Wer verwendet Boostly?

Multi-unit & single location restaurants who want to drive more visits from their customers

Was ist Boostly?

Boostly's Retention & Loyalty Platform automatically engages customers via text to drive incremental visits and generates 10X the monthly 5-star reviews while keeping negative reviews from showing up publicly on Yelp or Google. Acquire new customers with our referral programs. Get access to customer data for your 3rd Party Delivery orders and remarket to them to come in via lower cost channels. Request a demo!

Boostly – Details

Boostly

https://www.boostly.com

Gegründet 1

Boostly – Kostenübersicht

Boostly bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Die kostenpflichtige Version von Boostly ist ab 82,50 $/Monat verfügbar.

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Startpreis

82,50 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Training

Persönlich

Live Online

Webinare

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

Boostly Funktionen

Gastronomie Software
Abrechnung & Rechnungsstellung
Berichterstattung / Analyse
Integrierte Buchführung
Inventarverwaltung
Küchenmanagement
Menüverwaltung
Mitarbeitermanagement
Reservierung-Management
Tabellenverwaltung
Verkaufspunkt POS
Wartelisten-Management
Aktivitäts-Verfolgung
Bonus-Verwaltung
CRM
Geschenkkarten-Management
Kundenkarten
Mitglieder-Portal
Mitgliedschaft-Management
Treueprogramm
Zugriffsquellen-Verfolgung
Bonus-Verwaltung
CRM
Geschenkkarten-System
Kundenaktivitäts-Tracking
Kundentreuesystem ohne Karten
Mitglieder-Portal
Mitgliedschaft-Management
Rabattmanagement
Treuekartensystem
Zugriffsquellen-Verfolgung
Auftragsmanagement
Berichterstattung / Analyse
Geschenkkarten-Management
Lebensmittellieferung
Live-Tracking
Menüverwaltung
Online-Bestellung
Routing
Treueprogramm
für Restaurants
Berichterstattung / Analyse
Geplanter Nachrichtenversand
Kontaktmanagement
Kurzwahlnummern
MMS
Massen-SMS
Mobile Coupons
Mobile Keywords
Nachrichten-Personalisierung
Text-to-Win (Text-Nachrichten für Gewinnspielteilnahme)
Umfragen/Abstimmungen
Zwei-Wege-Messaging

Boostly – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 10 Nutzerbewertungen

Gesamt
4,8/5
Benutzerfreundlichkeit
4,8/5
Kundenservice
5/5
Funktionen
4,9/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8/5
Adam W.
Owner
Restaurants, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.12.2019

"Boostly Offers a One Stop Solution"

Kommentare: We have used a variety of other services and have found Boostly to be the best at helping us achieve our goals of growing our customer database and effectively communicating with them.

Vorteile: We love that they are available all the time to answer my questions and help us work through solutions. They are constantly looking to improve their product and seeking feedback from us to know what we need so they can build a product that will help us succeed. We also love the growth in our online reviews, and the ability to quickly communicate with our customer database. Having a low costs online ordering platform was our initial interest from their product offering and we will still find that the best value as the cost of online ordering platforms were very expensive. What they have given us is an affordable solution.

Nachteile: Texting costs is the one thing we would like to see changed at some point in the future. As our database grows it is getting more expensive to communicate with our guests.

Antwort des Softwareanbieters

von Boostly an 12.12.2019

Adam, we appreciate your review and having you as a customer. Thank you!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.12.2019
Kalina D.
general manager
Restaurants, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.12.2019

"Cafe Panuzzo's Review on Boostly Rewards Program Software"

Kommentare: I was skeptical at first however Boostly has done a great job at making my customers feel special and rewarded for being a regular customer. It feels amazing to know that without me doing a thing, customers are coming in the door that might not have if it wasn't for the text rewards system.

Vorteile: It's super easy for the customer to use. There is great customer service on the Boostly end. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] has been amazing. Boostly actually sends routine messages/calls to check up on us. We receive weekly statistics on our Rewards program. It works! This is the first third party system we have used that works to bring customers in the door.

Nachteile: Sometimes our tablet disconnects from the software or internet however whenever I have had to call support, the issue is immediately resolved.

Antwort des Softwareanbieters

von Boostly an 9.12.2019

Kalina, thanks for your positive feedback! We love watching you have amazing success with the program!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.12.2019
Donald L.
District manager
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.12.2019

"Great service "

Vorteile: The touch point from the Boostly company has been amazing. The support staff is awesome and very helpful, for every one of my questions they have an answer and more. The software is very easy to use and with plenty of features to grow my business. The weekly reports are also very helpful.

Nachteile: The only con I have as it has been very hard to integrate this into my over the phone sales .

Antwort des Softwareanbieters

von Boostly an 12.12.2019

Thanks for your review, Donnie! We love seeing your success every month!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.12.2019
Amir(jay) J.
Restaurant owner
Essen & Trinken, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.12.2019

"Best service"

Kommentare: They are very helpful. Very fast in replying to emails and concerns and very personalized.

Vorteile: It helped bring up our sales by 10%.
Very helpful with questions we had at the beginning and they were very understanding and even made some good suggestions regarding our promotions.

Nachteile: I really did not find any negative issues.

Antwort des Softwareanbieters

von Boostly an 9.12.2019

Jay, we love working with you! We look forward to continuing to crush it together!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 6.12.2019
Edward J.
Owner
Restaurants, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.12.2019

"Boostly works great!!!"

Kommentare: Boostly has made my experience easy. They also check up on me and make sure things are going well.

Vorteile: The text message subscription is a great way to keep reminding my regular customers to come in regularly. Very customizable and very easy to use.

Nachteile: There is a bit of a learning curve in optimizing the service. I wish I knew that to begin with so I could have gotten full value from the start

Antwort des Softwareanbieters

von Boostly an 12.12.2019

Thanks for the review, Edward! We love working with you!

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 10.12.2019