SnapSupport

SnapSupport

von SnapSupport

Wer verwendet SnapSupport?

Cloud-based field service management solution that helps businesses collaborate with field teams via remote support and manage job, maintenance scheduling, workorder and more via mobile apps.

Was ist SnapSupport?

SnapSupport is a field engineer companion app that helps Field Service Engineers, construction managers and other professionals collaborate with in-house experts or leaders. It enables remote connection with technicians in the field. Features of the solution include issue management, assigning workflow to field workers & allowing field technicians to submit pictures/artifacts for QC purposes and approvals.

SnapSupport – Details

SnapSupport

http://www.snapsupport.io/

Gegründet 2017

SnapSupport – Kostenübersicht

SnapSupport bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von SnapSupport ist ab 25,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

25,00 $/Monat

Preisinformationen

Bulk pricing options are available.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Live Online

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

SnapSupport Funktionen

Equipment Maintenance Software
Arbeitsauftragsverwaltung
Bestandskontrolle
Garantie-Nachverfolgung
Gerätenachverfolgung
Job-Management
Wartungsplanung
Bildschirm teilen
Diagnosewerkzeuge
Echtzeit-Chat
Filesharing
Sitzungsaufzeichnung
Sitzungsübertragung
Umfragen & Feedback
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Elektronische Unterschrift
Inventarverwaltung
Kontakt-Datenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
Routing
Terminplanung
Versandmanagement
Vertragsmanagement
Zahlungseinzug im Außendienst

SnapSupport – Nutzerbewertungen

Zeigt 4 von 4 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,2/5
Benutzerfreundlichkeit
4,8/5
Kundenservice
4,2/5
Funktionen
4,2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,2/5
Ahmed E.
Associate Marketing Director
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.7.2018

"We use the snapsupport platform to handle support & troubleshooting for our ongoing projects."

Vorteile: Mobile app, image & video elements are all designed in an intuitive way, which makes it much easier and quicker to address support issues.

Nachteile: Notifications via email don't yet allow you to directly respond by email, but I believe they are working on this feature.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 22.7.2018
Steve R.
Mobilisation Support Advisor
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.8.2018

"SnapSupport Review"

Kommentare: SnapSupport are extremely approachable, adaptable and welcoming of any suggestions/development requirements you may have, making the tool completely configurable for your business.

Vorteile: The ability to answer any incoming question at any location, totally mobile and still flexible enough to add comprehensive files to answer questions. The structured way of asking questions and the extractable data from the backend enabled diagnostics of problems to help rectify situations and stop them becoming questions in the future.

Nachteile: The performance of the chat function and video calling were sometimes sporadic, not insurmountable problems but detracted from the overall experience.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.8.2018
Paul M.
FM
Telekommunikation, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    3/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.4.2019

"revieew so fat"

Kommentare: good when it works definitely helps. needs further improvements and will surpass expectations I'm sure when some more minor changes are implemented for our needs

Vorteile: allows field techs to upload in real time completed work in a template to be saved in PDF form.
works on all platforms
The development team is helpful and quick to respond to issues

Nachteile: pdfs don't save with a title of the Document
the chat function is clunky
alerts don't always work
cant generate PDFs from the mobile app
issues with crashing and freezing during at end of uploads

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.4.2019
Sakthi ragunathan N.
IT Platform Administration Manager
Telekommunikation, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.4.2019

"SnapSupport - A must for a Field Service environment"

Kommentare: SnapSupport helps us to reduce the response time for incidents and provides audio-video interactions which has increased the number of incident resolutions in the first instance.
The new AI feature is interesting.
Overall a productive application and a real value for money.

Vorteile: Easy customization according to your environment.
Swift response on support requests

Nachteile: Android application could be more better.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 17.4.2019