Wer verwendet BidJs?

Auktionatoren und Unternehmen, die nach einer Versteigerung suchen.

Was ist BidJs?

BidSs ermöglicht Online-Gebote und Webcast-Gebote auf deiner eigenen Website. Einfache, günstige Preismodelle – schnell und mühelos einzurichten. Vollständig in Echtzeit und funktioniert mit mehreren Geräten. Zu den Verkaufsoptionen gehören „Jetzt kaufen“, „Angebot abgeben“ und Live-Webcast-Gebote. BidJS skaliert mit dir, von ein paar pro Monat bis zu Tausenden pro Woche. Es ist auch mehrsprachig, sodass du in jeder Sprache verkaufen kannst. Am wichtigsten ist, dass BidJS vollständig anpassbar ist und mit deinem eigenen Branding arbeitet.

BidJs – Details

bidlogix

http://bidlogix.net/

Gegründet 2009

BidJs – Kostenübersicht

BidJs bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von BidJs ist ab 1,00 $/Monat verfügbar.

Startpreis

1,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

BidJs Funktionen

Auktionssoftware
Abrechnung & Rechnungsstellung
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Bevollmächtigten-Gebote
Brief-Gebote
Gebot-Management
Inventarverwaltung
Live-Auktion
Merkliste
Mitgliedschaft-Management
Online-Gebote
Online-Versteigerung
Option "Jetzt kaufen"
Reverse Auction
Stumme Auktion
Website-Management

BidJs – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 10 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,6/5
Benutzerfreundlichkeit
4,3/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,6/5
Olivia S.
Marketing Executive
Maschinenbau oder Wirtschaftsingenieurwesen, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.3.2020

"Amazing product and amazing service! "

Vorteile: This software is so easy to use! I love the way I'm able to easily keep track of auctions that are approaching and can easily identify which auctions need more marketing attention than others. It's visual design is very user friendly.

Nachteile: I integrate the software with Mailchimp, the integration was a bit bumpy at first but now works so smoothly and I couldn't be more happy with the product.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.3.2020
Paula L.
Owner
Vermögensverwaltung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    3/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020

"Review"

Kommentare: I think you have a great product and we have had great support and building it into our website. Cindy has been my point person in my marketing manager who handles all of the technical side of it and I know that [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been a huge help to her! If we can fix this registration process I do believe we can have a great deal of success with the auction software program. If not it will probably cause us to fall off at some point as we are struggling to have any profitability on it. We know from analytics that we are driving a tremendous amount of people to the site and that they are looking at the auction but our capacity to convert them to a registered bitter is poor.

Vorteile: The back end management and options for featuring products Both visually as well as copy

Nachteile: The customer registration is far too cumbersome for our customer base. Too many steps and a bit complicated for the non savvy user. All we really need is their email for billing purposes and that’s all I want them to be required to give. I’m ok with validating the email through an email sent to them but do not need mailing address, phone etc. Also, after validating, it should take them right to the auction page and they should be able to bid and be signed in already. Having to check the box and go back to that process again loses some of them and I’ve been told by many customers they just simply couldn’t get in. I also think it has to do with user name and password. So if the email is the username/password it will make it all that much more easier. The price of the items we are auctioning is not excessive therefore our exposure is not that large if we happen to get an email that is not good. I’m willing to take that risk.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 18.2.2020
Daniela D.
Credit Controller
Maschinerie, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.3.2020

"Good software but could be improved "

Kommentare: I usually deal with customers queries and help them with their accounts

Vorteile: it's very easy to use, to navigate and to make any amendments when needed for customers

Nachteile: Features like data exporting and account registration could be improved

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.3.2020
Verifizierter Rezensent
Vice President
Pharmazeutika, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2020

"Auction Software"

Vorteile: Great Customer Support and administrative controls.

Nachteile: The photo Browser from a user perspective is not good, they need a better gallery to view images.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.2.2020
Gabriela G.
Project Coordinator
Maschinerie, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.3.2020

"Very easy to understand how to use it"

Kommentare: I use it every day at work and I really enjoy it.

Vorteile: I like that you can read what each bottom says, specially as there are so many, so I don't have to guess what each icon means while clicking.

Nachteile: My colleagues in Finance says it can be faster but I don't use the financial part of raising invoices. I only upload material for the auctions.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.3.2020