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Was ist mParticle?

mParticle ist die Kundendatenplattform für das vernetzte Zeitalter.

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mParticle

mParticle

4,7 (3)
100,00 $
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
13
Keine Integrationen gefunden
4,0 (3)
4,0 (3)
4,0 (3)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
120,00 $
Monat
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
50
84
4,5 (72)
4,1 (72)
4,3 (72)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu mParticle

Segment
Am besten bewertete Funktionen
Datenerfassung und Übertragung
Engagement-Tracking
Kundensegmentierung
SAP Customer Data Cloud
Am besten bewertete Funktionen
Engagement-Tracking
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Bloomreach
Am besten bewertete Funktionen
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WebEngage
Am besten bewertete Funktionen
Antwortvalidierung
Berichterstattung / Analyse
Ereignisgesteuerte Aktionen
XM for Customer Experience
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Negatives Feedback Management
Umfragen & Feedback
NiceJob
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Nutzerbewertungs-Anfrage
Überprüfung bewerten
Kangaroo
Am besten bewertete Funktionen
Bonus-Verwaltung
Kundendatenbank
Treueprogramm
Jahia
Am besten bewertete Funktionen
Content-Management
Optionen zur Inhaltsveröffentlichung
Website-Management
Aimtell
Am besten bewertete Funktionen
Berichterstattung / Analyse
Leadmanagement
Marketing-Automatisierung

Bewertungen über mParticle

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,7
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,0
Funktionen
4,3
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
67%
4
33%
Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Computer-Software, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Real Time Data Processing

5,0 letztes Jahr

Vorteile:

mParticle offers robust data integration capabilities, allowing businesses to collect and unify customer data from various sources, including websites, mobile apps, and third-party systems.

Nachteile:

While mParticle provides extensive integration capabilities, integrating and configuring various data sources and systems can be complex.

Benjamin
Senior Director in USA
Automotive, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

mParticle is a game changer

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall very positive experience. Our Account Manager is fantastic and questions get addressed very fast.

Vorteile:

I really like how easy it is to set up data connections across different platforms such as Facebook or Google. It runs very fast and appears quite reliable.

Nachteile:

When you need to adjust a data connection you have to trash it and start fresh and that is a pain. I wish it would save info like our app and ad IDs and not make me go and look them up.

Verifizierter Rezensent
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Internet, 1.001–5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Functionality is loaded but takes a bit to understand exactly what you are doing

4,0 vor 6 Jahren

Kommentare: I REALLY like the look and feel of this product. They did a great job and it makes me excited to use the product. There is not a whole lot of user guidance and help within the tool, which has me playing guessing games and wondering whether or not what I set up is valid, being run, etc. Overall, a pretty solid tool for a CDP, but does not hold the ability to be the one big answer for a CDP if that's what you're looking for in your company.

Vorteile:

Great UI Design... really gets me excited to go in and use this platform, which is not always the case with a CDP. Ability to connect to all of the sources I need to in one hub.

Nachteile:

It's so vast that it's hard to understand everything that's goin on. The UI is slick, but sometimes there are functions that are hard to understand because of the way it's set up. Not a whole lot of feedback from the software telling me exactly what is going on. For instance, I can make connections, but the connections aren't actually set up on the back end until they are able to finish the connection process which can take up to 48 hrs. None of which is told to you by the software itself and is only explained by a client service rep. Because of this, you're always having to set mental alarms for anything you create in the app so you know when things are actually being run or available.