OpenTable for Restaurants

Was ist OpenTable for Restaurants?

Online-Reservierungs- und Gästemanagement-Software für Restaurants. Restaurants wird geholfen, zu wachsen und zu gedeihen. Fast zwei Jahrzehnte Erfahrung in der Arbeit mit Restaurants aller Art erlaubt, ihre Reichweite zu erweitern, ihre Gäste zu bedienen, ihre Abläufe zu verfeinern und auf die Erkenntnisse einzugehen, die nur die Community liefern kann. Es reicht nicht aus, nur die Online-Buchung und das Floor-Management anzubieten. Nur OpenTable bringt dein Restaurant in die Tasche von 22 Millionen aktiven Gästen.

OpenTable for Restaurants – Details

OpenTable

https://restaurant.opentable.com/

Gegründet 1998

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OpenTable for Restaurants – Preisübersicht

OpenTable for Restaurants bietet keine Gratisversion und keine kostenlose Testversion.


Kostenlose Version

Nein

Gratis Testen

Nein

OpenTable for Restaurants – Bereitstellung und Support

Kundenbetreuung

  • 24/7 (Live Vertreter)
  • Online

Einsatz

  • Cloud, SaaS, Web
  • Mobile - iOS Native
  • Mobile - Android Native

Training

  • Live Online
  • Webinare
  • Dokumentation

OpenTable for Restaurants Funktionen

  • Abrechnung & Rechnungsstellung
  • Berichterstattung / Analyse
  • Integrierte Buchführung
  • Inventarverwaltung
  • Küchenmanagement
  • Menüverwaltung
  • Mitarbeitermanagement
  • Reservierung-Management
  • Tabellenverwaltung
  • Verkaufspunkt POS
  • Wartelisten-Management

Siehe die vollständige Gastronomie Software Liste

  • Angebotsmanagement
  • Anmerkungen zur Reservierung
  • CRM
  • Drittpartei-Buchung
  • Gruppenreservierungen
  • Kundenbetreuung
  • Raten-Management
  • Reservierung von Akitivtäten
  • Zimmerbuchungsverwaltung

Siehe die vollständige Reservierungssoftware Liste

OpenTable for Restaurants Alternativen

Mehr Alternativen zu OpenTable for Restaurants

OpenTable for Restaurants – Nutzerbewertungen

Alle Bewertungen lesen

Gesamtbewertung

4,7/5

Durchschnittliche Bewertung

Benutzerfreundlichkeit 4,7
Kundenservice 4,5
Funktionen 4,6
Preis-Leistungs-Verhältnis 4,6

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Paulina S.
Costumer service
Essen & Trinken, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 25.5.2020

"Quick reservation with no need to call"

Kommentare: Easy and convenient. Painless way to make a quick restaurant reservations without being put on hold or talking to a person. Can view manu and everything there is to know about restaurant I'm looking at online.

Vorteile: I have been using open table on both sides. I use it to make my personal restaurant reservations and I use it at the restaurant I work for as a server.
I love that when I view restaurants and want to make a reservation about 70% of total restaurants have open table. Its quick and painless way to make a reservation without being put on hold by a hostess..sometimes for very very long time. It give you chose of time and you can read all about the place you looking at. It shows you :hours, Entertainment, menu, you see photos that costumers posted, you see map of location, even who the chef is. Making reservation takes less then 10 seconds!!!! Fast and confident. As a worker it's very easy to operate system. Brainless I would say. I like that I can make notes for each reservation. Such a sever request or allergy.

Nachteile: For my personal use I never had an issue. As me working with open table every here and then reservations are not showing on my side as hostess/server. I had few angry guest. Will never know if that was a costumer fult or open table system fult for not processing reservation.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 25.5.2020
Kathryn B.
Director of Sales
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.8.2019

"Love Open Table!"

Kommentare: OpenTable is wonderful, not only do they have fast and professional customer service, they're also improving the software everyday. I love that we can train our hosts quickly and use the software to make it an enjoyable dining experience for our guests.

Vorteile: From a sales perspective, Open Table is fantastic at making sure we have plotted the proper rooms for private events. It is constantly making suggestions and making sure we're in the right time slots for turning tables. For our FOH manangers, it is very easy to train on which makes it less time consuming in the host training process. Guest center is also a great hub to check reviews, see your seating from an app on your phone and make any changes on the go. Love the pop up function and notes section to make sure our hosts have all the information they need. OTrestaurant.com is also wonderful to make sure we have all the right marketing tools turned on and become available to our guests. It is important that our guests have an ease of use to make a reservation and with the bonus points they receive from booking on open table it is just a plus for us to use the software.

Nachteile: Not a con, but we would love to see Open Table integrate with private dining software to make plotting private events faster.

Antwort des Softwareanbieters

von OpenTable an 6.8.2019

Hi Kathryn, thanks so much for taking the time to write a review!

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 5.8.2019
Ilysse R.
Project Manager
Marketing & Werbung, 11-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    8/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.11.2020

"Great for Reservations Online"

Kommentare: OpenTable allows our clients to manage their own reservation systems.

Vorteile: As a website agency, OpenTable has been great to embed on our clients' websites to allow customers to make online reservations.

Nachteile: There aren't a ton of options in terms of styling the different widgets and browser testing for online reservations.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 10.11.2020
Grayson T.
General Manager
Restaurants
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    3 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    3 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    4 /5
  • Kundenbetreuung
    2 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    1 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    2/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 25.7.2018

"Not worth it unless you are a major chain with 300 seats"

Kommentare: Not enough to list. Exposure, but it's limited for smaller companies.

Vorteile: It allows you to assign tables in the restaurant as they come in and shoes a fairly good job of tracking several metrics like turn time, server cover counts, etc. It also has ways to advertise and draw in customers who may not know about you.

Nachteile: It's impossible to compete. With the difficulty in finding a restaurant as a customer it translates to moe exposure for larger chain restaurants with budgets to throw at open table. Also, it's pricey. The cost per guest that books is unreasonable and you still have to pay more to advertise. It's just not worth it in my opinion. That are cheaper methods available that focus on phone number advertising as opposed to email (because who opens email nowadays). There are text message options with open table but they are buried and not effective.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 25.7.2018
Charles G.
Operations Manager
Essen & Trinken, 1.001-5.000 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: Mehr als 2 Jahre
  • Gesamtbewertung
    5 /5
  • Benutzerfreundlichkeit
    5 /5
  • Eigenschaften & Funktionalitäten
    5 /5
  • Kundenbetreuung
    5 /5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis
    5 /5
  • Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung
    10/10
  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.8.2020

"OpenTable Remains Industry Leader for Many Reasons"

Kommentare: If used as intended, OpenTable can be an unbelievable asset for any restaurant. It makes gathering and communicating guest information so easy and is compatible with the majority of point of sale systems

Vorteile: OpenTable has been the industry's leading platform for managing guests and an active shift. OpenTable is compatible with the majority of restaurant point of sale systems which really enhance the amount/ variety of guest information. It makes tracking new and regular guests extremely simple. OpenTable is always improving and expanding its capabilities.

Nachteile: The countless features of OpenTable don't come cheap. It is definitely an investment and often underutilized.

  • Herkunft der Bewertung 
  • Bewertet am 2.8.2020