Wir helfen Unternehmen seit 18 Jahren,
bessere Software zu finden

Was ist MYR POS?

Der erste POS für Schnellrestaurants und Restaurants, der Online- und reguläre Bestellungen vereint. Koomi verhindert den Kundenverlust während deiner Hauptgeschäftszeit und bietet eine voll integrierte Bestellanwendung für Mitnahme- und Lieferbestellungen.

Wer verwendet MYR POS?

Schnellservice-Lebensmittel- und Getränkegeschäfte wie Franchises, Food Trucks, Saftbars, Cafés, Bäckereien, Delis, Pizzerien und mehr, die den Kundenverlust während der Spitzenzeiten verwalten und reduzieren möchten.

MYR POS Software - 1
MYR POS Software - 2
MYR POS Software - 3
MYR POS Software - 4
MYR POS Software - 5

Du bist nicht sicher, ob MYR POS das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

MYR POS

MYR POS

4,4 (106)
80,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
66
12
4,5 (106)
4,3 (106)
4,4 (106)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
57,50 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
25
5
3,9 (17)
4,0 (17)
3,7 (17)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu MYR POS

Squirrel POS
Am besten bewertete Funktionen
Getrennte Kontrollen
Verkaufsberichte
Verkaufspunkt POS
Shopify POS
Am besten bewertete Funktionen
Elektronische Zahlungen
Inventarverwaltung
Zahlungsabwicklung
eResearch
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
OpenTable
Am besten bewertete Funktionen
Gruppenreservierungen
Mobiler Zugriff
Online-Buchung
Square Virtual Terminal
Am besten bewertete Funktionen
Online-Zahlungen
Persönliche Zahlungen
Verkaufspunkt POS
Veloce
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Revel Systems
Am besten bewertete Funktionen
Getrennte Kontrollen
Verkaufsberichte
Verkaufspunkt POS
Lavu POS
Am besten bewertete Funktionen
Verkaufsberichte
Zahlungsabwicklung
für Restaurants
Maitre'D
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über MYR POS

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,5
Kundenservice
4,4
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
62%
4
25%
3
8%
2
3%
1
2%
Gabriel
Gabriel
Co-propriétaire in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Restaurants, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Easy to use, perfect for coffe shops

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Very good experience in general.

Vorteile:

Koomi is so easy to use. I usually change my settings and prices at home with my phone. The fact it's an app on a tablet is also super nice.

Nachteile:

Unfortunately, the app has problem connecting with my wifi (sometimes it might be connections problem) but it seems I'm not the only one having those issues.

Antwort von MYR

vor 6 Jahren

Hi Gabriel, Thank you for your feedback ! Since the latest update of Koomi app, how would you rate your connection with the MEV? Looking forward to hearing from you soon. The Koomi Team

andi
GM in Kanada
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Perfect POS for a fast paced industry

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: Before Koomi we did not have any POS system in place. We looked at every available system and Koomi is by far the best in the market. The platform is super easy to use. Staff need very little training to use this POS. Recently we started using Koomi in conjunction with Clover and the experience has been fantastic.

Vorteile:

Koomi is always innovating and updating their process to make sure we are getting the best user experience. They always listen to our feedback and have incredible customer support. The platform itself is very user friendly and can accommodate all types of different service options.

Nachteile:

The only issues we've ever had with Koomi are the result of the internet speed / consistency. Customer support always helps target the issue and get us back online asap.

Dane
Owner in USA
Restaurants, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Savings does not balance out system issues/customer complaints

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Easy set-up. Customer service could be friendlier and more patient with users calling with issues.

Vorteile:

Back of house reports are easy to navigate.

Nachteile:

WOuld prefer that tips can be listed in dollars as well as in %.

Laura
Owner in Kanada
Essen & Trinken, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great product!

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall, I changed from Cluster to MYR and we are all satisfied. We get lots of new features that is adapted to our business and we get wowed by our clients all the time. When everything works

Vorteile:

Very simple, super easy to use and to setup.

Nachteile:

Service and updates. For some reason, I have problems at every update… And one thing that frustrated me the most is at the beginning I had to do my own setup. I am no expert in technology and felt pretty dumb asking so many questions to make sure I am doing everything properly. Service could be better, I know the boys are doing their best… when I am able to get a hold of them it’s 5 stars. They are patient and take their time to help. (Aka [SENSITIVE CONTENT])

Jeremy
President in Kanada
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Koomi, the point of sale app that we chose!

5,0 vor 5 Jahren

Kommentare: We save money, we serve more customers and there's no downtime. The customer service is INCREDIBLE. I don't usually make reviews but Koomi's team is so good that I had to. They are very close to their clientele so I feel safe. Accepting payments is one our core operations and we need perfect execution.

Vorteile:

Koomi is very easy to use. It was very easy to integrate it with Leaves House's team and with our the other softwares and hardwares that we were using. It also works with the SRM (Quebec). Its simplicity helps us to serve the clientèle better and spend less energy on staff training .

Nachteile:

I think there could be some improvements on the analytics side. Having said that, Koomi is very close to their users, their team listens and they are working on that.