Wer nutzt diese Software?

myPOS Europe ist die am schnellsten wachsende europäische Plattform für mobile Zahlungen, die mobile und Online-Point-of-Sale-Lösungen (POS) bietet.

Durchschnittliche Bewertung

6 Bewertungen
  • Gesamt 3.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3.5 / 5
  • Kundenservice 4 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Ja
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Installiert - Windows
    Mobile - Android Native
  • Training Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • myPOS
  • https://www.mypos.eu
  • Gegründet 2014

Über myPOS Online

Eine Full-Service-Zahlungslösung, die Unternehmen dabei hilft, zu wachsen und Zahlungsanforderungen zu meistern.

myPOS Online Funktionen

  • ACH Scheck-Transaktionen
  • Belegdruck
  • Bitcoin-kompatibel
  • EC-Karten-Unterstützung
  • Geschenkkarten-Management
  • Mobile Zahlungen
  • Online-Zahlungen
  • Unterschriften-Erfassung
  • Verkaufspunkt POS-Transaktionen
  • Wiederkehrende Abrechnung

Die hilfreichsten Reviews für myPOS Online

A quick way to collect payments

Bewertet am 12.3.2019
Verifizierter Rezensent
Web Developer
Finanzdienstleistungen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I use myPOS for something that probably the least of its users use it for. I send out Payment Requests which my clients receive as e-mail or SMS. They pay by credit/debit card and I get the money instantly. For now I am keeping the money in my account there. There is no interest rate but no charges either. They send you a few debit cards for free and I use those to spend the money. Could also send the money to my bank for less that an Euro but I keep it there. Off-shore money. Hillarius.

Vorteile: The biggest advantage is how fast you can start using myPOS. Either if you need to collect card payments face to face with a POS terminal, OR if you have an on-line shop or other online business. Starting to use myPOS is fast, getting the money is instant, and spending or withdrawing them is immediate. They have a 24/7 support covering 20 languages.

Nachteile: myPOS is evolving very fast. Because the niche it occupies demands that. But I mean this halfway as a negative thing. It grows new features daily and it's becoming a mess. This week you can approve payments with the mobile app, next day you can make instant bank payments for the UK. A million new buttons and menus pop up. Then they make a re-design of the web app and the mobile app to accomodate that. But then everything has a new place. As I mentioned, they have a big live support branch, but they are not as helpful as you need them to be when it comes to instant payments.

Love this!

Bewertet am 27.4.2018
Kristen D.
Office Manager
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This software is very user friendly, easy to program and rarely ever has any issues. I love using it everyday.

Nachteile: There really isnt anything that I don't like about MyPOS. Its made my daily work a lot easier!

great tool

Bewertet am 19.1.2019
Denis Z.
manager
Gastgewerbe, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: very easy to use . very fast money transfer in real time . if you have even a small business it is a great help as you dont need a pos device .

Nachteile: sometimes moneytransfers on this account can take a day longer than usual

Impossible Adminstration Rules & Not Customer Friendly

Bewertet am 13.8.2019
Dario C.
CEO, Public Speaker, Customer Service Relationship Expert and Sales Trainer
Professionelles Training & Coaching, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
2/5
Gesamt
2 / 5
Benutzerfreundlichkeit
2 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
1 / 5
Kundenbetreuung
1 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: One sentence, impossible to deal with, bad customer support and useless admin regulations wasting the customers time. Simple requests such as change of an email address is one required to: Verify all details once more such as: Date Of Birth, Account Number, Address, Business Name, Business Registration Number. Then you send all those and they ask for more info once more. You further send the Account Number and once more the previouse email and the email you want to change to, and still not enough. After that they want to speak with you once more to verify the change. Do i need to go on? I think you get the Picture, unless you want to waste your time on administrational task, because of their red tape policies, dont join them.

Vorteile: It worked mostly when i used it and was hand to have when processingn payments

Nachteile: After being with the Company as Business Customer for over 1 Year, their restructuring of regulations made it impossible to deal with support and administration to get my details verified again and approved. It took me 4 emails, 3 Phone Calls and follow up responses to verify again all my details on my account, just to change my email adress, spent at least 2 hours of my time and had to wait 1 week before it finally got confirmed. Impossible Company to deal with and their support is even more impossible. Would not use them again, even if i would get paid for it.

Instant payment solution

Bewertet am 21.8.2019
Verifizierter Rezensent
Financing Manager
Finanzdienstleistungen, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I use myPOS for 2 years now. There are no monthly fees and taking payments is so easy. It's perfect for small business owners.

Nachteile: Everything works fine. I'm absolutely satisfied.

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