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Was ist Truly?

Erstklassige, hochleistungsfähige Anruflösung für Finanzdienstleister.

Wer verwendet Truly?

Die Anwendung betreut Unternehmenskunden, die nach einem leistungsstarken Telefonsystem für Vertriebs- und Supportteams suchen.

Truly Software - 1
Truly Software - 2

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Truly

Truly

3,8 (19)
65,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
54
3
4,5 (19)
4,0 (19)
4,4 (19)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
61,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
425
43
3,9 (805)
4,2 (805)
3,9 (805)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Truly

Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
Online-Buchung
8x8 X Series
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
Voice-Mail
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
CloudTalk
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Call-Center-Management
Dialpad
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Ringover
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
NUACOM
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
3CX
Am besten bewertete Funktionen
Call-Center-Management
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
RingCentral MVP
Am besten bewertete Funktionen
Mobiler Zugriff
VoIP-Verbindung
Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)
Kixie PowerCall
Am besten bewertete Funktionen
Anrufaufzeichnung
Anrufprotokoll
Anrufüberwachung

Bewertungen über Truly

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,8
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
26%
4
37%
3
32%
2
5%
Jacob
Jacob
Technical Support Specialist in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Use this for client and vendor calls

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: I use this frequently to contact vendors for pricing, I also occasionally use this for quick client calls.

Vorteile:

I use this service on my phone and macbook pro for work, to contact vendors, clients and more. It allows me to use a company number rather than my personal. Everything works smoothly.

Nachteile:

I have yet to find any bugs, or problems with the software on either OSX or IOS. So far seems great.

Kevin
Kevin
Senior Account Executive in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

I'm Throwing My Desk Phone Away!!!

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I threw away my desk phone! I get much needed real estate on my desk! the ease of use is a key factor as well.

Vorteile:

For me, the integration of Truly into my daily workflow has been awesome to this point in the process. I am a new user of the product, but it has already had a big impact on the way I work. I work in a mobile environment and being able to move around and still receive calls on my laptop and my mobile phone is a huge plus. I am able to connect with my clients and prospects in real time, not having to juggle voicemails. I like being able to take notes in the product as I am on a call and syncing them to Salesforce.

Nachteile:

At this point, the only con I have is that I would like to be able to access the dialer through an icon in my menu bar. I keep the Truly app open on my desktop at all times, but I often need to go digging for it when I need it especially when I am not making a call from Salesforce. Also, when I dial a number the caller ID incorrectly identifies who I am calling. I suspect that it is due to the phone number being linked to an ID that is set by the organization I am calling a not directly to the person I am calling. Its a minor issue and is fixed when I sync back to Salesforce.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Outsourcing/Offshoring, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Truly is an easy user-friendly calling software. It's a nice app for a startup.

3,0 vor 6 Jahren

Vorteile:

Easy click to dial, Call recording and call history. We have been using them for approximately 2 years and they're improving their services constantly. The customer support team is amazing and responds to glitch and request right away which is very important for my team to be able to deliver the best customer support.

Nachteile:

They're a work in progress, there has been multiple bugs and glitches that they have been working on improving constantly.

Wolf
Wolf
Sales Development Team Lead in USA
Computer-Software, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Really easy to use

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

It was incredibly easy to use. The interface was very intuitive. You could probably teach yourself how to use all of the features without any training by just playing around with it for a little. The mobile version also works very well.

Nachteile:

I don't like that on the desktop, it takes up practically a whole screen. It would be nice if there was an option to minimize it to a smaller box on the screen. Considering how basic (functionality wise) Truly is, there is no need for it to take up so much space. Would be ideal if it integrated onto the SF platform so that it was just a box within it.

Ian
Ian
Account Executive in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Smile and Dial

4,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Work phones and power dials were the main use case. Can't complain, we just switched our entire sales tech stack.

Vorteile:

The capabilities with SF.com syncing and the ease of connecting to a cell. Its not as expensive as others, but gets the job done.

Nachteile:

Overall it gets the job done. Its a soft phone that works with SF. Can't complain too much about it!