Was ist MyCRMDashboard?

MyCRMDashboard, das Hypotheken-CRM, wurde speziell für Hypothekengeber entwickelt. Geeignet für Unternehmen mit mehr als 5 Kreditberatern. Die nutzerfreundliche SaaS-Lösung umfasst automatisiertes Marketing auf Basis von über 45 Jahren Erfahrung in der Branche. Steigere die Anzahl der sich wiederholenden Geschäfte, Empfehlungen, Bewertungen, Referenzen und mehr. Die integrierte anbietergesteuerte Automatisierung unterstützt Kreditgeber dabei, die Kundenbindung zu steigern, neue Geschäftsmöglichkeiten zu schaffen und die Kosten für die Kreditvergabe zu senken.

Wer verwendet MyCRMDashboard?

Hypothekengeber, Banken und Kreditgenossenschaften, die nach einem schlüsselfertigen Hypotheken-CRM für Lead-Generierung mit automatisiertem Marketing suchen.

MyCRMDashboard – Details

Continuity Programs

1973 gegründet

MyCRMDashboard – Details

Continuity Programs

1973 gegründet

MyCRMDashboard – Videos und Bilder

MyCRMDashboard Software - 1 - Vorschau
MyCRMDashboard Software - 2 - Vorschau
MyCRMDashboard Software - 3 - Vorschau
MyCRMDashboard Software - 4 - Vorschau
MyCRMDashboard Software - 5 - Vorschau

Kosten ähnlicher Produkte wie MyCRMDashboard vergleichen

Startpreis

49,99 $/Monat
99,00 $/Monat
N/A
550,00 $/Monat

Kostenlose Version

Kostenlose Version Nein
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Ja
Kostenlose Version Nein

Gratis Testen

Gratis Testen Nein
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Ja
Gratis Testen Nein

MyCRMDashboard – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • Chat

Einsatz

  • Cloud, SaaS, webbasiert

Training

  • Persönlich
  • Live Online
  • Webinare

Funktionen von MyCRMDashboard

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Aktivitäts-Verfolgung
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anpassbare Felder
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenplanung
  • Berichterstattung und Statistik
  • Beziehungs-Nachverfolgung
  • CRM
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drag-and-Drop
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail Marketing
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Finanzmanagement
  • Für Finanzinstitutionen
  • Gebietsmanagement
  • Kalender-Synchronisierung
  • Kalenderverwaltung
  • Kampagnenmanagement
  • Kontaktmanagement
  • Kostenverfolgung
  • Kundendatenbank
  • Kundenmanagement
  • Lead-Erfassung
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mobiler Zugriff
  • Pipeline-Management
  • Prognose
  • Suchen / filtern
  • Team-Aufgaben
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Verkaufsberichte
  • Vorlagen-Management
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Workflow-Management
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige CRM Software für Banken & Finanzdienstleister Liste

  • API
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Anpassbare Berichte
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung und Statistik
  • Buchhaltung
  • Compliance Management
  • Darlehen-Entstehung
  • Direktes Mailmanagement
  • Dokumentenmanagement
  • Dokumentenspeicher
  • Drittanbieter-Integration
  • Drittpartei-Darlehensvergabe
  • Drucken von Flyern
  • E-Mail Marketing
  • Elektronische Applikationen
  • Für Kreditnehmer
  • Gewerbliche Hypotheken
  • HUD Abrechnungserklärung
  • Immobiliensteuer-Management
  • Inkasso-Management
  • Integrierte Anbieterdienste
  • Kontakt-Datenbank
  • Kontaktmanagement
  • Kredit-Berichterstattung
  • Kredit-Management
  • Kredit-Serviceabwicklung
  • Kreditgeber suchen
  • Kundenaussagen
  • Kundendatenbank
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Branchen
  • Mischkonzern
  • Outsource-Verarbeitung
  • Pipeline-Management
  • Preismanagement
  • Schließen von Dokumenten
  • Solawechsel
  • Staatliche Kredite
  • Suchen / filtern
  • Tilgungsplan
  • Treuhandverwaltung
  • Umfinanzierungs-Management
  • Visuelle Präsentation
  • Vorab-Qualifizierung
  • Wohn-Hypotheken
  • Workflow-Management
  • Zahlung-Nachverfolgung

Siehe die vollständige Hypotheken Software Liste

  • Aktivitäts-/Newsfeeds
  • Aktivitäts-Dashboard
  • Alarmfunktion / Benachrichtigungen
  • Anpassbare Berichte
  • Anrufprotokoll
  • Aufgabenmanagement
  • Aufgabenmanagement
  • Berichterstattung / Analyse
  • Bestenlisten
  • Daten-Import / -Export
  • Dokumentenmanagement
  • Drittanbieter-Integration
  • E-Mail-Management
  • E-Mail-Vorlagen
  • Elektronische Unterschrift
  • Ereignisgesteuerte Aktionen
  • Erinnerungen
  • Ertragsmanagement
  • Filesharing
  • Gebietsmanagement
  • Kalenderverwaltung
  • Kanban-Tafel
  • Kommentare / Notizen
  • Kundenspezifisches Branding
  • Lead Scoring
  • Leadmanagement
  • Live-Chat
  • Mobile App
  • Mobiler Zugriff
  • Planungs-Tools
  • Produktkatalog
  • Provisionsmanagement
  • Prozess-/Workflow-Automatisierung
  • Sales-Pipeline-Management
  • Suchen / filtern
  • Terminplanung
  • Transfer / Weiterleitung
  • Verfolgung von Interaktionen
  • Werkzeuge zur Zusammenarbeit
  • Zielsetzung / Nachverfolgung
  • Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Siehe die vollständige Sales Tracking Software Liste

Alternativen für MyCRMDashboard

Mehr Alternativen zu MyCRMDashboard

Erfahrungen mit MyCRMDashboard

Alle 44 Nutzerbewertungen lesen

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Bewertung

5
20
4
19
3
4
2
1

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001
Jett L.
Jett L.
Project Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bankwesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Hands-Free, A++ Customer Support, Great Service

5 vor 3 Jahren

Kommentare: Our business is extremely satisfied with our choice of CRM and would strongly recommend MyCRMDashboard.

Vorteile:

The best thing about MyCRMDashboard is that it's a hands-free - a great way to stay in touch with customers without tying up you resources. The ClientTracker generates mortgages leads by scrubbing the national change of address database and CP sends postcards to the new addresses.

Nachteile:

There should be a section of the CRM dashboard that tracks what marketing material that is being sent out and it should notify users whenever new material is added. However, Continuity Program's team is extremely responsive and helpful; upon request, they will send you the current marketing material.

Antwort von Continuity Programs

vor 3 Jahren

Thanks for leaving a review! The team here at Continuity Programs is delighted to receive a perfect 5 star rating! We are happy to hear that you would strongly recommend our mortgage CRM. Also, it is so great to know you enjoy the hands-free way to stay in touch with customers. Regarding your comment about a section in the CRM to view the marketing material that is being sent, I am going to pass this along to our development team. Also, you are able to submit these types of feature requests directly through the CRM to our development team when you are logged in. Thanks again!

Molly S.
Loan officer in USA
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Overall a great CRM system

4 vor 3 Jahren

Kommentare: Overall I really like the system. I have used a few different CRM systems and this is the most logical and user friendly.

Vorteile:

It is easy and quick to use--automation is good and I like the outgoing messages.

Nachteile:

I would like to be able to download directly from Encompass. We have been manually entering leads. Also, It would be nice if there were some templates available to pick from...i.e. sending a birthday message with some graphics/

Antwort von Continuity Programs

vor 3 Jahren

Thank you for leaving a review! The team here at Continuity Programs is delighted to hear such wonderful feedback. We are happy to hear that our mortgage CRM is the most logical and user friendly system you have used! Regarding your comment integrating with Encompass, we do have an interface for that. I am going to pass this along to your Account Manager to see if your company is in the queue to be integrated. Also, there are automated birthday messages that go out in some programs and I will have the Customer Service team reach out to you with some info on that. Thanks again!

Michael H.
Mortgage Planner in USA
Bankwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Serviceable CRM but Needs More Targeted Campaigns and Preapproval Drip Campaigns

3 vor 3 Jahren

Kommentare: I would give them a 5-6 out of 10 because we went from no CRM to now having something but I would still again love to see more improvement with this.

Vorteile:

The software does what most lenders need - keeps in touch and sends birthday emails but I feel as though it could be so much more.

Nachteile:

I would like to be able to market to my preapproval clients and have the system pull those through with a variety of campaigns (low credit, saving money, paying debts down, homebuying 101, etc).

Antwort von Continuity Programs

vor 3 Jahren

Thanks for leaving a review! The team here at Continuity Programs is happy to hear your feedback. Regarding your suggestion on targeted marketing campaigns, I am going to pass along a feature request to our development team. We do have credit coaching and first time homebuyer campaigns, and perhaps some others! I will have our Customer Service team reach out to you with more information. Thanks again!

Jamie O.
Jamie O.
Real Estate Loan Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bankwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Customer Support is Outstanding

4 vor 3 Jahren

Kommentare: We are making more consistent communications with our past customers.

Vorteile:

The support we have received from representative is incredible. Representative is very friendly and knowledgeable about the product she supports.

Nachteile:

Sometimes the notification e-mails go to my junk mail.

Antwort von Continuity Programs

vor 3 Jahren

Thanks for leaving a review! The team here at Continuity Programs is delighted to hear such wonderful feedback. We are happy to hear that our mortgage CRM is helping you communicate consistently with your past customers! Regarding your comment on notification emails sometimes going to your junk, I am going to pass this along to our development team to investigate. In the meantime, it may help if you add us to your Safe Sender List on your end. Thanks again!

Eric V.
Mortgage Loan Officer in USA
Bankwesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use system.

4 vor 3 Jahren

Vorteile:

Easy to use, and colorful also. The gauges that you use that look like automobile gauges are easy to use and see at a glance.

Nachteile:

It would be nice to have an active link on the website for the realtors that are listed. That way you could click on it and contact them very easily.

Antwort von Continuity Programs

vor 3 Jahren

Thanks for leaving a review! The team here at Continuity Programs is thrilled to hear such good feedback, and we are happy to hear that you find our mortgage CRM easy to use. Regarding your suggestion on active links, I am going to pass along a feature request to our development team. You are able to submit these types of feature requests directly through the CRM to our development team when you are logged in. Thanks again!