Was ist Katabat?

Katabat is a complete end-to-end omni-channel debt-collection platform. From strategy to delivery, Katabat enables a truly customer-centric approach. Customize messaging, tone and settlement offers, delivering the right message through the customers preferred channels. Smart out-of-the box pre-trained machine learning helps you collect more, faster. Fully compliant, highly secure, trusted by major lenders.

Wer verwendet Katabat?

Katabat offers a range of modular solutions that cater to a variety of lenders, large and small, including financial institutions, collection agencies and alternative lenders.

Wo kann Katabat bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert, Linux (On-Premise)

Über den Anbieter

  • Katabat
  • Ansässig in Wilmington, USA
  • 2005 gegründet
  • Telefon-Support
  • 24/7 Live-Support

Erhältlich in diesen Ländern

Australien, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Katabat
  • Ansässig in Wilmington, USA
  • 2005 gegründet
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Englisch

Katabat – Videos und Bilder

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Katabat

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Katabat Funktionen

  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Automatisierte Bekanntmachungen
  • Automatisierung von Geschäftsprozessen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Berichterstattung und Statistik
  • Compliance-Verfolgung
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • Feedback-Management
  • Formularverwaltung
  • Grafischer Workflow Bearbeiter
  • Inkasso-Management
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kontrolle des Genehmigungsprozesses
  • Kreditnehmer-Management
  • Kundenmanagement
  • Leadmanagement
  • Multi-Channel-Kommunikation
  • Self-Service Portal
  • Transaktionsmanagement
  • Workflow-Konfiguration
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Alternativen für Katabat

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Bewertungen über Katabat

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,6
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,8

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
73%
4
27%
Syed A.
Syed A.
Head of Customer in Australien
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Anwaltskanzlei
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Fantastic cost effective solution

5 vor 4 Jahren

Vorteile:

I have used the Katabat solution in 2 organisations in Australia and found it both times to be a very effective tool for managing both collections and customer lifecycle. The interface is both easy and simple to use as well as backend changes in the system can be done quickly.

Nachteile:

None that I came across in my time using the software from both my front line staff as well as team management.

Tyler R.
Senior Manager Long Term Care Claims in USA
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

I used the Debt Management platform at a previous employer and was extremely pleased with it all.

5 vor 4 Jahren

Kommentare: One stop shopping for my collections reps. Instead of searching several out dated platforms, this product allow them to have all the information at their fingertips. Production and overall associate morale increased drastically.

Vorteile:

The entire process could not have been smoother. From the writing of the business requirements, testing, training, implementation, on going support, troubleshooting, IT, everything was extremely efficient and effective. The post roll out support was second to none. The Relationship Manager was always available and readily willing to assist in any way, but he was not the only one. Everyone from the President to the trainers made me feel like I was the only customer on the books.

Nachteile:

The only drawback was one my Company's side. They did not tap into the true potential of the product and all the services they provided.

Tom F.
SVP - Default in USA
Finanzdienstleistungen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Solid, industry leading product

4 letztes Jahr

Kommentare: Overall very strong partnership and great service from the Katabat team

Vorteile:

The strategy and workflow modules enable heightened control and execution of outreach strategies.

Nachteile:

Alerting and oversight features have been improved since launch

Kelly D.
SVP, Mortgage Servicing and Default in USA
Bankwesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Detailed requirements gathering, efficient deployment and met business objectives.

5 vor 4 Jahren

Kommentare: Reduction in loss rates, operational costs, errors. Improvements in customer satisfaction (NPS) and agent ramp time. Better adherence to ops policy and compliance.

Vorteile:

Straightforward integration with multiple legacy systems and easy for operators, analysts and agents to learn and ramp up to produce results. Powerful strategy engine that works across the customer life cycle. As a top 20 mortgage lender/servicer, compliance was an important factor in our decision to purchase and the platform delivered on each challenging requirement we presented.

Nachteile:

Not necessarily a bad thing, but the platform is incredibly powerful. This means strategists and operators need to challenge themselves to not just do what they always done. The power of the platform is using it to also test new ideas.

Chris E.
Sr. Manager of Business Management in Kanada
Bankwesen, 10.000+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Empowering clients through effective and agile solutions

5 letztes Jahr

Kommentare: The software is highly adaptable and end user friendly. Easy integration with up/down stream systems. Strategy Engine is superb. The Katabat team are professional, solution and client oriented, and great people.

Vorteile:

Easy use yet effective strategy engine. Infinite Workflow Management capabilities. Comforting and flexible governance controls. Best in class product support and initiative delivery team.

Nachteile:

Adaptability to changing accessibility WCAG standards.