Wer nutzt diese Software?

Office Chat ist eine intelligente und sichere App für Instant-Messaging in Unternehmen mit zwei bis 100 Mitarbeitern in einer Vielzahl von Branchen ‒ für medizinische Dienstleistungen, Versicherungen und Immobilien und nicht gewinnorientierte Organisationen.

Durchschnittliche Bewertung

158 Bewertungen
  • Gesamt 4.5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 4.5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $25/Monat
    Preisinformationen
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja, Kostenlose Testversion
  • Einsatz Installiert - Mac
    Cloud, SaaS, Web
    Installiert - Windows
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Support während der Geschäftszeiten
    Online

Angaben zum Hersteller

  • MangoApps
  • http://www.mangoapps.com
  • Gegründet 2008

Über Office Chat

Office Chat ist eine HIPAA-konforme Messaging-Lösung auf Desktops und Mobilgeräten für kleine und mittlere Unternehmen. Es verfügt über Funktionen wie Lieferbestätigung, Prioritäts-Messaging, Gruppen-Messaging, 1-zu-1-Messaging, Broadcast-Messaging, sichere Anhänge, eingebaute Integrationen und vollständige administrative Kontrolle für eine breite Palette von Branchen ‒ für medizinische Dienste, Versicherungen, Immobilien, Reparaturdienste, Reinigungsdienste, Reiseveranstalter, Anwaltskanzleien, Automobilindustrie, Fertigung, Bildungsinstitute und nicht gewinnorientierte Organisationen.

Office Chat Funktionen

  • Blogs
  • Chat/Messaging
  • E-Mail-Management
  • Fotogalerie
  • Mitarbeiterverzeichnis
  • Newsletter-Management
  • Teilen in sozialen Medien
  • Telefonie
  • Umfrage-Management
  • Veranstaltungskalender

Empfohlene Produkte

Die hilfreichsten Reviews für Office Chat

Our whole office loves officechat it is easy to use and a great way to pass on messages.

Mit Google übersetzen Bewertet am 15.3.2018
Rebecca S.
Travel Agent
Einzelhandel, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
4 / 5
Kundenbetreuung
4 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: That you can have a group chat in the office, as a travel agency if we want to send a message to multiple people we can. It is so easy to just type a message and send it instead of having to write it out on paper (saving paper aswell which is a bonus). Price is very good also!
One thing I REALLY like is that it shows two green ticks once it has been delivered so that I know it has actually reached the other person and I dont need to follow it up.

Nachteile: Sometimes the office chat will say 'idle' and then messages wont get delivered even when we have signed in, I think it does this when we havent used it for a bit during the day maybe? This is annoying because we use it every day.
Something I know everyone in this office would prefer is maybe like a box on the right hand side stay there until the message is opened so we know we have messages, I know it lights up orange but with so many icons down the bottom sometimes its hard to miss, I know a previous chat we used to have had this and it was much better to have something hover there to remind us we had messages.

Antwort des Softwareanbieters

von MangoApps an 20.12.2018

Rebecca, thank you for your review of Office Chat! We truly appreciate your feedback and are glad to have you as a customer. Also- i've passed along your feedback from the cons you listed. Cheers!

OfficeChat

Mit Google übersetzen Bewertet am 3.9.2018
Stephanie B.
Sr. IT & Telecom Admin
Marketing & Werbung, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
4 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: They prefer to be paid via credit card & do not really like invoicing. However, our company does not issue company credit cards & had to email back & forth asking if possible to set up for invoicing instead of credit cards. They were very helpful & understood our situation & were willing to make the change for us - even though this is not the norm for them.

Vorteile: When we did our research for a new officechat software, we were really impressed with the features that are available & the ease of use for the end users. Setting up the users is very simple & easy. Just needed to give the end users admin rights to install the software. Very easy to create groups & place people within. Reporting is really great & one is able to turn on & off features with a click on a button. The self destruct can be set with a timer which comes in handy when discussing private & confidential information.

Nachteile: When opening a ticket, waited for most times 24 hours to hear back from them. However, they do have the option to call in if required, however, since this is a virtual company, they prefer either chat or email

Antwort des Softwareanbieters

von MangoApps an 16.12.2018

Thank you for your review Stephanie! We're happy to see that OfficeChat has been a good solution for your business. I hope that future support requests are handled more quickly, we appreciate your patience as you grow with us! Cheers

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