Wer nutzt diese Software?

Survaider's target market includes industries like Restaurants, Hospitality, Retail, Hospitals/pharmaceuticals, and Automobiles.

Durchschnittliche Bewertung

11 Bewertungen
  • Gesamt 4.5/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5/5
  • Kundenservice 4.8/5
  • Funktionen 4.2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Ja
  • Gratis Testen Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Opiniofi Technologies
  • https://www.survaider.com
  • Gegründet 2015

Über Survaider

Survaider is a SaaS-based Customer Experience Management solution which helps brands to measure, understand, and improve customer experience. It aggregates customer opinions from all available channels like direct feedback, social media, review websites, CRM, and helpdesk and helps businesses in measuring loyalty and satisfaction scores to improve their service quality.

Survaider Funktionen

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  • Analytik
  • Befragung / Umfragemanagement
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Feedback-Management
  • Kundensegmentierung
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Prädiktive Analytik
  • Textanalyse
  • Wissensmanagement
Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
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Beliebte Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Survaider

best tool to monitor ranking

Bewertet am 13.11.2018
Verifizierter Rezensent
Corporate Chef
Gastgewerbe, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I did not face any issues so far with survaider

Vorteile: Its helps me to monitor my units review and ranking, of all guest satisfaction and feedback

Nachteile: Nothing so far, can include other portal also

User friendly

Bewertet am 5.11.2018
Pavan M.
General Manager
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very user friendly and very helpful support team. Our response time to feedback on different channels improved by a great margin and we are able to keep track of feedback and analyse in better way

Vorteile: Best thing about Survaider is that it dovetails all feedbacks on different channels at one place and allows one to answer, keeps record of feedback analysis that can be posted on comments coloumn and provides combination of different statistics which are useful for a better assessment of overall performance and we can keep track of all feedbacks at one go.

Nachteile: None as such. It would be useful if we can track and avoid fake reviews on google

Using Survaider is a great experience

Bewertet am 23.7.2018
Vivek S.
Asst. Front Office Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis

Vorteile: It helped us improve our hotel's turnaround time on different OTAs. The variety of features that Survaider provides helps in giving immediate attention to issues and units. Bringing all reviews at one place and the review reply feature is very helpful as it saves time. Timely client support shows how dedicated a team they are.

Nachteile: Currently we are receiving daily, weekly and monthly reports. Hope to see much more intuitive reports.

REVIEW ON ORM SOFTWARE OF SURVAIDER

Bewertet am 9.11.2018
Sambhu B.
GeneralManager
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
3/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We are associated with Survaider by and large for almost one year. Yes we have got benefited through them as ORM is being maintained more prominent than before but they should organize a weekly meeting with us for better prospect. Correspondence need to be addressed properly and that too on time.

Vorteile: Very punctual to deliver the customer feed back

Nachteile: Tracking of more customer and receiving the feed back should be more in numbers while it is concerned with ORM for any organization. Interaction with the customers( hotels) should be maintained on weekly basis to know the Pros and Cons and get updated for better service.

Good Experience using Survaider

Bewertet am 16.7.2018
Pavan kartheek M.
General Manager
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Review Reply
Aspect Analysis
NPS Scores along with Competitors

Vorteile: Aspect scores feature, helps us to analyze different aspects of the hotel which needs immediate attention. Review reply feature is also helpful as it saves time by bringing all reviews at one place.

Nachteile: Currently, we are unable to reply to Yatra and Booking. Com sites. SMS and direct email option should start at the earliest. It would be great if you can start these options.

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