Vision

Vision

von XOi Technologies

Wer verwendet Vision?

Commercial and Residential Mechanical, Electrical and Plumbing (MEP)

Was ist Vision?

XOi Technologies is changing the way field service companies in the mechanical, electrical, and plumbing industries capture data, communicate with stakeholders, and service their customers. XOi Vision is a cloud-based mobile application that puts the resources remote field technicians need in the palm of their hands through access to a comprehensive library of manuals and diagrams, training content, and the ability to facilitate real-time remote video support.

Vision – Details

XOi Technologies

http://www.xoi.io

Gegründet 2013

Vision – Kostenübersicht

Vision bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Mobile - iOS Native

Mobile - Android Native

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

Support während der Geschäftszeiten

Online

Vision Funktionen

Sanitär Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Angebote / Schätzungen
Arbeitsauftragsverwaltung
Inventarverwaltung
Job-Management
Kundendatenbank
Kundendienst-Historie-Nachverfolgung
Mobile App
Routing
Techniker-Management
Terminplanung
Versandmanagement

Vision – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 6 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,7/5
Benutzerfreundlichkeit
4,7/5
Kundenservice
4,8/5
Funktionen
4,7/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Sherwood M.
Business Information Director
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2018

"Revolutionizing how we interact with the customer in a transparent way."

Kommentare: Increased Service Revenue and a trust with the customer due to the transparency of video.

Vorteile: It dramatically shortens the life-cycle of selling or repair because the customer get a real-time video of the problem. They usually move forward with the repair or work much quicker.

Nachteile: The wearable devices need to be expanded to include much more selection. The video glasses must be more "user friendly" and "ergonomic." Need give the feeling and sense of not even being there.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.5.2018
Andrew J.
Internet manager
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.12.2019

"Very comprehensive CRM software "

Kommentare: Great. The training team made it easy to swap over, spending almost two weeks with us

Vorteile: Everything is well tracked and metrics easily available for management. The layout for the employees is also easy for them to see where they are

Nachteile: Lead handling when left to a Round Robin protocol. It was very confusing as opposed to the first person available grabbing the leads

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.12.2019
Matt R.
VP
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    Nicht bewertet
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2018

"The team is great to work with. "

Vorteile: When you have a issue and let the support team know about they get right on to solving your issues. Fast response and extremely friendly. They always are available.

Nachteile: We as a team would like to use the app to upload pictures. Our service technicians could upload pictures past jobs then.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.7.2018
Poney E.
HVAC Service technician
Bau, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.10.2018

"Residential technicians "

Kommentare: Another benefit is when there is an area of concern (such as property damage) tech can make video that can be stored permanently

Vorteile: As a residential HVAC tech, many times I deal with the homeowner who is not the decision maker. With this I can send a video to spouse who can then authorize repair or replacement

Nachteile: Not their fault, but how well sofware works largely depends on cellular service

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.10.2018
Jammie H.
LPN
Medizinische Praxis, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.9.2019

"Very easy to use"

Kommentare: Overall it's a very easy system to use and I would recommend to anyone.

Vorteile: Vision is a very easy system to use. If you have someone who isn't computer savvy then they will be able to use this software.

Nachteile: The only part I dont like is trying to fax a document that was faxed and put in the system will sometimes not want to fax back out.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 21.9.2019