CallAction

CallAction

von CallAction

Wer nutzt diese Software?

Our intelligent automation is used by individual SMB's, Sales & Marketing departments and enterprise level clients. We service real estate, mortgage, insurance and most other industries.

Durchschnittliche Bewertung

22 Bewertungen
  • Gesamt 4.7/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5/5
  • Kundenservice 4.6/5
  • Funktionen 4.7/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.6/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • CallAction
  • https://callaction.co
  • Gegründet 2017

Über CallAction

Intelligent automation platform to help sales & marketing capture, engage & convert inbound calls, text & emails leads across channels.

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CallAction Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
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  • Angebotserstellung
  • Anrufmanagement
  • Chancenmanagement
  • E-Mail Marketing
  • Gebietsmanagement
  • Kampagnenmanagement
  • Kanalmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Leistungskennzahlen
  • Provisionsmanagement
  • Verkaufsprognose
  • Vertragsmanagement
  • Vertriebsaußendienst-Management
  • Zugriffsquellen-Verfolgung

Die hilfreichsten Reviews für CallAction

A must have for real estate professionals. When it comes to managing incoming calls this is great

Bewertet am 9.5.2018
David F.
Business Development Executive
Immobilien
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Very flexible and easy to use. I have 3 different phone numbers set up that allow me to market each number differently.

Nachteile: I am really looking forward to being able to implement video or gifs in the autoreponders as they go out.

Antwort des Softwareanbieters

von CallAction an 14.5.2018

Thank you David. We appreciate having you as a client! We have strong roadmap to continue improving the product for professionals like you!

Real Estate Service and Sales

Bewertet am 6.7.2018
Eric E.
Realtor
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I like the automation the most but I also love the data that I get from callers. I use this service on multiple marketing pieces and it allows me to track what is working, what pieces get the most calls. After I get the calls the automation kicks in. When you have close to 100 calls or inquiries a month it is great to automate the follow-up. Saves tons of time and helps indicate the leads that need immediate attention vs the leads that need time.

Nachteile: I wish the data was 100% accurate. It's close but not 100%. Sometimes the names do not match and sometimes the addresses do not match. You can always cross-check the data with other systems. I use the mls data to cross-check.

gets me complete info on any lead that comes in, cell phones, social media, address, etc

Bewertet am 3.7.2018
Tom fonseca - R.
President
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: Easy to make campaigns, does video text campaigns, text, etc. love it. Ease of use, easy to get a hold of tech support, Facebook group helps a lot as well.

Nachteile: You can't upload your leads or database into it. So past leads that have come in before can not be added into the campaigns.

Great product with lots of functionality. Just difficult and extensive to put together with service.

Bewertet am 3.7.2018
Jeff M.
owner
Immobilien, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
2/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: text automation and look up contacts.

Vorteile: Functionality. its very technical but works with multiple systems. I like the look up system on contacts in the system and the use of our crm with it.

Nachteile: Too technical and the support is poor. Its one person offering support so you are dependent upon his availability. There was a number of misrepresentations of certain uses and took awhile to learn the workings of the system. not plug an play. It can negatively effect your business if you don't spend a good amount of time setting up right. Weeks. Be prepared to spend that time and don't implement until the system is ready, or you'll have bad experience with the contacts you use in the system.

love callaction!

Bewertet am 3.7.2018
Verifizierter Rezensent
AVO REALTY LLC, Broker
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I love the automated follow up texts & emails. Overall the technology is amazing & always improving!

Nachteile: Overall it's a LOT of technology & a little confusing to use all the features. I wish I had the time to figure out all of the features that would benefit our company.

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