Nielsen Marketing Cloud

Nielsen Marketing Cloud

von Nielsen

Wer verwendet Nielsen Marketing Cloud?

Designed for advertisers, agencies, CPG retailers & manufacturers and media owners, it is a cloud-based marketing analytics platform that helps plan and measure sales and marketing activities.

Was ist Nielsen Marketing Cloud?

Cloud-based planning tool that helps measure, analyze & gain insights into sales & marketing data & drive innovation across operations.

Nielsen Marketing Cloud – Details

Nielsen

http://www.nielsen.com/us/en/solutions.html

Nielsen Marketing Cloud – Preisübersicht

Nielsen Marketing Cloud bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion. Weitere Preisinformationen für Nielsen Marketing Cloud findest du unten.

Preisinformationen

Contact Nielsen for pricing details.

Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

Einsatz

Cloud, SaaS, Web

Nielsen Marketing Cloud Funktionen

Marketing Analysesoftware
A/B-Tests
Customer Journey Mapping
Dashboard
Kampagnen-Tracking
Kanalzuordnung
Leistungskennzahlen
Prädiktive Analytik
ROI-Tracking
Social Media-Kennzahlen
Website-Analytik
Ausgabenmanagement
Budgetierung/Prognosen
Kollaboration
Marketingkalender
Medien-Planung
Projektmanagement
Prädiktive Analytik
Präsentations-Tools
Roadmapping
Zielsetzung / Nachverfolgung

Nielsen Marketing Cloud – Nutzerbewertungen

Zeigt 5 von 8 Nutzerbewertungen

Gesamt
4.2/5
Benutzerfreundlichkeit
4.1/5
Kundenservice
3.8/5
Funktionen
3.8/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
3.6/5
Juan cesar G.
Freelance Programmer
Marketing & Werbung, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    4/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    9/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.8.2018

"Nielsen Marketing Cloud is an excellent software to get to know consumers"

Kommentare: thanks to Nielsen Marketing Cloud we have metadata and we know all the clients in several regions of the world, which helps us to continue advancing in our online marketing strategy

Vorteile: What I like most about Nielsen Marketing Cloud is that it helps us improve our marketing by making our advertising effective, thanks to its reports we can see the customs of the users and the trends of the moment.

Nachteile: I think the price is somewhat high, but it is an excellent software

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 7.8.2018
Myriam C.
Translator
Übersetzung und Lokalisierung, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Unrated
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    4/5
  • Likelihood to Recommend
    7/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.2.2020

"Something more"

Kommentare: It's some years I've been using this software and I never had any problem, I even enjoy something got with the point earned.

Vorteile: WHat I like is that there is nothing I should do, just use my computer as usual and the software does the job.

Nachteile: What I don't like is that someone else can see all what I do with my computer, but by now I did not have any problem about that.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 5.2.2020
Verifizierter Rezensent
Sales
13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    5/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5/5
  • Kundenbetreuung
    5/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5/5
  • Likelihood to Recommend
    Unrated
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.5.2018

"Nielsen makes its easy to calculate data that we can then provide to customers. "

Vorteile: The support team is amazing, they have the most accurate data in the world and they are able to give estimates immediately.

Nachteile: The building of segments vs. audiences is confusing, and often times you have to wait for all of the data to load before you can even begin building estimates.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 9.5.2018
Allen M.
Performance Analyst
Marketing & Werbung, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
  • Overall Rating
    4/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    3/5
  • Kundenbetreuung
    Unrated
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    Unrated
  • Likelihood to Recommend
    8/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.11.2019

"Go-to for TV/OLV performance campaigns"

Kommentare: Unreliable tech backed by clearly hard working, caring people.

Vorteile: Product support teams are the most enjoyable aspect of this offering, they are always quick in response and resolution.

Nachteile: This software is the most frequently down of any that I have access to. For being an industry standard, I think the reliability could be greatly improved.

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 27.11.2019
Junde W.
Analyst
Marketing & Werbung, 10.001+ Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Overall Rating
    3/5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3/5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    2/5
  • Kundenbetreuung
    2/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    2/5
  • Likelihood to Recommend
    5/10
  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.7.2019

"Verification - Nielsen"

Vorteile: Able to get the analytics/reporting that was required

Nachteile: Trafficking and analytics can be improve

  • Quelle des Nutzers 
  • Bewertet am 25.7.2019