iDMS

von DealerSocket

3 / 5 46 Bewertungen
iDMS

Durchschnittliche Bewertung

46 Bewertungen
  • Gesamt 3 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 3 / 5
  • Kundenservice 3 / 5
  • Funktionen 3 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 3 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • DealerSocket
  • http://www.dealersocket.com
  • Gegründet 2001

Über iDMS

Auto Dealer ist eine Buchhaltungslösung für private Autohändler und Händler mit Direktfinanzierung mit verschiedenen Buchhaltungsintegrationen wie QuickBooks, Lender Portal, EPS, GPS und vielen mehr.

iDMS Funktionen

  • Finanzierungsmanagement
  • Hier-Kaufen-Hier-Bezahlen
  • Hier-Mieten-Hier-Bezahlen
  • Inkasso-Management
  • Inventarverwaltung
  • Kundendienst
  • Lohn- und Gehaltslisten-Management
  • Spesenmanagement
  • Umsatzsteuer-Management
  • Vertriebsmanagement
  • Verwaltung von Einzelteilen
  • Wiederkehrende Abrechnung

Die hilfreichsten Reviews für iDMS

Best Website & Inventory Platforms

Mit Google übersetzen Bewertet am 6.3.2019
Allison F.
Marketing/IT Director
Automotive, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall, this company is not one to take lightly. These guys are constantly coming out with bigger and better things while also keeping their support team top notch. There is not much more you can ask for from a consumer standpoint.

Vorteile: I have used many different inventory and website platforms, and Dealersocket is at the top of the competitors in both areas. This company is so innovative and constantly working to better the products they have to offer. Not to mention the support for all of the different products is the best I have ever experienced. There is no such thing as opening a case and waiting a week until you have to reach back out again and remind them about it. Everything has either gotten taken care of that same day or as fast as they possibly can. When it is not completed that same day, the support rep reaches out to me to update me on the status. That is very rare in this industry and is like a breathe of fresh air!

Nachteile: The only complaints I have are the capabilities of the website software and what is able to be changed and created by the dealer. I am very technologically inclined and have many ideas and projects for my websites and I have yet to find a provider that can keep up with my ideas and demands, but DealerSocket comes the closest and will always work with me on an idea and they will try to turn it into a reality for me.

great way to track your store and your people

Mit Google übersetzen Bewertet am 18.12.2018
Sales Representative
Automotive, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Very easy to use CRM, Black Bird has made it even easier to print paperwork and search for customer.

Vorteile: Dealersocket makes it so easy to track things. We all know if you want it to grow you have to track it. They have reports that can be emailed daily weekly or whenever. You are very easily able to change dates and get the data you want for the date ranges. You can filter things out. Easy to set up email campaigns and black bird makes it easy to complete the task. They have a mobile app that it makes even easier to add people to the CRM.

Nachteile: I wish you could make it possible to add text to follow up campaigns after customer has opted in. I would also like to be able to send more than one email per day to a customer.

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