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Was ist Groupe.io?

Groupe.io hilft Unternehmen dabei, ihre gesamte Belegschaft, einschließlich Remote-Mitarbeitenden, zu verbinden und die Produktivität mit Echtzeitkommunikation, integrierten Engagement-Tools, rollenspezifischen Anwendungen, Automatisierung und KI-gestützten Assistenten zu steigern und Managern klare Einblicke in den Arbeitsfortschritt und das Engagement am Arbeitsplatz zu bieten.

Wer verwendet Groupe.io?

Jedes Unternehmen, das seine gesamte Belegschaft, einschließlich Frontline-Mitarbeitenden, über eine einheitliche Plattform verbinden möchte.

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Groupe.io

Groupe.io

4,7 (18)
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
132
2
4,6 (18)
4,6 (18)
4,7 (18)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
9,00 €
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
467
34
4,5 (4.642)
4,3 (4.642)
4,5 (4.642)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Groupe.io

monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard
Mitarbeitermanagement
Vorlagen
Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektplanung/Terminierung
Termin-Fristenmanagement
Bitrix24
Am besten bewertete Funktionen
Kundendatenbank
Marketing-Automatisierung
Online-Buchung
WhatsApp
Am besten bewertete Funktionen
Chat / Messaging
Echtzeit-Chat
Mobiler Zugriff
Workplace from Meta
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-/Newsfeeds
Echtzeit-Chat
Mobiler Zugriff
Microsoft Teams
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Echtzeit-Chat
Videokonferenzen
Beekeeper
Am besten bewertete Funktionen
Einstellungen (Personalbeschaffung)
Mitarbeiter-Datenbank
Mitarbeiterprofile
Connecteam
Am besten bewertete Funktionen
Mitarbeitereinsatzplanung
Mobiler Zugriff
Online-Zeiterfassung
Centralpoint
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.

Bewertungen über Groupe.io

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,7
Funktionen
4,7
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
78%
4
17%
3
6%
Parthasarathy
Parthasarathy
Senior Partner in Indien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unternehmensberatung, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

An effective collaboration and workplace process automation tool

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Excellent . It is evolving very well. They have a Talented team to make things happen as desired by customers.

Vorteile:

Low code app development and integration with enterprise systems

Nachteile:

Could have been less complicated in terms of usage

Tammy
Manager, Corporate Operations in Kanada
Gastgewerbe, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Innovative communication tool, that keeps our teams connected across North America

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The team at Groupe.io worked with us step by step to design the set up, layout and functionality of each hotel spot. They provided guidance on how to set up an integration plan in advance which included marketing the new tool to the our team, webinar training, project schedules, and you tube training videos for our management team and front line staff. Groupe.io was responsive to every email, request, and support ticket, it was a pleasure working with their team.

Vorteile:

Groupe.io offers many tools that allow our team to efficiently communicate with each other across our multiple hotels. It allows us to share real time updates such as company news, welcome new team members, share best practices, and celebrate each other with the recognition app. Groupe.io was flexible and creative with our needs and customized 1 spot that all of our employees can join, and created a spot for each individual hotel, so they can communicate with each other for more specific day to day needs relating to their property.

Nachteile:

We have a diverse team and some team members speak different languages, so a translation capability would be great so all of our team members can read the posts in their preferred language.

Emadaldeen
graphic designer in Jordanien
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

interface

3,0 vor 3 Jahren

Kommentare: good

Vorteile:

simple, clean, and minimalistic interface

Nachteile:

Better archive organization with hashtags

Kathy
General Manager in Kanada
Gastgewerbe, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great addition to the team!

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

This app has been a great tool for our hotel and company. It has assisted in leveraging our communication in our hotel and among our sister properties throughout North America. The platform is very user friendly, not only in signing up new employees but also in the daily use and maintenance. They have thought of everything with Groupe.io. It simplifies the communication process and you can have fun with it along the way. We work in a multi-generational environment and everyone seems to have embraced this app. The on-boarding and customer service from Groupe.io we've received along the way has been top notch! I would strongly recommend this for your company - it will improve company culture!

Nachteile:

There are no features that we haven't enjoyed.

Ryan
VP of Revenue Management in Kanada
Gastgewerbe, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Great for Internal Communications

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Any issues that we have encountered, Groupe.IO has been great to work with and find solutions to fit our companies needs

Vorteile:

We love this software as we can communicate with fellow employees (from all departments) across our portfolio. Share ideas, what has worked and what has not...celebrate the good times (birthdays, sales wins ect) and help chat with those when times are not the best. What it comes down to is that it is a great way to have employees engaged on what is happening, not only within their hotel or department, but employees can engage with one another (from different hotels) to help solve issues and enhance customer service.

Nachteile:

As this is newer company, there is going to be some "bugs" along the way