SkypeTime

SkypeTime

von Hardpoint

Wer verwendet SkypeTime?

Aktuelle Benutzer von Skype for Business.

Was ist SkypeTime?

Erfasst Statistiken und erstellt anhand des Anwesenheitsstatus von Mitarbeitern in Skype for Business Berichte über die Tätigkeit von Mitarbeitern.

SkypeTime – Details

Hardpoint

https://skype-time.com

Gegründet 2009

SkypeTime – Preisübersicht

SkypeTime ist verfügbar ab 5,00 $/Monat. SkypeTime bietet keine Gratisversion, aber eine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für SkypeTime findest du unten.

Startpreis

5,00 $/Monat

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Ja

Einsatz

Installiert - Mac

Cloud, SaaS, Web

Installiert - Windows

Training

Live Online

Dokumentation

Kundenbetreuung

24/7 (Live Vertreter)

Online

SkypeTime Funktionen

Mitarbeiterüberwachung Software
Alarmfunktion / Benachrichtigungen
Aufzeichnung der Bildschirmaktivität
Browserverlauf
Employee Activity Monitoring
Employee Email Monitoring
Fernbedienung
Produktivitätsanalyse
Tastendruck-Aufzeichnung
Zeitverfolgung
Überwachung von Inaktivitätszeiten

SkypeTime – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 302 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.5/5
Benutzerfreundlichkeit
4.5/5
Kundenservice
4.3/5
Funktionen
4.3/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
4.3/5
Pankaj R.
Software Engineer
Computer-Software, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.2.2019

"Great tool for Meetings, Screen Sharing and Chatting"

Kommentare: It's great tool for managing meetings, group messages and file sharing. I have been using it personally to see my peer desktop and get the issue resolved. Microsoft to need to work on the performance on desktop sharing over skype as it is slow then MSRA when compared to screen refresh rate.

Vorteile: The communication methods are quick and easy.
Configuration to send missed conversation to associated email is great way to send your message.
Keep tracking of the people, who are available and who aren't. I would say to keep tracking your peer or subordinate.
Great tool for meetings. You can send group messages to people while they are in meeting.
Great tool for screen sharing. You can add people as many you want to while sharing the screen.
Chatting tool is awesome. Maintain the Bold/Italic/Underline and have smilies with great support.

Nachteile: Sometime, when someone is sharing screen, the screen stuck and other people won't see screen refresh.
It hang up sometime when sharing file to multiple people at once, in group meeting.
When attending meeting, the status doesn't change to 'In Meeting' status. It fails sometime.
When someone is sharing screen, and you grant access to their system, it take time to refresh on screen. Little show here. I have to request for MSRA (Microsoft Windoes Remote Access) in those cases, as it has good refresh rate.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 11.2.2019
Hericksenn B.
network analyst
Telekommunikation, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.7.2019

"Skype use at work"

Kommentare: use it in the company with the paid version to make meetings and selective process.

Vorteile: skype and a free program where you can make video call, send and receive files if you are using the paid version can make a video conference or a voice call.

Nachteile: if you are using the free version and everything is not released for you to use it is not really free.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 16.7.2019
Elizabeth A.
Behavioral Therapist
Krankenhausversorgung & Gesundheitswesen, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    Nicht bewertet
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Nicht bewertet
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020

"SkypeTime- Perfect for Work & Leisure"

Kommentare: I absolute love SkypeTime! It has saved me a ton of money, time, and kept me connected with those that matter most.

Vorteile: I absolutely love that it’s free, easy-to-use, and provides awesome sound & video quality. SkypeTime definitely makes it easy to stay connected with distant family, friends, and even co-workers. I usually make conference calls and send files through this medium, as well as send instant messages and make video calls.

Nachteile: SkypeTime relies heavily on internet connection, therefore, if you have poor internet connection you may encounter dropped calls or poor sound quality.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.2.2020
Md shafikul I.
General Manager
Buchhaltung, 501-1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
  • Gesamtbewertung
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4/5
  • Kundenbetreuung
    4/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.3.2020

"Excellent Software "

Kommentare: There are a lot of deviations associated with using the software so I can say that I will do such editing for staff. Videos can be monitored by video with them. So I can say that everything is fine in some aspects. Sometimes there is a problem with the update. If it is fixed then it is very nice

Vorteile: The software is very nice and I can communicate with all my employees through it and monitor their activities by doing it at different times. Through video calls, I think I have benefited a lot from using the software.

Nachteile: Another point I would like to make is that no matter how difficult it is to use a software, it does not matter as much as it has some bad aspects.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.3.2020
Julie K.
Data Manager
Internet, 2-10 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    2/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    2/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    1/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1/5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.9.2018

"Skype for calling and business conferences is sketchy at best"

Kommentare: I don't like that i can't get in touch with a human when i need customer service for skype. Epic fail.

Vorteile: I like that i have all of my clients at my fingertips and that I can speak with them at a moments notice. It is very easy to add people into a group chat and I like that the software shows you when someone is typing - that is a very valuable tool for me.

Nachteile: I have a huge problem with skype calls. Over the last 3 years, the calls don't link up, they don't conference, sometimes the client can't hear me, etc. I don't use skype conferencing ever for this reason. I can't afford to have this issue in my business.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 12.9.2018