Wer verwendet Truly?

Die Anwendung betreut Unternehmenskunden, die nach einem leistungsstarken Telefonsystem für Vertriebs- und Supportteams suchen.

Was ist Truly?

Erstklassige, hochleistungsfähige Anruflösung für Finanzdienstleister.

Truly – Details

Truly

https://truly.co

Gegründet 2013

Truly – Kostenübersicht

Truly bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Truly ist ab 65,00 $/Monat verfügbar.

160420

Startpreis

65,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Support während der Geschäftszeiten

Online

Truly Funktionen

Inside-Sales-Software
Anrufaufzeichnung
Automatische Einwahl
Dashboard
Datenmanagement
Kampagnenmanagement
Lead Scoring
Lead-Distribution
Lead-Erfassung
Leistungsmanagement
Management der Anruflisten
Archivierung
Aufzeichnung bei Bedarf
Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
Bookmarking-Aufzeichnung
Dateitransfer
Ereignisgesteuerte Berichtserstattung
Programmierte Aufnahme
Sofortiger Abruf
Teilen von Anrufen
Verteilte Anrufaufzeichnung
Videoanruf-Aufzeichnung
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung
IVR / Spracherkennung
Mitarbeiterverzeichnis
Mobiler Zugriff
Virtuelles Callcenter
Webkonferenzen
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Anrufüberwachung
Automatisches Telefonwählgerät
Berichterstattung / Analyse
Call-Center-Management
IVR / Spracherkennung
Kontaktmanagement
Prädiktive Wähler
Telemarketing-Management
VoIP (IP-Telefonie)
Anrufaufzeichnung
Audio / Video-Konferenzen
Beurteilungen
Einstellungen (Personalbeschaffung)
Gamification
Integrierter Autorensystem-Kurs
Leistungskennzahlen
Lernpläne
Zielsetzung / Nachverfolgung
Angebotsmanagement
Content-Management
Dokumentenmanagement
Gebietsmanagement
Kollaboration
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Leistungsmanagement
Meeting-Management
Präsentation-Management
Trainingsmanagement
Ziel- / Kontingentverwaltung
Anrufaufzeichnung
IVR / Spracherkennung
SIP-Trunking
Syndikat-Gruppen
Virtuelle Erweiterungen
Webkonferenzen
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Anrufaufzeichnung
Kontaktmanagement
SIP-Trunking
Sprachdialogsystem (IVR)
Vereinheitlichte Kommunikation
Voicemail-Transkription
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Zugriffskontrollen/Berechtigungen

Truly – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 17 Nutzerbewertungen

Gesamt
3,8/5
Benutzerfreundlichkeit
4,5/5
Kundenservice
4,5/5
Funktionen
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,9/5
Jacob M.
Technical Support Specialist
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.12.2019

"Use this for client and vendor calls"

Kommentare: I use this frequently to contact vendors for pricing, I also occasionally use this for quick client calls.

Vorteile: I use this service on my phone and macbook pro for work, to contact vendors, clients and more. It allows me to use a company number rather than my personal. Everything works smoothly.

Nachteile: I have yet to find any bugs, or problems with the software on either OSX or IOS. So far seems great.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 8.12.2019
Kevin P.
Senior Account Executive
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.8.2018

"I'm Throwing My Desk Phone Away!!!"

Kommentare: I threw away my desk phone! I get much needed real estate on my desk! the ease of use is a key factor as well.

Vorteile: For me, the integration of Truly into my daily workflow has been awesome to this point in the process. I am a new user of the product, but it has already had a big impact on the way I work. I work in a mobile environment and being able to move around and still receive calls on my laptop and my mobile phone is a huge plus. I am able to connect with my clients and prospects in real time, not having to juggle voicemails. I like being able to take notes in the product as I am on a call and syncing them to Salesforce.

Nachteile: At this point, the only con I have is that I would like to be able to access the dialer through an icon in my menu bar. I keep the Truly app open on my desktop at all times, but I often need to go digging for it when I need it especially when I am not making a call from Salesforce. Also, when I dial a number the caller ID incorrectly identifies who I am calling. I suspect that it is due to the phone number being linked to an ID that is set by the organization I am calling a not directly to the person I am calling. Its a minor issue and is fixed when I sync back to Salesforce.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.8.2018
Verifizierter Rezensent
Program Manager
Outsourcing/Offshoring, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.7.2018

"Truly is an easy user-friendly calling software. It's a nice app for a startup. "

Vorteile: Easy click to dial, Call recording and call history. We have been using them for approximately 2 years and they're improving their services constantly.
The customer support team is amazing and responds to glitch and request right away which is very important for my team to be able to deliver the best customer support.

Nachteile: They're a work in progress, there has been multiple bugs and glitches that they have been working on improving constantly.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.7.2018
Cora D.
Customer Care Representative
Gesundheit, Wellness & Fitness, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.3.2020

"Call Software Best With Salesforce"

Kommentare: We solved a lot of issues with clearing up customer interactions by being able to easily play back past calls. Even when management decided to stop using Truly the calls were still in Salesforce easy to access for reference.

Vorteile: Whether you used the software through a mobile app on your phone or computer or cell phone the call quality was great and rarely dropped calls. The app integrated with Salesforce and allowed you to record calls to review later for your own purposes or for quality assurance.

Nachteile: I don't have any complaints. Great software.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 4.3.2020
Wolf W.
Sales Development Team Lead
Computer-Software, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.10.2019

"Really easy to use"

Vorteile: It was incredibly easy to use. The interface was very intuitive. You could probably teach yourself how to use all of the features without any training by just playing around with it for a little. The mobile version also works very well.

Nachteile: I don't like that on the desktop, it takes up practically a whole screen. It would be nice if there was an option to minimize it to a smaller box on the screen. Considering how basic (functionality wise) Truly is, there is no need for it to take up so much space. Would be ideal if it integrated onto the SF platform so that it was just a box within it.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 15.10.2019