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Was ist Customer.io?

E-Mail-Marketingplattform für Unternehmen, die Push-Benachrichtigungen, Transaktions-E-Mails, Marketingnachrichten usw. versendet.

Wer verwendet Customer.io?

Customer.io bedient datengesteuerte Internetunternehmen, die personalisierte Nachrichten in Branchen wie SaaS, B2C, Bildungstechnologie sowie in mobilen Apps, Webmarktplätzen und mehr senden müssen.

Customer.io Software - 1
Customer.io Software - 2
Customer.io Software - 3
Customer.io Software - 4
Customer.io Software - 5

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Customer.io

Customer.io

4,7 (79)
100,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
93
140
4,4 (79)
4,3 (79)
4,6 (79)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
87
205
4,4 (4.149)
4,3 (4.149)
4,4 (4.149)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Customer.io

HubSpot CRM
Am besten bewertete Funktionen
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Leadmanagement
Zoho CRM
Am besten bewertete Funktionen
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Kontaktmanagement
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Digital Marketing Suite
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Mobiloptimierung
Spam-Blockierung
Campaign Monitor by Marigold
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
Userlist
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
SALESmanago Marketing Automation
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Marketing-Automatisierung
Segmentierung
Marketo Engage
Am besten bewertete Funktionen
Email-Kampagnen-Management
Kampagnenplanung
Kontakt-Datenbank
Constant Contact
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail Marketing
Email-Kampagnen-Management
Kontakt-Datenbank

Bewertungen über Customer.io

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,4
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
73%
4
24%
3
3%
Orian
Orian
Growth Director in Frankreich
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer- & Netzwerksicherheit, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Modern marketing automation platform with powerful data integration capabilities

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

As a SaaS company, product data integration was a key decision factor when picking our MAP. Customer.io was by far the best at leveraging product data in emails and became a key part of our workflow to detect and activate leads from Product.

Nachteile:

The initial setup was quite complex because of what we wanted to do, but the Customer Success rep was very helpful.

Pedro
Head of Marketing in Portugal
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Our go-to automation software

5,0 vor 8 Monaten

Kommentare: Overall my team is very happy with the software and we would recommend it.

Vorteile:

It's very easy to use and does 90% of what you'd need to automate your marketing.

Nachteile:

Some of the UI choices over time have become worst, like elements covering crucial elements (eg. minimap when editing an email), and their push to become more of a CDP than a marketing software has made the platform more cluttered for those who, like me, want to use it for marketing automation. Lastly, but possibly most importantly, the fact that we still can't DUPLICATE a campaign is absurd. Having to re-create campaign settings each time is such a time waste, for a seemingly obvious (And simple) feature.

George
CEO in USA
Finanzdienstleistungen, 2–10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Pricing doesn't work

4,0 vor 2 Monaten

Kommentare: Customerio is generally fine, but the pricing structure doesn't work for us. Ordinarily, in this situation, we would just go with a different company, but we haven't found one that makes sense. They got us in on their startup program, but that is just a bandaid on their pricing model.

Vorteile:

It can send emails based on actions triggered within our app.

Nachteile:

The pricing structure. It assumes clients are B2B businesses, not B2C or e-commerce.

Suzan
Growth Marketeer in Niederlande
Einzelhandel, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Good service, interface somehow difficult and less user friendly than other systems

3,0 letztes Jahr

Kommentare: Good

Vorteile:

Great and quick customer service, broadcast function works well

Nachteile:

The data functions and the somehow difficult interface of campaigns and flow-building

Joana
Joana
Customer Operations Specialist in Portugal
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Complete feature-set and excellent support

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

Even though at first it might have a longer learning curve (because there are several functionalities we can make use of), I think it compensates having the ability to create complex workflows for email campaigns: there are several functionalities available, and we're always able to create the flows we ideate. I particularly like the “draft” option to test campaigns I've just set up and made live and that we're able to integrate with other data platforms, that enrich our trigger and filter capabilities.Excellent customer support. Even though we're not on the Premium plan, any of the queries we submit are answered within 24 hours and have detailed explanations or workarounds for the issues presented.They also have interesting webinars from time to time, with quite specific topics and tips.

Nachteile:

Unfortunately, we're unable to move a contact manually within a workflow; which is particularly important for exceptional cases that we might want to override the rules because of a human or sync error. Another feature I'd like to have (but also seems to be missing from most similar tools), is the ability to have custom reports – though I wouldn't need this very often, thus it's not a dealbreaker at this point.The pricing is somewhat expensive, and we're not able to temporarily downgrade the plan (if by any chance our business has a seasonality).