Durchschnittliche Bewertung

456 Bewertungen
  • Gesamt 4.7/5
  • Benutzerfreundlichkeit 4.8/5
  • Kundenservice 4.5/5
  • Funktionen 4.6/5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 4.6/5

Produktinformationen

  • Kostenlose Version Nein
  • Gratis Testen Nein
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
    Mobile - iOS Native
    Mobile - Android Native
  • Training Live Online
    Webinare
    Dokumentation
  • Kundenbetreuung 24/7 (Live Vertreter)
    Online

Angaben zum Hersteller

  • OpenTable
  • https://restaurant.opentable.com/
  • Gegründet 1998

Über OpenTable for Restaurants

Online-Reservierungs- und Gästemanagement-Software für Restaurants. Restaurants wird geholfen, zu wachsen und zu gedeihen. Fast zwei Jahrzehnte Erfahrung in der Arbeit mit Restaurants aller Art erlaubt, ihre Reichweite zu erweitern, ihre Gäste zu bedienen, ihre Abläufe zu verfeinern und auf die Erkenntnisse einzugehen, die nur die Community liefern kann. Es reicht nicht aus, nur die Online-Buchung und das Floor-Management anzubieten. Nur OpenTable bringt dein Restaurant in die Tasche von 22 Millionen aktiven Gästen.

OpenTable for Restaurants Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Küchenmanagement
  • Menüverwaltung
  • Mitarbeitermanagement
  • Reservierung-Management
  • Tabellenverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management
  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • CRM
  • Drittpartei-Buchung
  • Gruppenreservierungen
  • Kundenbetreuung
  • Raten-Management
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Die hilfreichsten Reviews für OpenTable for Restaurants

Best SW for restaurant bookings

Bewertet am 13.9.2018
Robert T.
Sales & Marketing Manager
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Excellent product with whom we hope to be happy for many many years to come...

Vorteile: As we have 2 restaurants in our company, we are always looking new ways to promote them and to have less empty seats for lunch or dinner. We have found about OpenTable online, and we contacted them several years back. At that time they were only U.S. based, but last year when they spreader their network in Europe, we were the first company in our country that signed the contract with OpenTable.
Their training staff was great, introducing the system and training our staff.
As were the first users, we believe that we gain enough advantage for the time being and the fact that we were the first helped us to increase the business in our restaurant - times four....

Nachteile: In this part we would say the fees, but the fees are ridiculously small, we counted that we are spending or giving 2,5-3% of our revenue to OT, which is really small when you count the fact that any mediator would ask for 10%...

Great Product, But Self-Loyal

Bewertet am 12.12.2019
Allison W.
Operations Manager
Gastgewerbe, 201-500 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
4/5
Gesamt
4/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
2/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Overall OpenTable works for our large restaurant, but at some point we will be pursuing ways to keep or increase cover counts at less of an expense.

Vorteile: OpenTable has a relatively intuitive interface and is easy to pick up. Plus, using Open Table give you access to their huge pool of users - so more potential reservations.

Nachteile: I don't like that OpenTable is only loyal to OpenTable, and doesn't help our restaurant create brand loyalty. If an OT user has a good experience dining with us, OT wins double because they're paid by us for the reservation, and also promote using additional OT restaurants in the future.

Opentable and Venga

Bewertet am 4.10.2019
Megan L.
Restaurant owner
Restaurants, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
4/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: I’ve been using it in every restaurant I have worked in for 13+ years. The continued evolution of the product is much appreciated.

Vorteile: There is so many benifits- ease of use, platform for managing reservations prior to and in the moment, it aids in generating reservations, retaining guests and collecting data. Now that there is a venga connection I’m over the moon!

Nachteile: Honestly the cost per reservation is a little high for small owner operated restaurants but the added benefits are unmatched.

Not worth it unless you are a major chain with 300 seats

Bewertet am 25.7.2018
Grayson T.
General Manager
Restaurants
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
3/5
Gesamt
3/5
Benutzerfreundlichkeit
4/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
2/5
Kundenbetreuung
1/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: Not enough to list. Exposure, but it's limited for smaller companies.

Vorteile: It allows you to assign tables in the restaurant as they come in and shoes a fairly good job of tracking several metrics like turn time, server cover counts, etc. It also has ways to advertise and draw in customers who may not know about you.

Nachteile: It's impossible to compete. With the difficulty in finding a restaurant as a customer it translates to moe exposure for larger chain restaurants with budgets to throw at open table. Also, it's pricey. The cost per guest that books is unreasonable and you still have to pay more to advertise. It's just not worth it in my opinion. That are cheaper methods available that focus on phone number advertising as opposed to email (because who opens email nowadays). There are text message options with open table but they are buried and not effective.

OpenTable is phenomenal

Bewertet am 31.10.2019
Alysha K.
Real Estate Consultant
Immobilien, Selbstständig
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5/5
Benutzerfreundlichkeit
5/5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5/5
Kundenbetreuung
5/5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Kommentare: LOVE! This app is the best for making reservations and I would highly recommend to friends and co-workers.

Vorteile: I love the ease of OpenTable. I meet with customers for lunch or dinner and can open up my app and get reservations almost immediately. This is great for the holiday season or season when restaurants are busy. It's also great on the go. Sometimes calling a restaurant is not convenient and this app allows me to make reservations when I have the time.

Nachteile: Not all restaurants are on the app which is a bummer. The App is so easy to use and would be great if every restaurant would jump onto the app and join!

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