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Was ist Amplifi.io?

Produktmarken benötigen DAM und PIM zusammen in einer Technologie. Amplifi.io ist laut Herstellerangaben der einzige All-in-one-Content-Hub, der speziell entwickelt wurde, um Unternehmen bei der Organisation, Verwaltung und Verteilung von Produktbildern, Videos, Dokumenten und Produktinformationen zu unterstützen. Mit der erweiterten KI-Indexierungs- und Suchfunktion kannst du deinen Mitarbeitenden und Partnern ermöglichen, Inhalte abzurufen. Skullcandy, Roland, Targus, Dorman, Kanto, K&N und andere vertrauen darauf.

Wer verwendet Amplifi.io?

Marketingabteilung bei Produktherstellern / Marken mit Tausenden von SKUs oder Media Assets, die alle schnell organisiert, umgesetzt und mit relevanten Personen, Partnern und Programmen geteilt werden müssen.

Amplifi.io Software - 1
Amplifi.io Software - 2
Amplifi.io Software - 3
Amplifi.io Software - 4
Amplifi.io Software - 5

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Amplifi.io

Amplifi.io

4,9 (50)
12.000,00 $
Jahr
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
75
5
4,7 (50)
4,9 (50)
4,8 (50)
VS.
Startpreis
Preisoptionen
Funktionen
Integrationen
Benutzerfreundlichkeit
Preis-Leistungs-Verhältnis
Kundenservice
Keine Preise gefunden
Kostenlose Version
Kostenlose Testversion
63
36
4,4 (676)
4,4 (676)
4,5 (676)
Die grünen Bewertungsbalken geben an, welches Produkt gemessen an der Durchschnittsbewertung und der Zahl der Bewertungen am besten abschneidet.

Weitere gute Alternativen zu Amplifi.io

Canto
Am besten bewertete Funktionen
Dokumentenspeicher
Versionskontrolle
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Bynder
Am besten bewertete Funktionen
Bibliothek von Vermögenswerten
Dokumentenspeicher
Suchen / filtern
Acquia DAM (Widen)
Am besten bewertete Funktionen
Asset Sharing
Dokumentenspeicher
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Webdam
Am besten bewertete Funktionen
Versionskontrolle
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Salsify
Am besten bewertete Funktionen
Katalogisierung / Kategorisierung
Suchen / filtern
Werkzeuge zur Zusammenarbeit
Frontify
Am besten bewertete Funktionen
Asset Sharing
Brand Guidelines
Zugriffskontrollen / Berechtigungen
Syndigo
Am besten bewertete Funktionen
Für dieses Produkt wurden noch keine Funktionen durch Nutzer bewertet.
Plytix
Am besten bewertete Funktionen
Datenqualitätskontrolle
Digital Asset Management
Katalogisierung / Kategorisierung
Amazon S3
Am besten bewertete Funktionen
Datenspeicher-Management
Verschlüsselung
Zugriffskontrollen / Berechtigungen

Bewertungen über Amplifi.io

Durchschnittliche Bewertung

Gesamt
4,9
Benutzerfreundlichkeit
4,7
Kundenservice
4,8
Funktionen
4,8
Preis-Leistungs-Verhältnis
4,9

Nutzerbewertungen nach Unternehmensgröße (Angestellte)

  • <50
  • 51-200
  • 201-1.000
  • >1.001

Bewertungen nach Punktzahl finden

5
88%
4
12%
Andrew
Andrew
Vice President, Marketing & Channel Management, Americas in USA
Verifizierter Nutzer auf LinkedIn
Unterhaltungselektronik, 501–1.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

A great tool to manage our sales and marketing content!

5,0 vor 6 Jahren

Kommentare: All content in one place and customized solutions for our sales team to create their own line lists. Soon we hope to have a tool that will create custom Product Recommender sheets that are often highly requested to get information to customers quickly.

Vorteile:

All of our images and assets are in one place. Our sales team can access all the content they need for customers and their own presentations. Marketing, eCommerce and other departments also have immediate access to all of the latest digital content for campaigns and website support. We also implemented customized solutions for our sales team that allow them to create their own customized line lists for customers. It is great to see sales use this tool every day, and the data we see shows power users are getting more content in front of more customers!

Nachteile:

Some of the newer users have a bit of a learning curve to get up to speed on how to utilize all the things we do. Luckily Amplif.io has helped us with video tutorials and trainings that makes it easy to understand and simple to use. We continue regular trainings to make sure all departments use this content in the right way for all of their needs.

Caroline
Sr. Marketing Manager in USA
Freizeit, Reisen & Tourismus, 11–50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 1-5 Monate
Herkunft der Bewertung

In Betracht gezogene Alternativen:

Finding Amplifi

5,0 vor 3 Jahren

Kommentare: Happy sales staff. Happy customers.

Vorteile:

1) Amplifi is centered around the day-in, day-out workings of a B2B sales model and B2C e-commerce model. There are a million small-midsize companies like ours that don't need a PIM. All we need is a way to distribute our digital assets and feed them into e-commerce sites. 2) It performs the core functions needed and it has some very nice value adds for our sales team. 3) The platform is intuitive - thus making it easy for business partners to "help themselves". 4) The technical support is fantastic because it is centered around their customer's needs, not around the software itself - an issue I find with most other platforms where their support finds customers almost a distraction from their real job, whatever that may be. This is true of a solid 80% of DAM and PIM providers.

Nachteile:

Can't think of a thing that I don't like.

Antwort von Amplifi.io

letztes Jahr

Thank you for your review Caroline. We are so thankful to hear about your positive experience using our software. We look forward to great things in the future!

George
Digital in Griechenland
Marketing & Werbung, 51–200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great assistant in Digital Asset Management

4,0 vor 2 Jahren

Vorteile:

Ease of use even for beginners. A value for money product, especially for large enterprises. Great for digital asset management between collaborators

Nachteile:

Better customer support, tutorial videos and added product features for intracompany tasks

Antwort von Amplifi.io

letztes Jahr

Hi George. Thank you for your feedback. We have taken your observations to heart and are working to improve the user experience by introducing in app messaging tools and expanding our knowledge base and support videos. We hope that you will be able to use these improvements over the coming weeks and months. Best regards!

Alexandra
North American Customer Experience Manager in USA
Unterhaltungselektronik, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Herkunft der Bewertung

Great way to keep assets organized for several different sales regions.

5,0 vor 4 Monaten

Vorteile:

I love how easy it is to upload assets and to collaborate with colleagues across the globe. The organization and interface are easy to use - there are so many possibilities and ways to organize assets. It is so easy to share asset files and folders with our vendors. Our Amplifi rep is so helpful and knowledgeable!

Nachteile:

There are really no downsides. There are a few features/capabilities I have asked about and I have been told they are all in development or to be released soon!

Paula
Senior Project Manager in USA
Gesundheit, Wellness & Fitness, 201–500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 1 Jahr
Herkunft der Bewertung

Efficient Data Asset Management

5,0 vor 6 Monaten

Vorteile:

Amplifi serves not just as an asset management system but also as an information system, significantly enhancing the efficiency of our creative team. It facilitates seamless storage and retrieval of information/files, making the process much easier than before. This information system capability has empowered our sales team to bring the latest materials and product information to the market from a centralized and up-to-date source.

Nachteile:

The use and search capabilities while on mobile view have proved to be a little bit of a challenge