Was ist Keatext?

Keatext ist eine KI-gestützte Textanalyseplattform, die in Sekundenschnelle große Volumen an Rückmeldungen aus mehreren Kanälen (z. B. Umfragen mit offenen Fragen, Online-Bewertungen und Posts in sozialen Medien) synthetisiert, um umsetzbare Erkenntnisse in einem umfassenden Dashboard zu liefern.
Keatext erfordert keine Einrichtung und bietet mehrsprachige Analyse und kontextsensitives, branchenspezifisches Verständnis sowie automatische Visualisierung von Korrelationen und Trends mit sofortigen Berichtsfreigabefunktionen.

Wer verwendet Keatext?

Keatext eignet sich für alle, die ein genaues Verständnis der Kunden- und Mitarbeiteranforderungen benötigen. Die Lösung betreut das Gastgewerbe, den Einzelhandel und das Personalwesen und stellt Marketingdaten für Markenloyalität und Reputationsmanagement zur Verfügung.

Wo kann Keatext bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Keatext
  • Ansässig in Montreal, Kanada
  • 2010 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Frankreich, Kanada, Vereinigte Staaten, Vereinigtes Königreich

Sprachen

Englisch, Französisch

Über den Anbieter

  • Keatext
  • Ansässig in Montreal, Kanada
  • 2010 gegründet
  • Telefon-Support
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Sprachen

Englisch, Französisch

Keatext – Videos und Bilder

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Keatext

499,00 $/Monat
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Keatext Funktionen

  • Ad-hoc-Anfrage
  • Ad-hoc-Berichterstattung
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anmerkungen
  • Anpassbares Dashboard
  • Befragungs-/Umfragemanagement
  • Benchmarking
  • Berichterstattung / Analyse
  • Chat / Messaging
  • Customer Journey Mapping
  • Dashboard
  • Dashboard-Erstellung
  • Daten-Connectors
  • Daten-Identifizierung
  • Daten-Import / -Export
  • Daten-Vermischung
  • Datenanalyse-Werkzeuge
  • Datenbereinigung
  • Datenerfassung und Übertragung
  • Datenvisualisierung
  • Drittanbieter-Integration
  • Feedback-Management
  • Integration in Anwendungen von Drittanbietern
  • Interaktive Berichterstattung
  • KI/Maschinelles Lernen
  • Kundenerlebnis-Management
  • Kundensegmentierung
  • Leistungskennzahlen
  • Multichannel-Datenerfassung
  • Negatives Feedback Management
  • Prädiktive Analytik
  • Segmentierung
  • Self-Service-Analysen
  • Sentiment-Analyse
  • Suchen / filtern
  • Textanalyse
  • Trend-Analysen
  • Umfragen & Feedback
  • Verarbeitung von hohen Volumen
  • Visuelle Entdeckung
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit

Alternativen für Keatext

SAS Customer Intelligence uses analytically driven contextual personalization to help marketers elevate the customer experience.
Qrvey is an all-in-one business analytics platform for embedded and distributed use cases that moves beyond visualizations using AWS.
Domo bringt dein Unternehmen und alle seine Daten in einer intuitiven Plattform zusammen. Triff mit Domo schnellere und fundiertere Entscheidungen.
Qlik Sense ist eine BI- und visuelle Analyseplattform, die globalen Unternehmen hilft, schneller voranzukommen und intelligenter zu arbeiten.
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Eine umfassende Kundenerfahrungsplattform, um durch Bewertungen gefunden zu werden, via Textnachrichten ausgewählt zu werden und das beste Unternehmen zu sein.
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The Unified Customer Experience Management Platform
An all-in-one and low-code platform to automate and digitalize applications, processes, services, data, and more.
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Dundas BI ist eine äußerst flexible Plattform für Business Intelligence und Datenvisualisierung mit Dashboards, Berichterstattung und Datenanalyse. Erfahre mehr über Dundas BI
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Bewertungen über Keatext

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
3,8
Benutzerfreundlichkeit
4,0
Kundenservice
4,3
Funktionen
3,6
Preis-Leistungs-Verhältnis
3,6

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
17%
4
44%
3
39%
Myshka
CX Specialist in Kanada
Verbraucherdienste, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Herkunft der Bewertung

Easy, great support and collaboration by Keatext

5,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

The sentiment score it provides as well as the text categories such as problem, praise, suggestion, question.

Nachteile:

Because there is a limit of data depending on you pricing, when you upload a file by error (not right file, data not prepared before hand, etc.) and have to delete and reupload, it counts in the data limit. However, I must say Keatext has always been very open to exceptions to increase limit in the past for these special situations.

Antwort von Keatext

vor 4 Jahren

Hi Myshka, I'm grateful you took the time to review our platform. Not only are you our oldest customer, but you're a true partner in helping us grow and better ourselves. Thanks, Tatiana

Verifizierter Rezensent
Founder in Pakistan
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Marketing & Werbung, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

You will like it

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Definitely recommended if you’re interesting in analyzing text feedback and use it for decision-making.

Vorteile:

I got a chance to use Keatext for a client and I loved it. There are so many ways you can use this tool to get better at marketing. The sky is the limit – literally. Since then, I have recommended this tool to several clients who were struggling to understand their customers and were interested in creating buyer personas. 1. Easy-to-use rather it is fun app that will make you love you work. 2. Great customer support. 3. Let’s you monitor customer sentiments, trends, and more across multiple channels.

Nachteile:

1. They have blacklisted IPs of several countries which restricts potential clients from accessing their website. Not sure what’s the logic here but if it’s a global tool, everyone should be able to access website. 2. Third-party integration needs more work.

Antwort von Keatext

vor 3 Jahren

Thank you for your review! We do not blacklist IP addresses, though we have safety features in place to prevent suspicious activity. Feel free to reach out if you have troubles accessing our tool!

Verifizierter Rezensent
Analyste junior, Étude de marché in Kanada
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Einzelhandel
Verwendete die Software für: Nicht angeboten
Herkunft der Bewertung

Easy to use

3,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

It's easy to import data and to analyze it, the learning curve is super fast as the software is well built and easy to learn. The team was also there for me if I had questions. I liked that I could be autonomous in a matter of hours.

Nachteile:

The analysis features were not exactly to my liking, and I felt the lexical analysis could use more statistical techniques for large datasets.

Antwort von Keatext

vor 4 Jahren

Hello! Thank you for sharing your thoughts with us. It's great to hear you had an easy time using the software. I'd love to learn more about your last point concerning additional statistical techniques for the lexical analysis. I'm also curious to know which version of the application you used, we've advanced quite a lot on the types of analytics we do. Please get in touch if you have a few minutes to share more details. Thanks! Tatiana

Sharon
AC in USA
Unternehmensberatung, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

Good for some use cases, but not for my case

5,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Power to analyze thousands of text data rows.

Nachteile:

Limitations are so clear. 1) Filter set renews every time I update the data even though the columns are the same in the same order. 2) Cumbersome to add any filters. It would be nice to drag and drop like in Excel pivot table or in Tableau. 3) Its AI is not able to read beyond typos. Making sure the thousands of rows of text data doesn't contain any typo is a burden for its users. 4) Noun = topic, adjective = sentiment -- too binary. What if users express the same idea by saying "reliability is great" and "reliable product"? Shouldn't it be considered the same? But Keatext doesn't know how to do that. 5) Unclear how retraining works. There were 1000 times I wanted to retrain the AI, but there wasn't enough guideline. 6) AI can't read between the lines. It's too single dimensional. Nuance won't be picked up by Keatext.

Antwort von Keatext

vor 2 Jahren

Hi Sharon, thank you for taking the time to provide us feedback. We have worked numerous improvements on the platform and are releasing very exciting new features shortly. As a more specific response to all your points, we believe we can help with a short training session as all the points above are already available in the platform. Please connect with us on sales@keatext.com and we will be very happy to show you the results and get your feedback! Thank you very much,

Sarwan
Sarwan
Student in Indien
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Does most of the work on its own, and easy to use

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

I love the user interface and how easy it is to move between pages. and we can just keep clicking on the words to go deeper.

Nachteile:

the thesaurus function is a bit annoying. Sometimes even after we merge the words, they are still visible as separate words. It would be nice if a word cloud can be generated for the entire database

Antwort von Keatext

vor 4 Jahren

Hi Sarwan, Glad you enjoyed the overall experience. I wonder what went wrong with the groups back when you were using it. We'll keep an eye on it, thanks for the heads up! You're right, there's no word cloud function in the app, but it's easy to make them using data export. (The world is divided in word cloud haters and word cloud lovers, we thought we'd stay neutral so we can have them all as customers. :D) Thank you for the review, it contained valuable feedback! Tatiana