HOP

von HOP Software

5 / 5 3 Bewertungen
HOP

Wer nutzt diese Software?

The one-stop-shop for hoteliers, B&Bs and self-catering owners looking to streamline their operations and maximise their revenue.

Durchschnittliche Bewertung

3 Bewertungen
  • Gesamt 5 / 5
  • Benutzerfreundlichkeit 5 / 5
  • Kundenservice 5 / 5
  • Funktionen 4.5 / 5
  • Preis-Leistungs-Verhältnis 5 / 5

Produktdetails

  • Startpreis $42/Monat
  • Kostenlose Version Nein
  • Kostenlose Testversion Ja
  • Einsatz Cloud, SaaS, Web
  • Training Live Online
  • Kundenbetreuung Support währen der Geschäftszeiten

Angaben zum Hersteller

  • HOP Software
  • https://www.hopsoftware.com/
  • Gegründet 2017

Über HOP

HOP Software is a powerful, yet affordable cloud-based property management system that combines all the critical business tools an independent hotel, large chain of hotels or a small bed and breakfast needs in one simple to use solution.

Developed by hoteliers, for the hospitality industry, HOP Software is an easy-to-use platform which gives you and your business the freedom and flexibility to focus on what really matters - ensuring your guests are satisfied and happy.

Spotlight_media_placeholder

HOP Funktionen

  • CRM
  • Catering
  • Einzelne Immobilie
  • Ferien-Vermietung
  • GDS-/OTA-Integration
  • Instandhaltungsmanagement
  • Integrierte Buchführung
  • Marketing-Automatisierung
  • Mehrere Immobilien
  • Mitarbeitermanagement
  • Online-Buchung
  • Treueprogramm
  • Verkaufspunkt POS
  • Verlängerter Aufenthalt

Die hilfreichsten Reviews für HOP

Good overall product

Mit Google übersetzen Bewertet am 13.3.2018
Gabriela M.
Revenue Manager
Gastgewerbe, 13-50 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: We used several different softwares over the years and never been 100% satisfied with the service received. Last year we changed to HOP and the process of moving system was very easy and the support is second to none. Any issue is getting dealt with immediately.

Nachteile: Every two weeks the new features which are getting implemented are getting updated. During this time we are unfortunately experiencing some down time for the system but we got assured that this will change soon.

One stop shop!

Mit Google übersetzen Bewertet am 8.9.2018
VP Revenue Management
Gastgewerbe, 51-200 Mitarbeiter
Verwendete die Software für: 6-12 Monate
Quelle des Nutzers 
5/5
Gesamt
5 / 5
Benutzerfreundlichkeit
4 / 5
Eigenschaften & Funktionalitäten
5 / 5
Kundenbetreuung
5 / 5
Preis-Leistungs-Verhältnis
Wahrscheinlichkeit der Weiterempfehlung:
Unwahrscheinlich Äußerst wahrscheinlich

Vorteile: This PMS has allowed us to improve our revenues. It is great and easy to navigate and allows for good data capture.

Nachteile: Based on the data captures some more reporting would be great!

Lies weitere Bewertungen