Wer nutzt diese Software?

Provides preview, auto, and predictive dialing, as well as a fully integrated CRM system with in-bound/out-bound calling capabilities. Built-in email client, and local presence dialing available.

Durchschnittliche Bewertung

24 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $49.99/Monat
  • Preisinformationen Unlimited Minutes to US and Canada
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • Sales Sling
  • https://www.salessling.com
  • Gegründet 2016

Über Sales Sling

Sales Sling's cloud-based call center software offers the latest technology in dialing systems in an easy to use dashboard that requires little training to get up and running. With each license, you get so much more than just a dialer. You also get a lead management system that is fully customizable to suit your sales pipeline, an entire toolbox of workforce management tools that work for both in-house and remote employees, administrative tools like call tracking and metric reporting, and more..

Sales Sling Funktionen

  • Anruf-Volumen
  • Anrufer-Identifikation
  • Anrufüberwachung
  • Berichterstattung durch Erweiterung
  • Eingehende Berichterstattung
  • Gesprächsdauer
  • Outbound-Berichterstattung
  • Protokoll über Personen, die geantwortet haben
  • Verwalten nicht bearbeiteter Anrufe
  • Anrufaufzeichnung
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Berichterstattung über Anrufe
  • Call-Center-Management
  • Leadmanagement
  • Power Dialer
  • Preview Dialer
  • Progressives Wählersystem
  • Prädiktive Wähler
  • Umfragen
  • Analytik
  • Compliance Management
  • Kanalmanagement
  • Kundenbindung
  • Leistungsmanagement
  • Risikomanagement
  • Spartenoptimierung
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufergebnisse
  • Anrufüberwachung
  • FCC-Compliance
  • FTC-Compliance
  • Kampagnen-spezifische Anrufer-ID
  • Kontaktmanagement
  • Lead-Erfassung
  • Leadmanagement
  • Rückruf-Terminplanung
  • Umleitung der Anrufe
  • Anrufaufzeichnung
  • Anrufprotokoll
  • Anruftext-Aufzeichnung
  • Automatisches Telefonwählgerät
  • CRM
  • IVR / Spracherkennung
  • Inbound Callcenter
  • Lead-Distribution
  • Outbound-Callcenter
  • Weiterleitung von Anrufen (Call Routing)

Die hilfreichsten Reviews für Sales Sling

SalesSling For Our Company

Mit Google übersetzen Bewertet am 30.7.2018
Steven G.
IT Tech
Telekommunikation, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: We never had such a good all in one software that basically runs our call center.Its ease could be taught to anyone and its great that we can monitor and step in on calls too right from our own desk. The customer service is impeccable. They know and get support tickets done super quick. They are also always on top of their game on updates and knowing whats wrong as soon as it occurs.

Vorteile: the function ability and ease of use is incredible never though it could be so easy. The monitoring is probably the best though.

Nachteile: i dont think their are any cons. the only thing i don't like is when you have two windows open it wont let you use the soft phone. Then you have to close out the windows hit shift+ F5 and re-sign in.

Benefit to some

Mit Google übersetzen Bewertet am 1.2.2019
Team Lead & Catering Coordinator
Restaurants, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
Kundenbetreuung
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: It's functionality adds value in specific departments -- the reporting features, the track of internal data, etc.

Nachteile: However the added benefit is limited to specific departments. The Salesling phone feature doesn't provide any added benefit to certain departments because of its limited capabilities -- no transfer, conference, etc. -- and frequent bugs.

Antwort des Softwareanbieters

von Sales Sling an 5.2.2019

Hi, thank you for the feedback!

Our web phone does actually have conferencing and transferring capabilities. You can even set up dispositions to automatically transfer/conf. in certain users or phone numbers.

We may also be able to help out with some of the other limitations you are experiencing. We would love to hear from you at support@salessling.com or 888-205-9746

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