and being able to see that I've completed all of my visits; this way, it's impossible for me to forget any of them

Nachteile:

In their agenda, in the monthly visión particularly, I would prefer to see the name of each center instead of the number of centers par day. This way, my planning time would be shorter. Another thing I don't like is having to calculate the Price of the offer (i.e, buy 2 get 1 free or 2nd unit 70% off) and that it can lead us to make many mistakes if you're in a hurry

Eloísa
Sales Representative in Spanien
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Really useful tool to manage your sales activity in-store

4,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

I can keep organized at work thanks the smart agenda. With an intuitive planning interface I may ensure all POS have been visited, independently of how many assigned customers I have. Smart library is really cool, with lots of mush-have documents needed on your work. It's a mandatory element to solve critical request on the POS that need a clear and quick answer. Data collection in-store is intuitive and easy to carry out.

Nachteile:

Slow communications sometimes, due it depends on Internet coverture, fortunately you can work offline, so you can keep working without losing information.