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Was ist Drag?

Die meisten Dinge beginnen und enden als E-Mails, verbreiten sich jedoch schnell über zahlreiche Tools. Höre auf, zwischen Tools zu wechseln und verwalte deinen gesamten Workflow mit Drag über deinen Posteingang.

Drag ist ein gemeinsamer Posteingang für G-Suite-Nutzer. Du kannst Gmail mit nur einem Klick zum Arbeitsbereich deines gesamten Teams machen, um Kunden zu unterstützen, Aufgaben zu verwalten und Geschäfte abzuschließen.

Von über 30.000 Fachleuten in über 30 Ländern eingesetzt. Einfach zu installieren. Einfach einzurichten. Keine Schulung erforderlich.

Wer verwendet Drag?

Mehr als 30.000 Einzelpersonen und Teams verwenden Drag, um E-Mails in über 30 Ländern zu organisieren und gemeinsam zu bearbeiten.

Drag Software - 1
Drag Software - 2
Drag Software - 3
Drag Software - 4
Drag Software - 5

Du bist nicht sicher, ob Drag das Richtige ist? Mit einer beliebten Alternative vergleichen

Drag

Drag

4,4 (127)
8,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
79
6
4,4 (127)
4,3 (127)
4,6 (127)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
15,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
72
8
4,5 (43)
4,3 (43)
4,6 (43)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Drag

Gmelius
Am besten bewertete Funktionen
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
E-Mail-Tracking
Echtzeit-Chat
Streak
Am besten bewertete Funktionen
Kontaktmanagement
Leadmanagement
Sales-Pipeline-Management
RemotePC
Am besten bewertete Funktionen
Bildschirm teilen
Remote-Zugriff/-Kontrolle
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Mixmax
Am besten bewertete Funktionen
Aktivitäts-Verfolgung
Berichterstattung / Analyse
E-Mail Marketing
Wrike
Am besten bewertete Funktionen
Dashboard-Erstellung
Einzelseitenansicht
Konfigurierbarer Workflow
Asana
Am besten bewertete Funktionen
Aufgabenmanagement
Projektmanagement
Projektplanung/Terminierung
Front
Am besten bewertete Funktionen
E-Mail-Management
Inbox-Management
Mobiler Zugriff
monday.com
Am besten bewertete Funktionen
Bestandsverfolgung
Mehrere Kampagnen
Produktkennzeichnung
Trello
Am besten bewertete Funktionen
Aufgaben-Tagging
Aufgabenmanagement
Projektmanagement

Bewertungen über Drag

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,4
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
58%
4
30%
3
6%
2
2%
1
5%
Stacy
Stacy
Owner in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Stay organized and keep your calendar with ease.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Organization, ease of use, quick visual cues and ability to see where things are.

Vorteile:

Keeping me organized is a challenge and a necessary evil. I work for 8 different companies and have my own business. All of it needs organized quick, easy, and in a visually recognizable way. Drag does all of that ane more. Dragging cards/information from one place to another without having to learn lots of steps and organizing my inbox in a visual way has helped my organization.

Nachteile:

It doesn't have all of the integrations I would like (yet), so I can't use it to my personal maximum choice of integration with other software I use daily.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great product & great support team

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: - Streamlined workflow
- Cost saved with reduction of other softwares
- More transparency with the team
- Better responses times to Customers with no lost exchanges

Vorteile:

Drag has had a huge impact on mine and the teams' daily activity. It has meant we can remove tools which were contributing to a hefty sales stack and we will now use Drag and it's features to manage: - Sales - Customer Support - Project Management As fantastic as the product is, a big big win for me has been how responsive the team is. Not once have I experienced Customer Support like I do with Drag.

Nachteile:

No big complaints from me. The team works hard to resolve any bugs and communicate this with me as a user.

Edward
Photographer in UK
Fotografie, Selbstständig
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Unethical Practice

1,0 vor 4 Jahren

Kommentare: The app maybe good but their business ethics are shameful.

Vorteile:

The software itself was ok but ultimately I decided not to carry on with it.

Nachteile:

Buyers beware. My initial purchase was for a year upfront. After a few months I stopped using the software.... all fine. I did the trial, and thought I could get some use from it. Unfortunately that wasn't the case so I was not minded to renew. 12 months down and I get an email stating I have subscribed for another year with invoice details. Obviously I did not want this to happen, and what with watching my events business go up in flames thanks to Covid and all the implications that brings, the renewal date had sailed passed me. As soon as I got the email, I got in touch with support for a refund on the product as its no longer needed. Sadly, they have taken the money and are refusing a refund. No remorse, no sympathy. Utterly reprehensible.

Antwort von DragApp

vor 4 Jahren

Hi Edward, it's a shame to hear that you were not happy with our services. As communicated to you previously, Drag is a subscription business, which means that, unless the subscriber cancels the subscription before the end of the billing cycle (which has not been done in your case), a new billing cycle is automatically initiated. This is the standard model in software as a service and I'm sorry if it wasn't clear for you. Our terms and conditions are publicly available at: https://dragapp.com/terms. We are happy to support you with other enquiries.

Sean
Sean
Account Manager in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Sport, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

So far it has been very easy to use and lets me see everything I have coming up.

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: Organization of my never ending inbox, and the ability to keep messages near the top, even though I'm not ready to review the information yet.

Vorteile:

I have emails that I need to keep unread in my inbox until I am ready to review the information. Sometimes takes up to a week so having multiple columns to organize the different subjects has been great. This way the emails I need don't get pushed down the list and forgotten.

Nachteile:

It does take a little longer to load than without. I am also using another extension inside Gmail so using both is likely causing some minor speed issues. Once I have it open it doesn't seem to affect it too much however, and I tend to leave my email open all day so not overly worried about it.

Alina
Alina
Client Account Manager in Ukraine
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Very nice app that helps me in everyday work at client-service dept

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: always know about what expect from my clients, who's interesting in precise topics, etc

Vorteile:

most of all i likes push notifications with true names of readers and letter topics - minimalistic design design - easy of use - pick it to letter in 1 ckick

Nachteile:

nothing, i think it's small tool do it functions well. but the newsletters quantity is too much )))