Rep Order Management

Was ist Rep Order Management?

A Sales Platform Engineered for Manufacturer's Reps

Created specifically for HVAC manufacturer's representatives, our platform is designed to
help you manage your pipeline and drive sales with greater efficiency.

- Interactive Bid Calendar
- Quote Your way With or Without Templates
- Real-Time Commissions Calculation and Reconciliation
- Fully Integrated Project Management
- Create Sales Orders in Seconds
- Track Ship Date and Delivered Date

Wer verwendet Rep Order Management?

Manufacturers' Reps in the HVAC market

Wo kann Rep Order Management bereitgestellt werden?

Cloud, SaaS, webbasiert

Über den Anbieter

  • Rep Order Management
  • 2016 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

Vereinigte Staaten

Sprachen

Englisch

Über den Anbieter

  • Rep Order Management
  • 2016 gegründet
  • Telefon-Support
  • Chat

Erhältlich in diesen Ländern

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Englisch

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Kosten ähnlicher Produkte wie Rep Order Management vergleichen

Rep Order Management

50,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
49,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen
Nicht verfügbar
Kostenlose Version
Gratis Testen
35,00 $/Monat
Kostenlose Version
Gratis Testen

Rep Order Management Funktionen

  • Angebote / Schätzungen
  • Anpassbare Vorlagen
  • Arbeitsauftragsverwaltung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Für HLK-Unternehmen
  • Gebot-Management
  • Kosten-Datenbank
  • Kostenschätzung

Alternativen für Rep Order Management

ServiceTitan ist eine führende Business-Software, die die Art und Weise verändert, wie Außendienstbetriebe im privaten und gewerblichen Bereich ihre Geschäfte abwickeln.
Commusoft ist eine All-in-one-Servicesoftware für Klempner, HLK, Elektrik und sonstige Wartungsunternehmen ab drei Mitarbeitern.
GetCost help small businesses to grow by spending more time on what you do and less time on managing and keeping track of your estimate
The only field service management software that pays for itself.
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Einfach zu verwendende cloudbasierte Planungs- und Kalkulationsanwendung für Elektrounternehmen, Mechaniker, Sanitärfirmen und sogenannte Low-Voltage-Auftragnehmer.
Mobiler Außendienst leicht gemacht. Verbinde dein Büro, mobile Mitarbeiter und Kunden miteinander. Die Zukunft des Außendienstmanagements.
All MUST HAVE features gathered in one place to run successful business in service industry.

Bewertungen über Rep Order Management

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
5,0
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
5,0
Funktionen
5,0
Preis-Leistungs-Verhältnis
5,0

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
100%
Chris
Chris
Senior Vice President in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

The AQ Program has been very flexible and customizable to our needs. It has been a great fit for us.

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: We're experiencing better visibility for our project opportunities, unified look to our proposals across multiple offices, and reducing the amount of time to develop a proposal. I am sure that higher closure rates and higher margins will be attained.

Vorteile:

It was developed specifically for manufacturers reps and incorporates the processes, features and functionality required by that focused group. It is flexible to our needs. The AQ staff has been great to work with to identify and understand our needs and make adjustments to suit our use.

Nachteile:

Not too much not to like, but wish some of the formatting features were somehow a little simpler to align the scope information on the printed proposal. Requires a little bit of an iterative approach to make it look correct.

Dan
Owner in USA
Maschinerie, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

AccuQuote is an easy to use. Provides consistency and track-ability to our quotes.

5,0 vor 4 Jahren

Kommentare: being able to track quotes and follow up more easily

Vorteile:

Once templates were set up, preparing a quote become fast and easy. Being able to see reports on how many quotes are pending, won, and lost is very helpful. We can more easily priorities projects and follow up on open proposals quickly.

Nachteile:

The software is still early in its development so there are minor bugs and idiosyncrasies that need to be worked around. The developer is very easy to work with in terms of taking the feedback and implementing changes/improvements.

Kathy
Administrative assistant in USA
Regierungsbeziehungen, 5.001-10.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Can track deals real time

5,0 letztes Jahr

Kommentare: User has helped what others bidding helped price products

Vorteile:

It’s really helped manage our department by tracking deals in real time its easy to use and dramatically increased productivity

Nachteile:

There’s nothing we don’t like it’s awesome software every company needs to be competitive and give you edge