Was ist Univex Retail Software?

Univex Point of Sale, e-Commerce and Retail Management software gives you Aussie-based, personalised and proactive phone support 7 days a week.

We work with you one-on-one and help take a load off your back, so you can focus on building your business.

From one small business to another we share your passion and pride in delivering top-notch service.

We are your one-stop shop for retail software, hardware and consumables, saving you time and hassle juggling individual service providers.

Wer verwendet Univex Retail Software?

Multi-store Australia and New Zealand retailers that demand more from their investment in IT, who need high-level local support, and greater insight in to the data they collect.

Wo kann Univex Retail Software bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Windows (Desktop), Windows (On-Premise)

Über den Anbieter

  • Univex Electronics
  • Ansässig in Ringwood East, Australien
  • 1979 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Neuseeland

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Univex Electronics
  • Ansässig in Ringwood East, Australien
  • 1979 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Neuseeland

Sprachen

Englisch

Univex Retail Software – Videos und Bilder

Univex Retail Software Software - 1
2 weitere anzeigen
Videos zu Univex Retail Software
Univex Retail Software Software - 1

Kosten ähnlicher Produkte wie Univex Retail Software vergleichen

Univex Retail Software

295,00 AU$/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
295,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
529,00 $
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

Univex Retail Software Funktionen

  • Auftragsmanagement
  • Barcode / Tickets scannen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestell-Management
  • CRM
  • Datensicherheit
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Commerce-Management
  • E-Mail Marketing
  • Einkaufswagen
  • Einzelhandel-Lagerverwaltung
  • Elektronische Unterschrift
  • Integration in die Buchhaltung
  • Inventarverwaltung
  • Katalogisierung / Kategorisierung
  • Kundenkonten
  • Mehrere Standorte
  • Mitarbeitermanagement
  • Mobiler Zugriff
  • Multichannel-Management
  • Multichannel-Marketing
  • Rabattmanagement
  • Retourenmanagement
  • SEO-Management
  • Verkaufsberichte
  • Verkaufspunkt POS
  • Versand-Management
  • Website-Management
  • Zahlungsabwicklung
  • für den Einzelhandel

Alternativen für Univex Retail Software

Geeignet für Unternehmen in den Bereichen Einzelhandel, Großhandel, Produktion und Lebensmittelproduktion mit einem gewissen Anspruch an die Verwaltung ihrer Lagerbestände.
Spruce software is easy to use and completely integrated, helping building suppliers streamline processes and reduce costly errors.
WooPOS -- Point of sale and inventory management for WooCommerce and Shopify. Fit businesses for up to 1000 employees and 1M products.
Magestore is the world's #1 POS for Magento. Magestore POS ensures real-time & online-offline integration for Magento merchants.
Powerful cloud ERP + Online store (ecommerce) + POS + Automatic accounting + CRM + Blog + Corporate website (CMS) + Mailing tools...
AccelGrid is a business management suite that helps distribution and manufacturing companies become more efficient and profitable.
RockSolid MAX integrated point of sale is easy to use and helps retailers grow their business at one affordable monthly price.
Dein Point of Sale, um den Umsatz zu steigern, den Bestand zu verwalten und ausführbare Berichte bereitzustellen.
Posibolt is a leading (POS), ERP, Omnichannel solutions available on cloud, on premise and hybrid.
FocusPoint is certified for SAP Business One. An all-in-one e-commerce platform at an affordable price.
Manage your complete Supply Chain digitally with Expand smERP. It is specially designed for Exporters and Manufacturers in Midmarket.
POS and eCommerce solution for grocery and convenience stores that helps improve profits by optimizing operations and increasing sales. Erfahre mehr über XoomRetail
KitchenFuel is an all-in-one meal prep software transforms your meal prep business through automating kitchen processes to grow sales.

Bewertungen über Univex Retail Software

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
5,0
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Ishan G.
Administrator in Australien
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Univex Awesome

5 vor 4 Jahren

Kommentare: They are very friendly, efficient and helpful staff. Customer service team is very knowledgeable and ready to help anytime with anything you need. They don't just provide a software and call service they also help in improving your business.

Vorteile:

Customer Service, Auto Back up, easy to deal with

Nachteile:

There's nothing much to say as their are perfect in their job.

Vince N.
Owner / Manager in Neuseeland
Konsumgüter, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Recommended any retail business who need a partner in IT

5 vor 3 Jahren

Kommentare: For many years now the team at Univex have helped Big Jims Garden Centre grow to new heights. We love it.

Vorteile:

Powerful, great loyalty and business intelligence systems, fantastic support

Nachteile:

Nothing. It does everything we need, and Univex will customise the software if we need extra.