Was ist MyCRMDashboard?

MyCRMDashboard, das Hypotheken-CRM, wurde speziell für Hypothekengeber entwickelt. Geeignet für Unternehmen mit mehr als 5 Kreditberatern. Die nutzerfreundliche SaaS-Lösung umfasst automatisiertes Marketing auf Basis von über 45 Jahren Erfahrung in der Branche. Steigere die Anzahl der sich wiederholenden Geschäfte, Empfehlungen, Bewertungen, Referenzen und mehr. Die integrierte anbietergesteuerte Automatisierung unterstützt Kreditgeber dabei, die Kundenbindung zu steigern, neue Geschäftsmöglichkeiten zu schaffen und die Kosten für die Kreditvergabe zu senken.

Wer verwendet MyCRMDashboard?

Hypothekengeber, Banken und Kreditgenossenschaften, die nach einem schlüsselfertigen Hypotheken-CRM für Lead-Generierung mit automatisiertem Marketing suchen.

Wo kann MyCRMDashboard bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Continuity Programs
  • Ansässig in Walled Lake, USA
  • 1973 gegründet
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Continuity Programs
  • Ansässig in Walled Lake, USA
  • 1973 gegründet
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MyCRMDashboard – Videos und Bilder

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MyCRMDashboard

49,99 $/Monat
Kostenlose Version
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39,00 $/Monat
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99,00 $/Monat
Kostenlose Version
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Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen

MyCRMDashboard Funktionen

  • E-Mail Marketing
  • Kontaktmanagement
  • Kundendatenbank
  • Leadmanagement
  • Marketing-Automatisierung

Alternativen für MyCRMDashboard

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Bewertungen über MyCRMDashboard

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,3
Benutzerfreundlichkeit
4,4
Kundenservice
4,6
Funktionen
4,2
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,3

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
45%
4
43%
3
9%
2
2%
Jett
Jett
Project Analyst in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bankwesen, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Hands-Free, A++ Customer Support, Great Service

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Our business is extremely satisfied with our choice of CRM and would strongly recommend MyCRMDashboard.

Vorteile:

The best thing about MyCRMDashboard is that it's a hands-free - a great way to stay in touch with customers without tying up you resources. The ClientTracker generates mortgages leads by scrubbing the national change of address database and CP sends postcards to the new addresses.

Nachteile:

There should be a section of the CRM dashboard that tracks what marketing material that is being sent out and it should notify users whenever new material is added. However, Continuity Program's team is extremely responsive and helpful; upon request, they will send you the current marketing material.

Antwort von Continuity Programs

vor 4 Jahren

Thanks for leaving a review! The team here at Continuity Programs is delighted to receive a perfect 5 star rating! We are happy to hear that you would strongly recommend our mortgage CRM. Also, it is so great to know you enjoy the hands-free way to stay in touch with customers. Regarding your comment about a section in the CRM to view the marketing material that is being sent, I am going to pass this along to our development team. Also, you are able to submit these types of feature requests directly through the CRM to our development team when you are logged in. Thanks again!

Molly
Loan officer in USA
Finanzdienstleistungen, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Overall a great CRM system

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Overall I really like the system. I have used a few different CRM systems and this is the most logical and user friendly.

Vorteile:

It is easy and quick to use--automation is good and I like the outgoing messages.

Nachteile:

I would like to be able to download directly from Encompass. We have been manually entering leads. Also, It would be nice if there were some templates available to pick from...i.e. sending a birthday message with some graphics/

Antwort von Continuity Programs

vor 3 Jahren

Thank you for leaving a review! The team here at Continuity Programs is delighted to hear such wonderful feedback. We are happy to hear that our mortgage CRM is the most logical and user friendly system you have used! Regarding your comment integrating with Encompass, we do have an interface for that. I am going to pass this along to your Account Manager to see if your company is in the queue to be integrated. Also, there are automated birthday messages that go out in some programs and I will have the Customer Service team reach out to you with some info on that. Thanks again!

Sherry
Asst. Vice President / Branch Manager in USA
Bankwesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

I haven't had any leads that have turned into a new loan or additional product with a customer.

3,0 vor 4 Jahren

Kommentare: Keeps my name in the mind of my customers and prospective referrers.

Vorteile:

It is easy to add contacts. I try to enter prospects monthly but will use the software weekly as needed if there is a Hot Lead. I have received thank you replies to some of the quarterly e-mails sent to my contacts which enhances the customer relationship. It is good to keep my name and contact information in the forefront.

Nachteile:

Some leads take alot of research to determine if the potential buyer / seller is the correct person to contact. Value is unknown as I do not know the cost. However it doesn't appear that many of my peers have had many results.

Antwort von Continuity Programs

vor 4 Jahren

Thanks for leaving a review! The team here at Continuity Programs is thrilled to hear such good feedback, and we are proud to hear that you find our mortgage CRM easy to use, and you enjoy that it keeps your name in front of your customers and prospective referrers. Regarding your comment about taking time to research the leads, I would like to discuss this further regarding your specific leads! Please let me know when you would like to schedule a call. Thanks again!

Jamie
Jamie
Real Estate Loan Officer in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Bankwesen, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Customer Support is Outstanding

4,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We are making more consistent communications with our past customers.

Vorteile:

The support we have received from representative is incredible. Representative is very friendly and knowledgeable about the product she supports.

Nachteile:

Sometimes the notification e-mails go to my junk mail.

Antwort von Continuity Programs

vor 4 Jahren

Thanks for leaving a review! The team here at Continuity Programs is delighted to hear such wonderful feedback. We are happy to hear that our mortgage CRM is helping you communicate consistently with your past customers! Regarding your comment on notification emails sometimes going to your junk, I am going to pass this along to our development team to investigate. In the meantime, it may help if you add us to your Safe Sender List on your end. Thanks again!

Eric
Mortgage Loan Officer in USA
Bankwesen, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Easy to use system.

4,0 vor 4 Jahren

Vorteile:

Easy to use, and colorful also. The gauges that you use that look like automobile gauges are easy to use and see at a glance.

Nachteile:

It would be nice to have an active link on the website for the realtors that are listed. That way you could click on it and contact them very easily.

Antwort von Continuity Programs

vor 4 Jahren

Thanks for leaving a review! The team here at Continuity Programs is thrilled to hear such good feedback, and we are happy to hear that you find our mortgage CRM easy to use. Regarding your suggestion on active links, I am going to pass along a feature request to our development team. You are able to submit these types of feature requests directly through the CRM to our development team when you are logged in. Thanks again!