Wer nutzt diese Software?

Enquire CRM was created for senior housing, skilled nursing and home and hospice organizations.

Durchschnittliche Bewertung

5 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Enquire Solutions
  • http://enquiresolutions.com
  • Gegründet 2011

Über Enquire CRM

Enquire is the fastest growing CRM specifically for senior living and post-acute care. Enquire CRM integrates seamlessly with your business systems and processes to increase admissions, gain insight into the performance of your communities through customized reporting and business intelligence tools and create an exceptional experience for your customers. Customize your terminology, workflows and sales process to save time and increase productivity. Sell more and sell smarter with Enquire CRM.

Enquire CRM Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Lebensmittel- / Ernährungs-Management
  • Marketing- / Lead-Management
  • Medikamenten-Nachverfolgung
  • Mitarbeiter-Management
  • Pflegeplanung
  • Störfallmanagement
  • Veranstaltungs-/Aktivitätsplanung
  • Zulassungsmanagement
  • Arzt-Management
  • Kampagnenmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Patientenakten-Aufzeichnungen
  • Patientenkommunikation
  • Patientenmanagement
  • Prädiktive Analytik
  • Zielgruppen-Targeting
  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Diagramm-Erstellung
  • Elektronische Unterschrift
  • Empfehlungs-Management
  • Lebensmittel- / Ernährungs-Management
  • Medikamenten-Nachverfolgung
  • Patienten-Aufnahme
  • Störfallmanagement
  • Terminplanung

Die hilfreichsten Reviews für Enquire CRM

Great System Flow -- Improved Sales

Bewertet am 12.3.2019
Executive Director
Gesundheit, Wellness & Fitness, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: My marketing team grumbled at learning something new ... but learned it quickly. It is easy to use to it has increased their compliance with entering activity. It has helped us "revive" some older leads by continually scheduling follow up. Overall, very pleased.

Vorteile: "Forces" you to schedule follow up and keeps the sales process moving. Was easy to learn and easy to use. Web based so you can work from anywhere.

Nachteile: There are many standard reports, but running custom reports is a bit cumbersome.

Great people to work with.

Bewertet am 24.5.2018
Rufino L.
Dir Marketing and Sales
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: I like that it is web based so minimal support needs and ease of access. I also like the ability to have plugins and automate tasks.

Nachteile: The process to create advanced reports could be easier and I wish their was a better mobile solution so that I could keep an eye on things from my phone. I travel a lot and to be able to pull up a few key reports on my phone would be great.

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