Wer nutzt diese Software?

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Durchschnittliche Bewertung

1 Bewertung
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 4 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis 2.990,00 $
  • Preisinformationen Price is for up to 20 users.
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web

Angaben zum Hersteller

  • serviceskills.com
  • https://www.serviceskills.com/

Über serviceskills.com

ServiceSkills is online learning software with education empowers your staff to improve customer service, manage more effectively.

serviceskills.com Funktionen

Der Softwareanbieter hat diese Information nicht vervollständigt.
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  • Asynchrones Lernen
  • Ausbildungsbetriebe
  • Elektronischer Handel
  • Gemischtes Lernen
  • Hochschulbildung/Erziehung
  • Integrierter Autorensystem-Kurs
  • Integriertes LMS
  • Mobiles Lernen
  • Portal für Lernende
  • Simulation
  • Synchrones Lernen
  • Unternehmen/Geschäft
  • Zertifizierung-Management

Die hilfreichsten Reviews für serviceskills.com

We are a loyal customer & you should be too if you're interested in great customer service training

Bewertet am 15.8.2019
Brian D.
Manager of the Customer Experience and Training
Versicherung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
5 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: The few times I've actually needed customer service support the employees at the Telephone Dr. are terrific. They practice what they preach in their customer service.

Vorteile: First I need to begin by saying we have been using the Telephone Dr. DVD library Training for years. I wish we'd started using this much sooner. The ability to assign coursework to individuals or departments and being able to keep track of it through their dashboards makes my job as the training manager easy. The same can be said when on-boarding new employees. in addition, I can watch their progress as they make their way through the coursework.

Nachteile: The dashboard is not the most intuitive interaction. Is not unusable it just takes some time to get used to using it.

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