Wer nutzt diese Software?

Our intelligent automation is used by individual SMB's, Sales & Marketing departments and enterprise level clients. We service real estate, mortgage, insurance and most other industries.

Durchschnittliche Bewertung

22 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • CallAction
  • https://callaction.co
  • Gegründet 2017

Über CallAction

Intelligent automation platform to help sales & marketing capture, engage & convert inbound calls, text & emails leads across channels.

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CallAction Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
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  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Die hilfreichsten Reviews für CallAction

Real Estate Service and Sales

Bewertet am 6.7.2018
Eric E.
Realtor
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I like the automation the most but I also love the data that I get from callers. I use this service on multiple marketing pieces and it allows me to track what is working, what pieces get the most calls. After I get the calls the automation kicks in. When you have close to 100 calls or inquiries a month it is great to automate the follow-up. Saves tons of time and helps indicate the leads that need immediate attention vs the leads that need time.

Nachteile: I wish the data was 100% accurate. It's close but not 100%. Sometimes the names do not match and sometimes the addresses do not match. You can always cross-check the data with other systems. I use the mls data to cross-check.

A must have for real estate professionals. When it comes to managing incoming calls this is great

Bewertet am 9.5.2018
David F.
Business Development Executive
Immobilien
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Very flexible and easy to use. I have 3 different phone numbers set up that allow me to market each number differently.

Nachteile: I am really looking forward to being able to implement video or gifs in the autoreponders as they go out.

Antwort des Softwareanbieters

von CallAction an 14.5.2018

Thank you David. We appreciate having you as a client! We have strong roadmap to continue improving the product for professionals like you!

gets me complete info on any lead that comes in, cell phones, social media, address, etc

Bewertet am 3.7.2018
Tom fonseca - R.
President
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Easy to make campaigns, does video text campaigns, text, etc. love it. Ease of use, easy to get a hold of tech support, Facebook group helps a lot as well.

Nachteile: You can't upload your leads or database into it. So past leads that have come in before can not be added into the campaigns.

love callaction!

Bewertet am 3.7.2018
Verifizierter Rezensent
AVO REALTY LLC, Broker
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I love the automated follow up texts & emails. Overall the technology is amazing & always improving!

Nachteile: Overall it's a LOT of technology & a little confusing to use all the features. I wish I had the time to figure out all of the features that would benefit our company.

Works great and the support is amazing!

Bewertet am 3.7.2018
Jim B.
Realtor and Group Leader
Immobilien
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I captured sign leads, open house registrations, auto texted info to leads and more. I am sure there are more uses that I havent discovered yet.

Vorteile: The support is great and the uses for the product are far more that I expected. It captures the phone numbers for all the leads and sends them to my CRM.

Nachteile: The lead name recognition does not work as often as I would like. I get the phone numbers, but are reluctant tp call the lead by name.

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