Wer nutzt diese Software?

We help multi-location businesses manage their social media.

Durchschnittliche Bewertung

46 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Persönlich
    Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • SOCi
  • https://www.meetsoci.com/
  • Gegründet 2012

Über SOCi

For companies with more than 10 locations, SOCi is the leading social media and reputation management platform. Used by top brands including Sport Clips, Greystar, and Ace Hardware, SOCi solves the complex workflow needs of multi-location marketers. Protect your brand with content libraries and approval workflows. Scale social engagement across hundreds of local pages, social ads, and online reviews through one central tool. Rapidly get insights into local performance to replicate success.

SOCi Funktionen

  • Empfindungsanalyse
  • Gamification
  • Kampagnenmanagement
  • Reaktions-Management
  • Review Generation
  • Social Media-Kennzahlen
  • Social Media-Überwachung
  • Überprüfung bewerten
  • Automatisiertes Veröffentlichen
  • Berichterstattung / Analyse
  • Content-Management
  • Kollaboration mehrerer Nutzer
  • Kundenbindung
  • Nachterminierung
  • Nachverfolgung der Marken
  • Social Media-Überwachung
  • Verwaltung mehrerer Konten
  • Dashboard
  • Empfindungsanalyse
  • Folgenabschätzung
  • Konfigurierbare Warnmeldungen
  • Kundenbindung
  • Nachverfolgung von Influencers
  • Reputationsmanagement
  • Segmentierung der Audienz
  • Trend-Verfolgung
  • Wettbewerbsanalyse
  • Analytik
  • Automatisiertes Veröffentlichen
  • Content-Management
  • Filtern nach Keyword
  • Kontaktmanagement
  • Konversion-Tracking
  • Kunden-Zielgruppenansprache
  • Nachterminierung
  • Verwaltung mehrerer Konten

Die hilfreichsten Reviews für SOCi

I LOVE Soci

Bewertet am 8.5.2019
Mary ann P.
Brand Management Specialist
Immobilien, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Their customer service is spectacular. I love working with them! Getting all of our teams online was a breeze.

Vorteile: I can give my property managers one login to access all of their social media platforms where they can create custom content to post. The best part is that I can review and approve their content before it goes live online.

Nachteile: Responding to private messages and comments is a little confusing. Each back and forth message is listed as its own "task" so if someone sends two sentences separately in FB messenger, we have two tasks about the same thing that we have to enter and close.

SOCi Solves Social

Bewertet am 9.5.2019
Jessica R.
Director of Marketing Technology
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: The ease of use for our franchisees! We wanted to be able to scale our social strategy but also give franchisees a feeling of local control and SOCi solves for both! Plus there's so many unique features that I didn't find in other platforms like dynamic text insertion, peak time posting, content scoring, etc.

Nachteile: I'd like to be able to post videos to Instagram but that's part of their product improvements for later this year anyways.

All in one product

Bewertet am 11.6.2019
Ariel G.
Director of Marketing
Marketing & Werbung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
3 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: SOCi has been helpful to have everything all in one for social and reputation. Reporting has been great for monthly and quarterly social checks then for reputation being to see all types of information to compare and contrast and create goals for all the teams. The product is easy to use and maneuver around so that is key too!

Vorteile: I like how I can see social and reputation all in one, the syndication of responding to the reviews, and being able to pose to social sites.

Nachteile: I think the improvement would be just on the social side of being able to have more tools to plan vs. post and then adding video.

Antwort des Softwareanbieters

von SOCi an 12.6.2019

Thank you for such an honest review! We're delighted to read that our platform matches your efficiency needs and look forward to continuing the offerings on the social side.

Soci for multiple locations

Bewertet am 20.6.2019
Courtney belew M.
Marketing Manager
Einzelhandel, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: I like that the platform allows you to create multiple groups for posting. Once scheduled, the post is available on the independent store pages, which makes it easy to create a custom blanket message that can be adapted for each specific location. I also love the ability to create an image and content database.

Nachteile: There is not an app platform available to our group of retailers, restricting my use to the desktop platform only.

Antwort des Softwareanbieters

von SOCi an 21.6.2019

Thank you for your review! Please connect with your CSM to learn more about our app and mobile version of the platform.

Great Customer Service

Bewertet am 24.8.2019
Viraaj S.
President
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Great overall experience. Their customer service is amazing... Started with weekly calls into monthly calls. Always a 24-hour turnaround on questions that I had.

Vorteile: This software has a lot to offer. If you have a handful of clients, I would recommend this platform to manage your social media and reputation management. If your client likes to be hands-on with the content you are putting out, their client feature is awesome.

Nachteile: It did take time to train my team on how to move around the platform. But once they understood it, it was simple.

Antwort des Softwareanbieters

von SOCi an 27.8.2019

Thank you for the positive review!

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